Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Meeting Pottendijk PDM#2
Nee open trainingsdagen zijn alleen door de weeks. Sorry Kris. :(
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
zo jul 29, 2012 11:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
kakkkkkkkkkkkkkkk
Achja, de vraag is zoiezo of ik dat nog haal met die faalhaas dus andere keer voor mij denkz
zo jul 29, 2012 11:05 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Eerder als de 20ste kan ik niet.
zo jul 29, 2012 11:23 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: Jasper, wanneer ga je motorrijbewijs halen en erge kneedown doen Wanneer is jouw mond in RL net zo groot als op internet?
|
ma jul 30, 2012 12:08 am |
|
|
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
JvS schreef: JB1 schreef: Jasper, wanneer ga je motorrijbewijs halen en erge kneedown doen Wanneer is jouw mond in RL net zo groot als op internet? tering jelmer altijd de internet held uithangen, en lennard loop niet te zeiken want je kwam amper kijken op die meeting heel de tijd afstandelijk zijn dus later
ma jul 30, 2012 12:14 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Wat jongen, Steven rot is een end op man. Ik kwam er regelmatig bij staan. En dan stond ik weer bij de rest. Of ik was Richard aan het helpen met zijn brommer. Jullie zijn ook niet over komen lopen alleen jij op het laatst om te zeggen dat mijn brommer niet meer zo pauper was. So bitch please.
|
ma jul 30, 2012 12:18 am |
Persoonlijk album
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
beetje jammer dat klote commentaar en klote instelling van bepaalde mensen hier.
ma jul 30, 2012 12:19 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
En dat wilde ik juist met PDM#2 zoals ik in het vorige topic zei veranderen en gezamenlijker te maken.
|
ma jul 30, 2012 12:20 am |
Persoonlijk album
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
Ik heb gewoon even geregeld dat wij met df een goeie datum hebben dat we bijna allemaal kunnen en gezegd van yoow dan gaan we. Nu kan ik vervoer gaan regelen want hier worden we niks wijzer van. Dus wij gaan de 20ste en als jij de knoop even doorhakt komt de rest ook gewoon de 20ste en is er geen probleem. Over dat gezamenlijke gedoe wil ik wel iets zeggen. Lopen hier wat mensen flink te haten en stoer te doen en dan in het echt poeslief zijn. Sorry win je geen punten bij mij en ga ik ook niet me best doen om sociaal te zijn. Ik ben daar om te boeken niet om te lullen Ofja deze keer. De vorige keer wel Moraal van eht verhaal. Wij gaan de 20ste en zou lachen zijn als jullie ook komen. Zo niet even goeie vrienden.
|
ma jul 30, 2012 1:00 am |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
DFKP vs AFKP vechtuuuh
Maare, de 20ste heb ik intro, dus kan niet komen dan helaas.
_________________ Ktm #24
|
ma jul 30, 2012 2:16 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Ja dan heb je toch je eigen meeting zo ff georganiseerd voor Derbi forum? Zonder AF erbij te betrekken die net zo goed aanwezig kunnen zijn. Waarom stel je dat niet voor aan de rest? Je zegt nu eigenlijk van. Ik organiseer PDM voor Derbi forummers en de rest kijkt maar wat die doet. Wie zijn er aan het haten dan? En doen dan poeslief? En wat heeft dat überhaupt te maken met een gezamenlijke meeting? Dat is nou het doel van een meeting met zijn allen interesses delen en gezellig lullen. En daarom hoopte ik dat dat met PDM#2 anders ging verlopen. Al met al Ik vind het een beetje egoïstisch om ff iets voor DF te regelen zonder overeenkomst met de rest.
|
ma jul 30, 2012 2:19 am |
Persoonlijk album
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Dat bedoel ik dus met al die intro weken. Dan kunnen er vanaf hier al 3 niet. Die ik er wel bij zou willen hebben. Dus daarom zit ik ook nog met de optie om het een week eerder te zetten.
|
ma jul 30, 2012 2:21 am |
Persoonlijk album
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Algemene derbi vs appie haat voel ik weer opkomen, net als in 2009 toen ik me hier had aangemeld en ik te horen kreeg, he, wat doe je hier met die kut derbi, ga naar derbi-club.
_________________ Ktm #24
|
ma jul 30, 2012 2:21 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Niet zozeer haat, maar vind het weer beetje egoïstisch door zelf aan de haal te gaan met een meeting van een ander en dat de rest het maar moet bekijken, beetje VIP meeting aftreksel - verhaal
|
ma jul 30, 2012 2:29 am |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Ja jij bent tenslotte de organisator