Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: Zuid-Limburg Puristen Lentemeeting 8 Mei
Ja smeer het er maar in... kanniet wachten.
|
do maart 24, 2011 12:31 am |
|
|
Maxime
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 28, 2010 8:52 pm Berichten: 70 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Jasper je moet komen! je moet mijn beest zien
|
do maart 24, 2011 12:53 am |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Het ziet er naar uit dat het gewoon weer een tour ritje gaat worden met mijn vast groepje met Vincent erbij
do maart 24, 2011 1:16 am |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Geld dan de levensregel: Des te minder zieligen des te meer vreugd ?
Sowieso gaat Jordy nog met mij mee.
|
do maart 24, 2011 1:17 am |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Jeroenvs schreef: Ik beloof nog niks. Maar alleen zon eind rijden zit ik niet zo zeer op te wachten Denk je echt dat je uren onderweg bent? Het is niet zo ver dan je wellicht vreest... Binnen 1,5 uurtje ben je d'r zeker. Ik heb nog nooit twee uur gereden om in Nijmegen te komen. Je moet uiteraard wel via de A73, want de A2 is een ramp, vooral omdat het stuk van Eindhoven naar ZuidLimburg voor 75% 90km/p.u. door diverse wegwerkzaamheden. Ik kan je gerust ergens langs de A73 treffen, rijden we de rest samen. Ik kan me echt niet voorstellen dat het op een RS125 langer duurt dan met een auto. We hadden het laatst over je route; #1: http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 18&t=h&z=8#2: http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 760559&z=9^^^^ Dit doe je met gemak binnen ander-half uurtje. Of ik tref je al eerder, ergens tussen Roermond en venlo?
do maart 24, 2011 1:38 am |
Persoonlijk album
|
|
Maxime
ApriliaForum Member
|
Mathias RS 50 schreef: Het ziet er naar uit dat het gewoon weer een tour ritje gaat worden met mijn vast groepje met Vincent erbij Ik neem Bas mee en heb nog n paar gevraagd waarvan eentje wel interesse had geloof ik
|
do maart 24, 2011 10:24 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Ik zit nog sterk te twijfelen. Ik denk dat ik dan namelijk me brommers net niet meer heb
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
do maart 24, 2011 10:35 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
dude die brommers heb je dan nog
do maart 24, 2011 12:03 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Denk je die OM dan al af te hebben
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
do maart 24, 2011 3:31 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Ja joh, over 2 weekies is die sowieso af
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
do maart 24, 2011 3:59 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
En ook al verkocht? Pfff... zou jammer wezen, zo niet kunnen we samen rijden
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
do maart 24, 2011 4:24 pm |
|
|
Maxime
ApriliaForum Member
|
Hoop dat het dan even mooi weer is als nu
|
do maart 24, 2011 4:35 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
|
Zou wel lekker wezen inderdaad
|
do maart 24, 2011 4:42 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Ik denk dat de meeste ook echt overdrijven wat de afstand betreft. Met de auto deed ik er vanuit Zuid Limburg iets langer dan 1,5 uur over om bij Utrecht te komen. En zo hard reden we niet eens met het maanautotje
do maart 24, 2011 8:41 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
|
Met de auto is iets anders dan op de brommer Ik woon in Zeeland en wij doen er precies 2 uur over om in Haelen te komen. Dit is over de snelweg nog redelijk recht toe recht aan. Met een brommer mag je helaas niet over de snelweg, en gezien niet iedereen ff zen brommer op een karretje kan zetten zullen er veel gaan rijden, daarnaast als je gaat rijden moet je dus over allemaal B-weggetjes, zo rij je al snel een aantal 10 tallen kilometers om. Over een afstand van 200km moet je niet gek zitten kijken dat je er 250 of 300 km over heb gereden mede door deze B-weggetjes. Ook op die B-weggetjes kan je niet continu 120 rijden wat op de snelweg met de auto wel kan
|
do maart 24, 2011 9:41 pm |
|
|
|