Re: Noord nederland schakel meeting #2
''Emmen ligt in Drenthe. In Drenthe sterft het van de schapen, hunebedden en blonde mannetjes met Rieju's. Ik vind het niet fijn als mijn geboortestreek daarmee vergeleken wordt.''
+1
en ik sluit me hierbij aan... maar marien dan vieren wij toch gewoon onze eigen meeting en dan wel in het noorden
zoiets als vorige keer, alleen dan zonder derbi h*&%#
_________________ liever een vette bougie dan een schrale zuiger..
Re: Noord nederland schakel meeting #2
hahaha jaa maar drm mislukte die meeting ook n beetje.... in het noorden snappen we mekaar luister maar naar henk wijngaard.... http://www.youtube.com/watch?v=f6ahtpBttdc
hoe was de stad in laatst dan marien??mooi? ik ging toen bij jeroen brandsma bier zuipen.. die ken je wel.. samen met leon de walle(oud klasgenoot van je..)
_________________ liever een vette bougie dan een schrale zuiger..
hahaha jaa maar drm mislukte die meeting ook n beetje.... in het noorden snappen we mekaar luister maar naar henk wijngaard.... http://www.youtube.com/watch?v=f6ahtpBttdc
hoe was de stad in laatst dan marien??mooi? ik ging toen bij jeroen brandsma bier zuipen.. die ken je wel.. samen met leon de walle(oud klasgenoot van je..)
marien was te dronken om mee te gaan die lag al te maffen hahah
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum