Auteur |
Bericht |
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
wacht jij maar ff tot vnaaf dan hoef k nie te werke
dan pleur ik ff alle filmpjes dr op
jij staat dr 2 of 3 x op ? ,, als je 3x ree dan sta je er bij mij 3x op
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
ma aug 27, 2007 7:04 am |
Persoonlijk album
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
AM6 POWER schreef: De brommersprint was weer helemaal top. Het was erg goed georganiseerd en we hadden erg mooi weer. De eerste run met de Rieju ging niet helemaal goed maar de runs daarna gingen gelukkig een stuk beter. In de finale had ik met de Rieju een erg goede start en wist ik die voorsprong te behouden. In de finale met de prostock had ik een keer een valse start moest daardoor de brommer nog even bij tanken, de run daarna ging goed. Ik had een goede start maar aan het eind van de baan kwam Luc mij toch voorbij. Ik ben erg blij met mijn behaalde resultaten want het niveau lag weer erg hoog. Ik ga nu twee weken op vakantie, want het waren weer drukke sleutel weken
Nogmaals gefeliciteerd Gerard! Hele goede prestatie met 2 machines op het podium . Luc was gewoon even wat te snel ondanks je gebruikelijke super starts .
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
ma aug 27, 2007 10:18 am |
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 04, 2006 2:16 pm Berichten: 125 Woonplaats: Zaandam
|
heey..ik herken mijzelf opt filmpie:P
_________________ Hebo Pata Negra, Hebo Racin Krukas Volle Wangen, Hebo Teflon Membraan, Hebo 28MM Spruitstuk, Hebo Pasgemaakte En Getunede Carters, Stage 6 28MM R/T Black Edition, Stage 6 Sponsfilter, HPI 2006 Binnenrotor, Yasuni Carrera R3, Koso Analoge Toerenteller, Koso Analoge Kilometerteller
|
ma aug 27, 2007 2:46 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
AM6 POWER schreef: De brommersprint was weer helemaal top. Het was erg goed georganiseerd en we hadden erg mooi weer. De eerste run met de Rieju ging niet helemaal goed maar de runs daarna gingen gelukkig een stuk beter. In de finale had ik met de Rieju een erg goede start en wist ik die voorsprong te behouden. In de finale met de prostock had ik een keer een valse start moest daardoor de brommer nog even bij tanken, de run daarna ging goed. Ik had een goede start maar aan het eind van de baan kwam Luc mij toch voorbij. Ik ben erg blij met mijn behaalde resultaten want het niveau lag weer erg hoog. Ik ga nu twee weken op vakantie, want het waren weer drukke sleutel weken
erg goed gereden zoals ik al gezegt had. ik vond het ook erg leuk om tegen je te mogen sprinten. veel plezier op vakantie.
|
ma aug 27, 2007 4:47 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
GhosT-Z-Rider schreef: heey..ik herken mijzelf opt filmpie:P
jij had ook een verrekte goede score op de testbank met je replica cil of niet had nog ff staan kieken
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma aug 27, 2007 5:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
volges mij heb ik die zelfs nog op film staan ?!
vanaaf ga ik van alle filmpjes 1 geheel maken , dan gooi ik hem op youtube .
dus rond uur of 8 ofzo is die wel af
|
ma aug 27, 2007 5:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
|
Euhm...13.1PK met me NG'tje:P
Draaide maar 13.700 toeren:P
Of me ontsteking is nog niet lekker afgesteld..of me uitlaat houd het hele zooitje tegen:P
Ben benieuwd naar het filmpie man;)
Vind je 13.1 pk redelijk:P? vond het nogal tegen vallen..als ik mensen hoor met 18/19PK
_________________ Hebo Pata Negra, Hebo Racin Krukas Volle Wangen, Hebo Teflon Membraan, Hebo 28MM Spruitstuk, Hebo Pasgemaakte En Getunede Carters, Stage 6 28MM R/T Black Edition, Stage 6 Sponsfilter, HPI 2006 Binnenrotor, Yasuni Carrera R3, Koso Analoge Toerenteller, Koso Analoge Kilometerteller
|
ma aug 27, 2007 5:29 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
denk dat het je uitlaat is , zou eens een pr pijp pakken , ontstekking wat beter afstellen
maja dan heb ik dus nog betere score ,
rep bidalot , met pr pijpje , en hpitje , en de wand er half uit (rede waarom die zo belaberd liep dus ) 15,9 pk
|
ma aug 27, 2007 5:31 pm |
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
|
Heb ik tege jou gesprint ofniet:P?
ik heb er inmiddels 7000KM opzitten met de ng:P
3 keer warmgelopen:P...en op meerdere plekken..stukkies nicasil weg:P
Kga binnekort een SCR corse alst goed is proberen van een vriend van me..kijke oft scheelt.
|
ma aug 27, 2007 5:33 pm |
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
|
GhosT-Z-Rider schreef: Heb ik tege jou gesprint ofniet:P? ik heb er inmiddels 7000KM opzitten met de ng:P 3 keer warmgelopen:P...en op meerdere plekken..stukkies nicasil weg:P Kga binnekort een SCR corse alst goed is proberen van een vriend van me..kijke oft scheelt.
heb jij witte schoene aan , & Witte velge op je brommer?
zoja dan eb ik jou op film
|
ma aug 27, 2007 5:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
|
Jup:P witte adidassies:P
Enne idd witte velgen op de tzr
|
ma aug 27, 2007 5:41 pm |
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
|
okee
2 filmpjes van jou @ roller..
je ziet hem straks wel op internet
|
ma aug 27, 2007 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Richard DRD Driver schreef: volges mij heb ik die zelfs nog op film staan ?! vanaaf ga ik van alle filmpjes 1 geheel maken , dan gooi ik hem op youtube . dus rond uur of 8 ofzo is die wel af
Toevallig ook nog een filmpje van mijn stuiterbal run??
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
ma aug 27, 2007 5:59 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
ik ook op testbank? daar had je toch ook filmpje van
|
ma aug 27, 2007 5:59 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
GhosT-Z-Rider schreef: Heb ik tege jou gesprint ofniet:P? ik heb er inmiddels 7000KM opzitten met de ng:P 3 keer warmgelopen:P...en op meerdere plekken..stukkies nicasil weg:P Kga binnekort een SCR corse alst goed is proberen van een vriend van me..kijke oft scheelt.
jupz jij reed tegen mij
maja zullen zien , in die bidalot komt nieuw wandje in voorlopig maar met de pro race rijden
|
ma aug 27, 2007 8:00 pm |
|
|
|