Auteur |
Bericht |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
 Re: Brommersprint Damwoude
vr jun 22, 2012 6:58 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
beter geld maken(werken.) als geld uitgeven. 
vr jun 22, 2012 7:08 pm |
|
 |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
diverence schreef: beter geld krijgen van werkende mensen als geld verdienen .  of kreeg jij geen uitkering?
vr jun 22, 2012 7:10 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
|
NakedRS50 schreef: diverence schreef: beter geld krijgen van werkende mensen als geld verdienen .  of kreeg jij geen uitkering? jawel, maar dat is ter ondersteuning van de opleiding op school en mocht ik gedurende mijn toekomstige baan door mij 'beperking' mijn baan niet goed of niet uit kunnen voeren, dan heb ik die uitkering als steun om maandelijks rond van te kunnen komen.. maar dat wil niet zeggen dat ikzelf ook nog werk enzo.. want ik ben nu voornamelijk acteif in het watersport bedrijf vna m'n ouders.
vr jun 22, 2012 7:12 pm |
|
 |
Limburger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
|
Joo ik ben derbij. Iemand al nieuws of die tijd meeting apperaten gefikst zijn. Anders word ut weer zoon knoei boel 
|
vr jun 22, 2012 7:17 pm |
|
 |
kanaleveger
ApriliaForum Member
|
Limburger schreef: Joo ik ben derbij. Iemand al nieuws of die tijd meeting apperaten gefikst zijn. Anders word ut weer zoon knoei boel  volgens mij wordt het geregeld doormiddel van hot chicks met vlaggen Dus komen
_________________ Nieuwe mod denkt dat hij baas is
ekte zehmer
|
vr jun 22, 2012 8:26 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
was het maar zon feest 
vr jun 22, 2012 8:27 pm |
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
diverence schreef: afwezig! komt net telefoontje binnen voor een custom boottrailer.. straks dus weer naar Winkel bootrailer halen en morgen afleveren + pasmaken van de boot op de trailer..  Naar de winkel of naar Winkel, als in het dorp wat hier ongeveer naast ligt  ?
vr jun 22, 2012 9:03 pm |
|
 |
jordy553
ApriliaForum Member
|
is er toevallig iemand die morgen vroeg langs heerenveen of omstreken richting damwoude rijd op de brum?
|
vr jun 22, 2012 9:37 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
|
Valerie schreef: diverence schreef: afwezig! komt net telefoontje binnen voor een custom boottrailer.. straks dus weer naar Winkel bootrailer halen en morgen afleveren + pasmaken van de boot op de trailer..  Naar de winkel of naar Winkel, als in het dorp wat hier ongeveer naast ligt  ? de 2e optie 
vr jun 22, 2012 9:55 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Jeroenvs schreef: ThomaSBK schreef: aanwezig Oh god sta me bij WAT JONGEN!?
_________________ http://instantboss.org/
|
vr jun 22, 2012 10:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
ThomaSBK schreef: Jeroenvs schreef: ThomaSBK schreef: aanwezig Oh god sta me bij WAT JONGEN!? benader me morgen maar eens, wat een praat zeg.
vr jun 22, 2012 10:56 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
durf ik niet, denk dat ik ook maar naar de winkel ga 
|
vr jun 22, 2012 10:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
Ga je deze keer wel net doen alsof je met mij op de foto wil  ? 
|
vr jun 22, 2012 10:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Jeroen wil ook nooit op de foto  Net als ik :')
vr jun 22, 2012 11:10 pm |
|
 |
|