Auteur |
Bericht |
skilder
ApriliaForum Member
|
ik vond ut toch wel leuker dat je op testbank niet bij je bougikabel kon kome
|
za aug 25, 2007 8:01 pm |
|
|
Jobra
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 10:19 am Berichten: 335 Woonplaats: Hoorn NH
|
foto's??
_________________ Cops Don't Stop Me From Racing
Mijn 1e "ex" RS'je > http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6785
|
za aug 25, 2007 8:53 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Nou ik ben ook weer net terug uit genemuiden maar ik had mijn dag echt niet .
Eerst run twee keer achter elkaar een mega wheely waarbij het niet veel gescheeld had of ik had op mijn bek gelegen. En daarna te voorzichtig weg gereden waardoor de starts helemaal niks meer waren. Dus ik heb nog wel in de omloop mee gereden maar het ging helemaal nergens meer over. Vermogen is er in overvloeid maar nu moet ik het nog op de weg zien te krijgen .
Maar naast het sprinten gewoon een hele goede dag gehad . Het was weer goed geregeld en gezellig dus ik heb nu al weer zin in volgend jaar.
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
za aug 25, 2007 9:02 pm |
|
|
Skywalker-66
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 3:58 pm Berichten: 68 Woonplaats: Genemuiden
|
Foto's Beschikbaar op WWW.BREMAN.NET.!!!!!
was toch weer helemaal geweldig! Zag trouwens alleen de rs van stevige pupke verder weinig Rsjes van het forum gezien op die van mijzelf na dan masjul
|
za aug 25, 2007 9:03 pm |
|
|
Skywalker-66
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 3:58 pm Berichten: 68 Woonplaats: Genemuiden
|
|
za aug 25, 2007 9:04 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
haha dat is wel knap want ik was er wel, maar zonder brommer
maar wel heeeeeele vette dag gehad, Appieforum was een gezellige groep van 's ochtends af aan!! Alle RSjes hebben mijn verwachtingen overtroffen echt vet!
En de meeste liepen ook super!
Jammer van je starts Ruud, verder kon je ze makkelijk hebben!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
za aug 25, 2007 9:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Erik drd
ApriliaForum Member
|
jammer ruud, ding heeft wel echt potentie.. meer met slippende koppeling weg rijden wil nog welis beter gaan.. en weet niet wat voor veren je hebt? maar malossi koppelingsveertjes zijn ook niet erg geschikt om vol gas weg te kunnen knallen..
iemand nog wat tijden dat hij weet?
en hoe ging t met eliminator en de rest?
|
za aug 25, 2007 9:18 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
jeuj ben nu ook net weer thuis
was mooi dagje , vanochtend om half 9 die kant opgereden .
warempel kwam ik in 1 keer door de keuring heen , zonder vliegwiel kapje
mja moest sprinter nog afstellen , eerste run echt veel en veel en veel te rijk , giga kut start , en toen tijd van 11 2 gereden
tussen door afstellen , liep al flink beter , en toen maar even op de testbank.
kwam gewoon een betreurende score van 15,9 pk uit , wat me vies tegen valt.
komt waarschijnlijk omdat me ontstekking niet echt lekker stond , dus daar ga ik morgen ff naar kijken ,
ook de 2e run , giga kut start , en wou van geen kant lopen , had dus eigenlijk me dag niet , maja voor de rest mooi dagje
mooi geouwehoerd met ruud , pupke , peter , matthijn , buxi , richard , en nog heel wat lui , was echt gezellig
zal morgen even nog wat foto's uploaden en filmpjes neer zetten
nu eerst een heerlijk helder heineken
tabeé
|
za aug 25, 2007 9:18 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
Erik drd schreef: jammer ruud, ding heeft wel echt potentie.. meer met slippende koppeling weg rijden wil nog welis beter gaan.. en weet niet wat voor veren je hebt? maar malossi koppelingsveertjes zijn ook niet erg geschikt om vol gas weg te kunnen knallen..
iemand nog wat tijden dat hij weet? en hoe ging t met eliminator en de rest?
Eliminator en Hessel waren niet door en Hessel had ook 2x problemen met starten en Eliminator had ook geen supertijden volgens mij, ik dacht dat hij weer last had van lekke keerring!
En waar was jij?
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
za aug 25, 2007 9:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
zoo ik ben ook net trug. het was een heerijk dagje.
1e heat ging behalve de start wel redelijk en ik had een tweede tijd van 9,2 sec.
