Meeting omgeving alkmaar AFTERTALK
Auteur |
Bericht |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
hee mensen,
was gezellig, jammer van het tering weer en ruben? zen brommer.
iemand idee waar die zundapp uitmekaar gevallen was en waar die OM rs opeens heen was ?
Gr. Steven
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo jul 15, 2007 8:11 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
sbk replica schreef: hee mensen,
was gezellig, jammer van het tering weer en ruben? zen brommer.
iemand idee waar die zundapp uitmekaar gevallen was en waar die OM rs opeens heen was ?
Gr. Steven
die zundapp ging weg en die OM rs weet ik niet, ineens zag ik m niet meer ![mellow :||:](./images/smilies/mellow.gif) en k heb ruben nog gebeld en hij werd gepakt omdat hij over de weg reed waar ie op het fietspad moest, en hij reed door rood
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
zo jul 15, 2007 8:14 pm |
Persoonlijk album
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
over die om rs, ik reed voor hem en rs--melandri en toen melandri naast me kwam zei hij dat die OM was uit gevallen, maar ik kon jullie niet inhalen om het te zeggen, jullie gingen te snel voor mij ![unsure :_:](./images/smilies/unsure.gif) .
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
rs-w schreef: over die om rs, ik rijd voor hem en rs--melandri en toen melandri naast me kwam zei hij dat die OM was uit gevallen, maar ik kon jullie niet inhalen om het te zeggen, jullie gingen te snel voor mij ![unsure :_:](./images/smilies/unsure.gif) .
misschien staat ie er nog wel ![unsure :_:](./images/smilies/unsure.gif)
|
Persoonlijk album
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
|
zo jul 15, 2007 8:16 pm |
|
Lex
ApriliaForum Member
|
kent iemand die gozer eigenlijk? ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
|
zo jul 15, 2007 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Lex schreef: jah idd, richard was er niet ![sad :{}:](./images/smilies/sad.gif) wel logisch gezien het weer, maar we kunnen het hem nog niet vragen, hij is nog aan het toeren
hij mocht niet van zn ouders.. en hij was achteraf ook blij dat hij niet gegaan was gezien het weer ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) maja, ik en rich en nog een kerel hadden nog klein ritje gemaakt (ook eerst tijd staan wachten omdat t plenste)
maja, mooie foto's jonges ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo jul 15, 2007 9:02 pm |
Persoonlijk album
|
Lex
ApriliaForum Member
|
t was maar een buitje van een uurtje ofzo hor, niks bijzonders ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
zo jul 15, 2007 9:10 pm |
Persoonlijk album
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ja maar toch.. rijden met nat weer (heb ik) een hekel aan ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo jul 15, 2007 9:11 pm |
Persoonlijk album
|
Lex
ApriliaForum Member
|
we hebben niet gereden met nat weer, alleen maar onder een afdakje gestaan ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
|
zo jul 15, 2007 9:13 pm |
Persoonlijk album
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
agjaw, we kunnen wel vaker eens meeten lex, vond ut wel gezellig.
over die OM rs, dat ding liep al vrij brak dat we weg gingen, voor een hebo manston 50 liep dat ding rete traag.... die zou mij makkelijk bij moeten houden..
maja, over de weg rijden is een. maar waarom door rood
vind ik best dom van hem, hhw is nogal een joden stad........
@ matthijn, de weg was droog! het zonnetje begon te schijnen, zijn we naar een of andere toko gereden waar we wat gedronken hadden (en somige sate gegeten van 1,5m lang). toen was alles mooi droog en konden we gassen!
Grooetjes ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Laatst bijgewerkt door sbk replica op zo jul 15, 2007 9:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jul 15, 2007 9:48 pm |
Persoonlijk album
|
Lex
ApriliaForum Member
|
sbk replica schreef: agjaw, we kunnen wel vaker eens meeten lex, vond ut wel gezellig. maja, over de weg rijden is een. maar waarom door rood vind ik best dom van hem, hhw is nogal een joden stad........ @ matthijn, de weg was droog! het zonnetje begon te schijnen, zijn we naar een of andere toko gereden waar we wat gedronken hadden (en somige sate gegeten van 1,5m lang). toen was alles mooi droog en konden we gassen! Grooetjes ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
over een paar weekies maar weer eens over doen denk? ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) als het weer wat minder wisselvallig is
en idd hhw is gewoon een klotestad om met je brommer door te rijden, daarom wilde ik eigenlijk eerst niet naar de mac.
k vraag me af of werner enzo al terug is ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
|
zo jul 15, 2007 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
rs-w
ApriliaForum Member
|
nou lex ik ben allang thuis ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) maare die zulle zo wel thuis zijn denk.
ik had bij dat tentje een lkkr broodje bal gehakt ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) , moet zeggen ik heb beter gehad ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif) hehe.
|
zo jul 15, 2007 9:54 pm |
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
thuis !!!!!!!!!
eindelijk ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
zo jul 15, 2007 11:58 pm |
Persoonlijk album
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
en nu ik ook..... mijn kont doet zeer.... wil iemand hem voor me masseren ? ![mellow :||:](./images/smilies/mellow.gif) kan er zelf niet bij....
kortom het was een geslaagde dag ! volgende keer deze kant op jongens ?
|
ma jul 16, 2007 12:08 am |
|
|