Re: Brommersprint Genemuiden 2012 - wat foto's @ p13
Weet iemand hoe het zit 2 cilinders, mogen die mee doen? Ik kan het zo gauw niet terug vinden in het reglement. :)
-fokko- schreef:
Dank je voor het compliment, Kenny! Maar de Honda krijgt voor volgend jaar toch een facelift; al is de reden daarvoor meer van technische aard, hij is sneller dan ooit maar ik kan het vermogen niet meer benutten bij de start. Ik vertrek in 2 (snelheid 70km/u) maar hij klimt teveel in de ketting; dus moest ik voorzichtig weg, is best lastig als je wilt winnen
Verder verloor de AR50 behoorlijk vermogen, ben blij dat ik nog 3e kon worden in de 50cc.
En Jeroen: bedankt, mooie foto's en filmpjes!
Vermogen zit er dus genoeg in!
Jammer dat de AR niet zo reed als hij moest doen, wel een erg mooie machine en in mogen ogen nog steeds super snel!
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
Aad Boers had een keer een 2-cilinder scooter gemaakt en die mocht niet meedoen..
Dus ik zou dat van te voren even navragen bij de organisatie.
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
Ja die kan ik me nog herinneren, maar ik dacht dat hij alleen het eerste jaar in Jubbega niet mee mocht doen . En daarna wel. Maar dan zal ik te zijner tijd nog even mailen. :)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum