Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
tsjah voglendj jaar misschien, ik zal dr iig niet bijwze dan over 6 uurtjes gaan we dan maar wiier uit bed voor fde big day
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
zo apr 20, 2008 4:27 am |
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 12, 2008 12:39 am Berichten: 34 Woonplaats: Ouddorp
|
lkkrrr weertjuhhh
ok dan k wil die sprinter ook wel es van em zien ja lijk me wel vet
zie jullie over 3,5 uurr
_________________ ---> #84 DERBI senda SUPERMOTARD #84 <---
|
zo apr 20, 2008 9:16 am |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
kut zooi ik kan ook nie mee ik heb namelijk een lekke achterband hij was ook al helemaal kaal dus geen wonder dat ie lek ging maar goed ik gister nog ff langs Jan Poppe voor een mooie Michelin sporty maar daar had ie net de laatste die hij had onder een andere rs gegooit hopelijk ben ik de volgende keer er wel bij
_________________ mijn KTM RC125 replica project '78--->'72 Kreidler van Veen 50cc replica racer 15,4 pk met me rs op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk Album van me rs
|
zo apr 20, 2008 9:32 am |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Kut smoes!
P!n0, idioot dat je bent, belt hij me om half 7 's ochtens als hij net thuis komt of nog in die tent is....
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo apr 20, 2008 10:49 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Schumon schreef: kut zooi ik kan ook nie mee ik heb namelijk een lekke achterband hij was ook al helemaal kaal dus geen wonder dat ie lek ging maar goed ik gister nog ff langs Jan Poppe voor een mooie Michelin sporty maar daar had ie net de laatste die hij had onder een andere rs gegooit hopelijk ben ik de volgende keer er wel bij
kon je dan niet langs jacco de korte die heeft altijd liggen zowiezo
@ kevin, ja hij had mij ook nog gebeld maar ik lag lekker te slapen met me zatte harses
|
zo apr 20, 2008 10:52 am |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ja ik ook, maar dat ding lag op me bureau weg te trillen
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo apr 20, 2008 10:55 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
hehe ik zagt vanochtend pas, mrja ga maar eens aankleden tis trouwens lekker weertje hiero en proberen geen deo in mn oog te spuiten
|
zo apr 20, 2008 11:01 am |
|
|
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 14, 2007 6:58 pm Berichten: 317 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Goes-west
|
floRiS50 schreef: hehe ik zagt vanochtend pas, mrja ga maar eens aankleden tis trouwens lekker weertje hiero en proberen geen deo in mn oog te spuiten
hier ook, ik zie jullie strax
(k lig nog altijd in mn bed met mn laptop )
|
zo apr 20, 2008 11:20 am |
Persoonlijk album
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
ik ben benieuwd naar floris zun rs,
en natuurlijk alle andere 1000-en fotos die gemaakt worden
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
zo apr 20, 2008 12:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 12, 2008 12:39 am Berichten: 34 Woonplaats: Ouddorp
|
meeting was mega strak egt gezellig met cker lkkr weer
heerlijk getourd en veel fotos gemaakt (en stoppies)
der moet snel weer een volgende komen dit jaar was cker geslaagd
iedereen trouwes al veilig thuis gekomme jullie zulle nu nog wel op de brommer zitte of bij de mac
_________________ ---> #84 DERBI senda SUPERMOTARD #84 <---
|
zo apr 20, 2008 6:52 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Ja volgende van de zomervakantie ofzo, (of daarvoor) dan heb ik me nieuwe brommer, lekker beunen
|
zo apr 20, 2008 7:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
wahaha kreeg sms'je van af1special, die zag jullie rijden in zeeland
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo apr 20, 2008 7:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 14, 2007 6:58 pm Berichten: 317 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Goes-west
|
Matthijn schreef: wahaha kreeg sms'je van af1special, die zag jullie rijden in zeeland
haha idd, stonden we daar langs de kant stopt er ineens zon golf achter ons
wij dachten echt zo van eehm wat komt die zeuren ofzo want youry was net klaar met donuts draaien
naja komt ie opeens op me af zo: ik ken jou je bent die en die blabla van apieforum
was wel ff vreemd maar wle grapig dat je elkaar dan zo ineens tegenkomt in zierikzee
was wel geslaagd dagje idd, heerlijk weertje, veel groepen tegengekomen oa: motorrijders, zundapprijders, wielrenners en n groep amerikaanse bakken echt super vette zaten ertussen
foto's heb ik neit helaas want mn telefoon was leeg
|
zo apr 20, 2008 7:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
TwanMass schreef: ik ben benieuwd naar floris zun rs, en natuurlijk alle andere 1000-en fotos die gemaakt worden hehe nog ff geduld Citaat: meeting was mega strak egt gezellig met cker lkkr weer heerlijk getourd en veel fotos gemaakt (en stoppies)
der moet snel weer een volgende komen dit jaar was cker geslaagd
iedereen trouwes al veilig thuis gekomme jullie zulle nu nog wel op de brommer zitte of bij de mac was idd wel vet ik ben nu net thuis, arriveerde om 7 uur geloof ik in de kroeg Citaat: Ja volgende van de zomervakantie ofzo, (of daarvoor) dan heb ik me nieuwe brommer, lekker beunen ik ben bang dat dan iemand anders de organisatie op zich moet nemen Citaat:
haha idd, stonden we daar langs de kant stopt er ineens zon golf achter ons wij dachten echt zo van eehm wat komt die zeuren ofzo want youry was net klaar met donuts draaien naja komt ie opeens op me af zo: ik ken jou je bent die en die blabla van apieforum was wel ff vreemd maar wle grapig dat je elkaar dan zo ineens tegenkomt in zierikzee
was wel geslaagd dagje idd, heerlijk weertje, veel groepen tegengekomen oa: motorrijders, zundapprijders, wielrenners en n groep amerikaanse bakken echt super vette zaten ertussen
foto's heb ik neit helaas want mn telefoon was leeg
was wel grappig idd dat we hem tegenkwamen, echt super toevallig het was idd gwoon lekker weer, ben tevreden [/quote]
|
zo apr 20, 2008 7:59 pm |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
zo te horen was et wel leuk ik kon jammer genoeg geen manier vinden om vooruit te komen
Bijlagen:
S6301801.JPG [ 282.71 KiB | 1065 keer bekeken ]
_________________ mijn KTM RC125 replica project '78--->'72 Kreidler van Veen 50cc replica racer 15,4 pk met me rs op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk Album van me rs
|
zo apr 20, 2008 8:06 pm |
|
|
|