Auteur |
Bericht |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
 Re: AF Stapmeeting /animocheck
diverence schreef: Le Derbi schreef: gewoon in t midden van t land doen bereikbaar met openbaar vervoer dan is het een optie  dus jij wil overdag gaan stappen?  's nachts na tweeën rijdt er geen openbaar vervoer meer  Of je gaat door tot een uurtje of 5/6? Dan gaan de eerste treinen weer hoor Nooit tot laat op pad geweest, merk het al 
do okt 20, 2011 9:31 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: diverence schreef: Le Derbi schreef: gewoon in t midden van t land doen bereikbaar met openbaar vervoer dan is het een optie  dus jij wil overdag gaan stappen?  's nachts na tweeën rijdt er geen openbaar vervoer meer  Of je gaat door tot een uurtje of 5/6? Dan gaan de eerste treinen weer hoor Nooit tot laat op pad geweest, merk het al  night time is fapping time toch? 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do okt 20, 2011 9:33 pm |
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
jasperrr91 schreef: diverence schreef: Le Derbi schreef: gewoon in t midden van t land doen bereikbaar met openbaar vervoer dan is het een optie  dus jij wil overdag gaan stappen?  's nachts na tweeën rijdt er geen openbaar vervoer meer  Of je gaat door tot een uurtje of 5/6? Dan gaan de eerste treinen weer hoor Nooit tot laat op pad geweest, merk het al  hier in de buurt beginnen we gewoon vroeg  dan zijn we sóchtends tenminste weer fit. dan kun je elke avond stappen ipv de vrijdg en zaterdag oid 
do okt 20, 2011 9:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Aprilia RX 50 2003 schreef: hier in de buurt beginnen we gewoon vroeg  dan zijn we sóchtends tenminste weer fit. dan kun je elke avond stappen ipv de vrijdg en zaterdag oid  hier in de buurt heben we verder ook nog een leven
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do okt 20, 2011 9:34 pm |
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
team-rs schreef: Aprilia RX 50 2003 schreef: hier in de buurt beginnen we gewoon vroeg  dan zijn we sóchtends tenminste weer fit. dan kun je elke avond stappen ipv de vrijdg en zaterdag oid  hier in de buurt heben we verder ook nog een leven hmmm got a point 
do okt 20, 2011 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Aprilia RX 50 2003 schreef: team-rs schreef: Aprilia RX 50 2003 schreef: hier in de buurt beginnen we gewoon vroeg  dan zijn we sóchtends tenminste weer fit. dan kun je elke avond stappen ipv de vrijdg en zaterdag oid  hier in de buurt heben we verder ook nog een leven hmmm got a point  maar ik werk nu 6 dagen in de week 10 uur per dag  dus kan niet vroeg beginnen maarja OT?
|
do okt 20, 2011 9:37 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Aprilia RX 50 2003 schreef: jasperrr91 schreef: diverence schreef: dus jij wil overdag gaan stappen?  's nachts na tweeën rijdt er geen openbaar vervoer meer  Of je gaat door tot een uurtje of 5/6? Dan gaan de eerste treinen weer hoor Nooit tot laat op pad geweest, merk het al  hier in de buurt beginnen we gewoon vroeg  dan zijn we sóchtends tenminste weer fit. dan kun je elke avond stappen ipv de vrijdg en zaterdag oid  twee weken terug zaterdag om 7 uur begonnen en om 4 uur gestopt! Vroeg beginnen is voor ons alleen maar nadelig, zuipen we alleen maar langer en meer Vorige week zaterdag was ik om half 2 al helemaal van de kaart omdat we om 8 uur al waren begonnen en om 11 uur waren over gestapt naar de vodka, wat me behoorlijk zwaar viel. Dus de volgende dag fitter als je vroeger begint, dan wanneer je laat begint? Dat gaat hier niet op 
do okt 20, 2011 9:38 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: twee weken terug zaterdag om 7 uur begonnen en om 4 uur gestopt! Vroeg beginnen is voor ons alleen maar nadelig, zuipen we alleen maar langer en meer Vorige week zaterdag was ik om half 2 al helemaal van de kaart omdat we om 8 uur al waren begonnen en om 11 uur waren over gestapt naar de vodka, wat me behoorlijk zwaar viel. Dus de volgende dag fitter als je vroeger begint, dan wanneer je laat begint? Dat gaat hier niet op  zaterdag om 8 uur begonnen en om 2 uur liep ik er zo bij dus idd geen goed idee 
|
do okt 20, 2011 9:41 pm |
|
 |
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Gewoon vanaf 8 uur aant pils tot een uurtje of 5, dan rustig aan naar huis kruipen en om 6 uur werken 
do okt 20, 2011 9:42 pm |
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
|
als je om een uur of 4/5 s'middags begint ben je echt om een uur of 12 al klaar. maarja das op terschelling 
do okt 20, 2011 9:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
team-rs schreef: jasperrr91 schreef: twee weken terug zaterdag om 7 uur begonnen en om 4 uur gestopt! Vroeg beginnen is voor ons alleen maar nadelig, zuipen we alleen maar langer en meer Vorige week zaterdag was ik om half 2 al helemaal van de kaart omdat we om 8 uur al waren begonnen en om 11 uur waren over gestapt naar de vodka, wat me behoorlijk zwaar viel. Dus de volgende dag fitter als je vroeger begint, dan wanneer je laat begint? Dat gaat hier niet op  zaterdag om 8 uur begonnen en om 2 uur liep ik er zo bij dus idd geen goed idee  Gadverdamme ziet er echt niet uit nee. Idd slecht plan.
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do okt 20, 2011 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
dx11 schreef: Gadverdamme ziet er echt niet uit nee. Idd slecht plan. speciaal voor jou 
|
do okt 20, 2011 9:48 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
team-rs schreef: gaat over een week of 4 al gebeuren in den bosch  En dat weet ik nu pas omdat?
do okt 20, 2011 9:51 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: team-rs schreef: gaat over een week of 4 al gebeuren in den bosch  En dat weet ik nu pas omdat? omdat het nog niet 100% zeker is moeten eerst nog een egte afspraak maken 
|
do okt 20, 2011 9:52 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Je het nu pas leest 
do okt 20, 2011 9:53 pm |
|
 |
|