Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Re: V.I.P. Heerenwaarden Arrangement poll . Dagje Efteling?
Ja, meerdere
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
di jul 19, 2011 11:16 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
ik blijf miss ook gewoon bij jeroen pitten, das blijkbaar echt 1 min rijden verderop..
_________________ Ktm #24
|
di jul 19, 2011 11:28 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
ja even daarover . dat is allemaal wel leuk en aardig dat jullie bij jeroen of jasper gaan pitten maar er is wel gewoon gereserveerd voor jullie. en het is toch ook niet leuk als de helft in de avond weg gaat en dan de volgende ochtend terugkomt dan missen jullie wel de hoogtepunten van de meeting
di jul 19, 2011 11:37 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
we gaan dan pas weg als iedereen ligt te pitten hoor.. en ik gooi mn tent daar ook gewoon neer dus, heb alleen een schijthekel aan slapen in een tentje..
|
di jul 19, 2011 11:59 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
ik had meer het idee om heerlijk tegen elkaar aan te kruipen en heel de avond doen durven en de waarheid te spelen, hihihi Nee maar er word een lekker ontbijt geregeld enzo, + hoef je ook niet te stressen omdat je wat bieries op hebt als je in de avond weg wilt
wo jul 20, 2011 12:13 am |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Doe ik sowieso niet als het maar 1 min rijden is, dat overleef ik wel als ik gewoon langzaam aan over t fietspad ga. Maargoed, we zien het daar wel, zet mn tent op en kijk wel hoe t verder loopt.
|
wo jul 20, 2011 1:12 am |
|
|
pjaf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 14, 2010 3:54 pm Berichten: 508 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Oke jongens, ik heb geen tent en kan er dus ook geen 150km meeslepen dus als ik even zeker weet dat ik een tent heb om in te liggen of iemand om lekker tegenaan te kruipen, zet het dan even hier neer. Hoef ik daar geen slapeloze nachten meer van te hebben.
|
wo jul 20, 2011 1:22 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
het is niet echt maar 1 min rijden hoor en ik zou maar gewoon blijven want. mijn pa heeft een Tap gehosseld + Er komt een afterpartyEn op de Afterparty zijn live uitzendingen van Radio Totaal waar mijn vader DJ is, en is er een bandje aanwezig Voor iedereen die niet ingeschreven staat op het arrangement is vooralsnog welkom op de afterparty Hieraan zijn enkel wel 5 euro entreekosten aan verbonden
wo jul 20, 2011 8:33 am |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Re: V.I.P. Heerenwaarden Arrangement. Afterparty !
OMG, Jouw papa is een big boss !
|
do jul 21, 2011 7:45 pm |
|
|
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
Kan ik me maandag evt nog inschrijven voor het arrangement ? Weet maandag pas of ik tijd heb
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar.
|
do jul 21, 2011 8:16 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
jahoor kan wel
do jul 21, 2011 8:23 pm |
|
|
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
Aighttt
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar.
|
do jul 21, 2011 8:26 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Jordy ik betaal gewoon gewoon alle kosten. Maar heb zondag wss wat anders te doen. Dus kom zaterdag wel en zondag avond en mss maandag. Maybe dat ik zondag op maandag blijf slapen dan ofzo.
do jul 21, 2011 9:57 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ey boys ik weet niet of ik kan komen, ik probeer het wel maar me oma is vannacht opgenomen en het ziet er niet goed uit. Het is gewoon afwachten vanaf nu. :( Dus ik weet niet of ik dan wel in de stemming ben. Maar laten we hopen van niet! En voor Pieke ik heb als ik kom een tent.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
do jul 21, 2011 10:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
do jul 21, 2011 11:30 pm |
|
|
|