2e heat ging iets beter maar schakelde ik op het laatste stuk niet helemaal perfect en reed ik 9,0 en was ik door naar de omloop.
in de omloop moest ik tegen petertzr en ging ik hem voorbij. dat was echt een superrun met super start alles. toen was ik door naar de finale. en moest ik tegen gerard vd schaar. waar ik niet van kon winnen. ook had ik een slechte start. toen voor de 3e en 4e plaats moest ik tegen de furia van josdijkman. maar die ging ook te hard voor me en ben ik uiteindelijk 4e geworden.
dus ik ben dik tevreden met het resultaat.
|
za aug 25, 2007 9:49 pm |
|
|
Erik drd
ApriliaForum Member
|
Stevige Pupke!! schreef: Erik drd schreef: jammer ruud, ding heeft wel echt potentie.. meer met slippende koppeling weg rijden wil nog welis beter gaan.. en weet niet wat voor veren je hebt? maar malossi koppelingsveertjes zijn ook niet erg geschikt om vol gas weg te kunnen knallen..
iemand nog wat tijden dat hij weet? en hoe ging t met eliminator en de rest? Eliminator en Hessel waren niet door en Hessel had ook 2x problemen met starten en Eliminator had ook geen supertijden volgens mij, ik dacht dat hij weer last had van lekke keerring! En waar was jij?
ik was aan t werk
nee maar me blok staat te koop, en daarna komt een ori drd te koop en dan maar voor motor.. sprinten is wel leuk hor maarja motor is praktischer etc etc
|
za aug 25, 2007 10:31 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
Skywalker-66 schreef: Foto's Beschikbaar op WWW.BREMAN.NET.!!!!! was toch weer helemaal geweldig! Zag trouwens alleen de rs van stevige pupke verder weinig Rsjes van het forum gezien op die van mijzelf na dan masjul
rs van stevig pupke ? hehe da ken niet , maar bij ons stonden anders 5 rsjes en een tzr van het forum hur , en dan nog hessel ruud peter jim , en weet ik het allemaal waren dr ook nog
|
zo aug 26, 2007 1:02 am |
|
|
MiKeY©
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2006 9:05 pm Berichten: 711 Woonplaats: Amsterdam
|
ben ook weer terug...
was een erg gezellige en leuke dag...
een hoop mensen weer gezien en gesproken...en ff een runnetje gemaakt op de tovami natuurlijk...
scanneje daarvan zal ik morgen ff posten...de jongens v/d bank waren iig onder de indruk...ook omdat ie het goed hield qua koeling e.d...
iedereen van dit forum, bedankt voor de gezellige dag!
dit moeten we volgend jaar zeker minimaal in 4voud overdoen...(he ruud:P)
en nu.....wil ik foto's en filmpjes zien....
_________________ -=Derbi powered=- _________________
|
zo aug 26, 2007 1:48 am |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
rain man schreef: zoo ik ben ook net trug. het was een heerijk dagje.
in de omloop moest ik tegen petertzr en ging ik hem voorbij. dat was echt een superrun met super start alles. dus ik ben dik tevreden met het resultaat.
Flikker
Ik zal 't filmpje morgen eens op youtube zetten, die start van jouw was abnormaal man .
Mijn dag genemuiden was trouwes helemaal top, alle gezichten achter de forumnamen gezien wat wel gaaf was .
Eerste run voor mij was alles nieuw en had ik een reactie tijd van 0,89 en een tijd van 10,2 ofzo, dacht wel dat ik daar iets beters van kon maken.
Tweede run ging voor me gevoel erg goed (bedankt voor de tip ruud op het 2e gele lampje ). Ik reed daar dan ook met een reactie tijd van 0,17 een tijd van 9,2 ofzo, dik tevrede iig.
Toen in de omloop tegen rainier, maar die had gewoon een super start en een super lopende brommer, wat niet goed te maken is met 20 pro race pktjes
Ik vond het iig erg geslaagd en ben van plan er op jubbega ook te zijn met nog wat vernieuwingen tegen die tijd
*edit, mike, me neefje heeft zo'n 150 foto's en filmpjes gemaakt, dus ik zal morgen eens de relevantere opzoeken en posten
|
zo aug 26, 2007 2:21 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
whehe, peter dan reed ik net zo hard als jou, ik reed ook 10.2 , jammergenoeg wheelie bij de start
oeh sjek mij ff boeke dan
Bijlagen:
ik1.JPG [ 131.72 KiB | 1680 keer bekeken ]
|
zo aug 26, 2007 2:57 am |
|
|
|