Auteur |
Bericht |
Fluo Red
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 06, 2007 4:51 pm Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schermer
|
lee-rs50 schreef: Ja moeten we ff bespreken is echt lache en dan met nog een grotere groep fzo zal binnekort ff me profiel een beetje "pimpe" met foto's fzo of een topic aanmaken met foto's en filmpjes van me brom, zodat je me tenminste kunt herkennen aan me brommer Die foto's waar iedereen achter zn brommer staat moete ook ff op appieforum komen Onze MK'jes klinke wel te rlx he Fluo Red
Die MK klikt echt wel rlx
Misschien gaat hij der deze week weer af.. Omdat er vandaag weer een rollerbank stond in Alkmaar
Maare straks hebben we weer 2 weken vakantie!! Dan gaan ik zeker weer blazen!
_________________ Aprilia RS 50 05'
|
ma apr 21, 2008 2:33 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
Fluo Red schreef: lee-rs50 schreef: Ja moeten we ff bespreken is echt lache en dan met nog een grotere groep fzo zal binnekort ff me profiel een beetje "pimpe" met foto's fzo of een topic aanmaken met foto's en filmpjes van me brom, zodat je me tenminste kunt herkennen aan me brommer Die foto's waar iedereen achter zn brommer staat moete ook ff op appieforum komen Onze MK'jes klinke wel te rlx he Fluo Red Die MK klikt echt wel rlx Misschien gaat hij der deze week weer af.. Omdat er vandaag weer een rollerbank stond in Alkmaar Maare straks hebben we weer 2 weken vakantie!! Dan gaan ik zeker weer blazen! was je gepakt?
ik zat bij yannick achterop, we reden via zo'n weggetje achter de blekerskade langs.. we zitten nu vlakbij jullie school, het rijdt niet door daaro.. maar hij ontliep wel een dikke prent ik ga in de meivakantie zeker weer naar die dijk in krabbendam!!
ma apr 21, 2008 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fluo Red
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 06, 2007 4:51 pm Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schermer
|
Neeej was niet gepakt!
Zitten ze nu vlak bij ons op school
Niks van gemerkt.. Kreeg alleen een sms.. Heb jij ze gezien dan??
|
ma apr 21, 2008 6:11 pm |
|
|
racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 08, 2006 4:36 pm Berichten: 142 Woonplaats: Langedijk
|
wanneer komen er weer foto`s was wel mooie meeting
|
ma apr 21, 2008 6:15 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
nee, gewoon mooi omheen gereden denk
maar ff ontopic weer..
thijs had een filmpje op youtube gezet en alle filmpjes al naar jou gemaild zij die.. die komen er zo dus op mensen!!! (als het goed is )
ma apr 21, 2008 6:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
|
nee, gewoon mooi omheen gereden denk
maar ff ontopic weer..
thijs had een filmpje op youtube gezet en alle filmpjes al naar jou gemaild zij die.. die komen er zo dus op mensen!!! (als het goed is )
ma apr 21, 2008 6:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
lee-rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 23, 2007 4:20 pm Berichten: 126 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Amsterdam
|
Eriko de Angelis schreef: nee, gewoon mooi omheen gereden denk maar ff ontopic weer.. thijs had een filmpje op youtube gezet en alle filmpjes al naar jou gemaild zij die.. die komen er zo dus op mensen!!! (als het goed is )
Nou, schiet is op met die links dan
ma apr 21, 2008 6:23 pm |
|
|
Fluo Red
ApriliaForum Member
|
Eriko de Angelis schreef: nee, gewoon mooi omheen gereden denk maar ff ontopic weer.. thijs had een filmpje op youtube gezet en alle filmpjes al naar jou gemaild zij die.. die komen er zo dus op mensen!!! (als het goed is )
Naar mij gemailt? Heb nog niks ontvangen howr
|
ma apr 21, 2008 6:26 pm |
|
|
tomba
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 23, 2006 5:44 pm Berichten: 80 Woonplaats: Noord Scharwoude
|
hoe heb hij die filmpies genoemd want kan nog niks vinden op youtube had wel link van hem gehad vanmiddag:D
aight:D
|
ma apr 21, 2008 6:27 pm |
|
|
lee-rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 23, 2007 4:20 pm Berichten: 126 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Amsterdam
|
tomba schreef: hoe heb hij die filmpies genoemd want kan nog niks vinden op youtube had wel link van hem gehad vanmiddag:D aight:D
Heb er 1 gevonden: http://nl.youtube.com/watch?v=TvvaXfEk9d4
ma apr 21, 2008 6:29 pm |
|
|
lee-rs50
ApriliaForum Member
|
Ik zou btw ook wel een mailtje willen met alle filmpjes en foto's als et kan
ma apr 21, 2008 6:29 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
|
MOH schreef: Het was echt super gister, idd jammer dat we af en toe ff moeste stoppen maar ja. ja naja, dat hoorde er ook een beetje bij hoor.. als rustpauze
ma apr 21, 2008 6:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dutchy_01
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 23, 2007 8:26 pm Berichten: 196 Woonplaats: Alkmaar
|
Ziet dr zekers vet uit! Volgende keer ben ik dr ook bij hopelijk!
@ Fluo
een rollerbank vandaag? 2 zelfs!
Ze zouden vannochtend bij de vondel hebben gestaan
maar ik heb niks gezien of wat dan ook
|
ma apr 21, 2008 6:46 pm |
|
|
lee-rs50
ApriliaForum Member
|
ma apr 21, 2008 7:00 pm |
|
|
RossiBob
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 09, 2007 10:37 pm Berichten: 35 Woonplaats: Zuid-Scharwoude
|
hoe zet ik me fotos erop
|
ma apr 21, 2008 7:09 pm |
|
|
|