Auteur |
Bericht |
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
 Re: Renesse/Burgh-Haamstede BAZENMEETING #2
Schoutenrs schreef: ik ga ook mee als er maar wel een paar dingen veranderen: - Ipv Renesse, een fatsoenlijke bestemming zoals iets zuidelijks (bijv. Italie ofzo) met veel warmte en mooie wegen - Geen brommers, maar motors - Geen tentjes en bier uit een koelbox, maar gewoon een luxe resort met goed te eten  Dit vind ik nou ook goed klinken 
ma jan 10, 2011 6:16 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Uhm, ik vind dat ik op z'n minst even me kop moet laten zien.
Wie weet ga ik wel met dat tourdagje naar België mee. Nog een Gids nodig? Ik ben tenslotte een Zeeuw...
|
di jan 11, 2011 12:01 am |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Washandje schreef: Uhm, ik vind dat ik op z'n minst even me kop moet laten zien.
Wie weet ga ik wel met dat tourdagje naar België mee. Nog een Gids nodig? Ik ben tenslotte een Zeeuw... Inmiddels kennen wij ook half Zeeland wel, maar mee rijden/gidsen is altijd goed 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
di jan 11, 2011 11:46 am |
|
 |
Remco#1!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 10, 2009 10:08 pm Berichten: 428 Woonplaats: Middelburg.
|
misschien dat ik dan ook nog ff langs kom knallen... 
_________________ Gilera RCR (Derbi Senda) Monster energy project: viewtopic.php?f=11&t=15344
|
di jan 11, 2011 12:09 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Kijk eens aan, mooi,mooi,mooi 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
di jan 11, 2011 1:44 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Martijn Derbi senda schreef: Leuke reactie van Rutger. Leuk initiatief boys, heb alleen me brommer tijd afgesloten en ik weet zeker dat ik ook geen brommer ga kopen hiervoor.  Ik heb een duozadel sorry voor mijn ubertelate reactie maar ik heb thuus geen internet meer vergeet ook niet dat je tentje niet al te klein moet zijn ( te zien op de eerste foto ) dit zorgt voor veel onrust en stres
di jan 11, 2011 2:53 pm |
|
 |
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
Aprilius schreef: Martijn Derbi senda schreef: Leuke reactie van Rutger. Leuk initiatief boys, heb alleen me brommer tijd afgesloten en ik weet zeker dat ik ook geen brommer ga kopen hiervoor.  Ik heb een duozadel sorry voor mijn ubertelate reactie maar ik heb thuus geen internet meer vergeet ook niet dat je tentje niet al te klein moet zijn ( te zien op de eerste foto ) dit zorgt voor veel onrust en stres ja, het kan gebeuren dat 's nachts een van de stokken het begeeft en je tent dan instort he jordy? 
di jan 11, 2011 4:04 pm |
|
 |
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
ik kom niet alle dagen, maar als ik m'n rijbewijs heb kom ik met de auto en ff mee stappen die avond 
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. 
|
di jan 11, 2011 4:16 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
|
|
di jan 11, 2011 4:57 pm |
|
 |
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
Schoutenrs schreef: ik ga ook mee als er maar wel een paar dingen veranderen: - Ipv Renesse, een fatsoenlijke bestemming zoals iets zuidelijks (bijv. Italie ofzo) met veel warmte en mooie wegen - Geen brommers, maar motoren - Een paddock, + paddock girls - Geen bier uit een koelbox, maar gewoon een luxe resort met goed te eten  , lees LITERS moet - Een badkuip - TV waarop de beurs te volgen is - weegschaal
di jan 11, 2011 7:42 pm |
|
 |
Arietjeh
ApriliaForum Member
|
heb jij nog een slaapplek? 
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. 
|
di jan 11, 2011 8:16 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
|
Arietjeh schreef: heb jij nog een slaapplek?  Ja, zat. 
|
wo jan 12, 2011 10:46 am |
|
 |
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
bartp schreef: Arietjeh schreef: heb jij nog een slaapplek?  Ja, zat.  alleen voor chickies he 
wo jan 12, 2011 4:40 pm |
|
 |
Arietjeh
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: bartp schreef: Arietjeh schreef: [ heb jij nog een slaapplek?  Ja, zat.  alleen voor Arjan "De Koning" en chickies he  
|
wo jan 12, 2011 5:49 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
|
Je mag gewoon in de partytent (K)
|
wo jan 12, 2011 6:21 pm |
|
 |
|