Auteur |
Bericht |
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
word leuk zo te horen
@YRT en degene die met hem meerijden zie jullie die zondag wel, werner ik spreek jou nog wel op msn ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) kunnen wel bij mijn stulpje afspreken en dan rijden we met ze alle verder ![:{-):](./images/smilies/rijdend.gif)
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
ma jun 25, 2007 12:19 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
No_fear schreef: Lex schreef: als het goed is neem ik zelf ook nog 5 mensen mee ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) op schakels uiteraard ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) neem je die ook mee naar lemmer? of zijn die niet zo gestoord
k heb ze nog niet gevraagd of ze naar lemmer willen maar k denk niet dat ze zo gestoord zijn ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
ma jun 25, 2007 10:45 am |
Persoonlijk album
|
racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 08, 2006 4:36 pm Berichten: 142 Woonplaats: Langedijk
|
ik kom ook met 2 schakels ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) word vast gezellig
|
ma jun 25, 2007 5:39 pm |
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
racer schreef: ik kom ook met 2 schakels ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) word vast gezellig
haha k had jou al meegerekend ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) je zei maar niks hiero
|
ma jun 25, 2007 5:41 pm |
Persoonlijk album
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Kan je lijst maken van wie er allemaal komen tot nu toe?
ben wel benieuwd naar hoeveel er komen, meeting in zierikzee maar 8 rsjes, maar was was supergezellug zo ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif)
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
ma jun 25, 2007 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
hmm klinkt goed.
als er veel mense komen kom ik miss ook wel.
eerst ff me rs opknappe
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
ma jun 25, 2007 9:42 pm |
Persoonlijk album
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
[YRT] schreef: ik rij wel hoor... als p!no of kevin ff inseint of ze gaan hoe en wat waar we afspreken.... ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) zie ik me naam genoot ook weer ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
ik ga wel met je mee ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) en robb... ook :)
di jun 26, 2007 4:18 pm |
Persoonlijk album
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
@lex, die verzamelplek is dichtbij de plek waar wij aangehouden werden toch?? das namelijk makkelijk te vinden/rijden hoef ik niet veel te denken
edit: voor et etne, maakt mij niet uit of het dat restaurant is of een snackbar vind et allebei lkkr ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) snackbar is alleen wat vriendelijker voor de portemonnee denk ik ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif)
|
di jun 26, 2007 4:44 pm |
|
Lex
ApriliaForum Member
|
haha jah die plek is er niet zover van weg ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) , maar ik zou wel via heiloo rijden, das makkelijker
En k zal dat restaurant wel ff bellen nog of we ook gewoon patat enzo in dat cafe'tje kunnen krijgen. Dat zal niet zo duur zijn denk ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif) of je wilt uitgebreid gaan dineren?
Bovendien is bij dat restaurant wel een grote parkeerplaats waar alle brommers kunnen staan, en een mooi terras
|
di jun 26, 2007 5:52 pm |
Persoonlijk album
|
Lex
ApriliaForum Member
|
Robb schreef: Kan je lijst maken van wie er allemaal komen tot nu toe? ben wel benieuwd naar hoeveel er komen, meeting in zierikzee maar 8 rsjes, maar was was supergezellug zo ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif)
jah is goed, zet m wel in beginpost
|
di jun 26, 2007 5:55 pm |
Persoonlijk album
|
rs-w
ApriliaForum Member
|
hey lex de routeplanner gooit me vanaf de kruising met de smaragdweg op de N242, mag ik daar op of is er een fietspad naast? of moet ik een omweggetje daarvoor nemen?
|
di jun 26, 2007 6:07 pm |
|
Lex
ApriliaForum Member
|
rs-w schreef: hey lex de routeplanner gooit me vanaf de kruising met de smaragdweg op de N242, mag ik daar op of is er een fietspad naast? of moet ik een omweggetje daarvoor nemen?
k heb je pb'tje gestuurd met route vanaf de plek waar we aangehouden zijn.
En ik heb een lijst gemaakt van wie er komen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) zie beginpost
|
di jun 26, 2007 6:42 pm |
Persoonlijk album
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
ik weet geen eens of ik kan komen mensen,
heb gister een kapot lullig ongeluk gehad op mn werk, mn hele middelvinger is tot op het spierweefsel en pezen toe aan gestript...
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
di jun 26, 2007 7:48 pm |
Persoonlijk album
|
Lex
ApriliaForum Member
|
klote ![sad :{}:](./images/smilies/sad.gif) hoe is dat gebeurd?
trouwens ik krijg net de vraag of het 15 juli kan ipv 8 juli vanwege een meeting in lemmer. Iemand daar problemen mee?
|
di jun 26, 2007 8:51 pm |
Persoonlijk album
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
kheb er geen probs mee, t is dan toch zomervkantie ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
di jun 26, 2007 9:04 pm |
Persoonlijk album
|
|