Nieuw Meeting IJmuiden!!! 18 maart !!!
Auteur |
Bericht |
parra
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 12, 2006 1:18 pm Berichten: 171 Woonplaats: ijmuiden
|
ey joel je verhgeet nog iemand mij
_________________ Ride to live & live to ride
|
ma feb 05, 2007 11:09 pm |
|
|
poggiali-pieter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 2:08 pm Berichten: 282 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: ijmuiden
|
yo heren
heb zin in de meeting
maar me ik heb nieuwe voorwielager besteld hopelijk donderdag binnen
Ik heb zondag de route gereden en het is leuke route en 1 ding wil ik alvast zeggen blijf achter mij rijden anders . . . moeten we weer op iedereen wachten
latres
_________________ Je bent pas rijk als je iets heb wat niet te koop is
dit is mij rs: www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4322
|
ma feb 05, 2007 11:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
apriliapoggiali schreef: kk kkk kkk kk kk mag niet na meeting om dat ik toets week heb die maandag dan. maar als het goed weer is dan hebbe me ouder pech pak me helm en ik g a
kun je ook zeggen zonder al die K's!
en wat heeft het weer daar nou mee te maken als je zo stoer het gezag van je ouders durft te ondermijnen is dat niet weersafhankelijk hoor!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
di feb 06, 2007 12:18 am |
Persoonlijk album
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 04, 2006 2:16 pm Berichten: 125 Woonplaats: Zaandam
|
Dag mensen..
beetje zin er in allemaal...komt nu lekker dichtbij
Waar komt iedereen vandaan eigenlijk die komen?
Ik...zaandam
Ben wel is benieuwd....nah tot zondag
Ciao
_________________ Hebo Pata Negra, Hebo Racin Krukas Volle Wangen, Hebo Teflon Membraan, Hebo 28MM Spruitstuk, Hebo Pasgemaakte En Getunede Carters, Stage 6 28MM R/T Black Edition, Stage 6 Sponsfilter, HPI 2006 Binnenrotor, Yasuni Carrera R3, Koso Analoge Toerenteller, Koso Analoge Kilometerteller
|
di feb 06, 2007 12:22 am |
|
|
daan46
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 13, 2006 5:21 pm Berichten: 29 Woonplaats: heiloo
|
ik rijd op een rs.
Ik weet niet cker maar denk wel dat ik van de partij ben
|
di feb 06, 2007 9:20 am |
|
|
poggiali-pieter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 2:08 pm Berichten: 282 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: ijmuiden
|
yo ik heb je erbij gezet daan
1 probleem als me voorwielagers er niet zijn rijd ik waarschijnlijk niet mee naar zandvoort
dus moet ik iemand lief aankijken om achterop te gaan
maar ik ga me best doen ik zei tegen die vent met SPOED me onderdeel leveren dus komt denk wel goed
mzl
|
di feb 06, 2007 9:52 am |
Persoonlijk album
|
|
risart
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 2:44 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: heerle
|
anders kom je mijn rs maar ff halen
kun je hem wel lenen
ik ben dan aant carnavalluh
_________________ recht is iets kroms dat verbogen is...
|
di feb 06, 2007 10:35 am |
Persoonlijk album
|
|
racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 08, 2006 4:36 pm Berichten: 142 Woonplaats: Langedijk
|
poggiali-pieter hoe veel mensen heb je nu op je lijst staan met een rs?
|
di feb 06, 2007 9:34 pm |
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
lijst staat op pagina 1 dus kwestie van tellen lijkt mij
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
di feb 06, 2007 9:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
poggiali-pieter
ApriliaForum Member
|
juist tellen
|
di feb 06, 2007 10:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
|
Ben nu een carbie aan het afstellen
een areche 24mm...maar is ff een kleine stroggel
ben zegmaar hele dag bezig geweest al..en heb nu begrenzing uit me membraan verwijderd..en hijs bujna afgesteld...maar heweft af en toe onderin nog ff zo een raar iets van dat....bwop bwop..dat ie of te weinig of te veel krijgt nog
dus das ff een stroggel...en daarbij..benk me dop van me kraatnje kwijt geraakt tijdes het rijde ofzo:P
dus ga morge vroeg ff route rijde zoals ik ben gerede...om te kijke ok um terug ken vinden:P
dus hooop...dat ik op tijd klaar ben voor meeting
heb er zin in;)
Aardig lijssie pieter al trouwes met mensen die komen;)
_________________ Hebo Pata Negra, Hebo Racin Krukas Volle Wangen, Hebo Teflon Membraan, Hebo 28MM Spruitstuk, Hebo Pasgemaakte En Getunede Carters, Stage 6 28MM R/T Black Edition, Stage 6 Sponsfilter, HPI 2006 Binnenrotor, Yasuni Carrera R3, Koso Analoge Toerenteller, Koso Analoge Kilometerteller
|
wo feb 07, 2007 12:52 am |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
hopen dat het weer meezit he, geen regen o.i.d. maar al helemaal geen ijzel dan gaat iedereen plat de bocht door gisteren ook alweer 2 met hun brommertje gevallen bij mij op school...wel sneu maarja...goed oppassen
wil wel graag komen, maar aan de andere kant...ga waarschijnlijk alleen... en als ik dan pech heb met me rs'je dan heb ik helemaal een probleem vandar dat ik nog ff moet nadenken
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
wo feb 07, 2007 12:47 pm |
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
|
Valstrik...maybe kom ik niet...
http://www.brommerforum.nl/showtopic/41145 ik ben supraatje
lees me probleem maar, maybe als het op te lossen is, kom ik wel nog. dus ga vandaag sleutelen.
|
wo feb 07, 2007 12:51 pm |
|
|
MarcelFDS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 5:55 pm Berichten: 37 Woonplaats: IJmuiden
|
Ik ongeveer zelfde probleem gehad. Bij mij was er toen vocht in de ontsteking gekomen ofso. De kap die ervoor zit Sloot niet helemaal lekker af. Reed je in de regen?
Verder Kga vrijdag of zaterdag effe ander blok eronder hangen en dan kan ik zondag als alles goed gaat gewoon komen.
|
wo feb 07, 2007 2:17 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
GhosT-Z-Rider, k*t man, ik hoop dat het voor het weekend weer goed is.
MarcelFDS, lkkr dan
ik kan niet wachte
pokerface, waar vandaan moet je rijden?? misschien dat we iets kunnen regelen als het niet al te ver is
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
wo feb 07, 2007 2:20 pm |
|
|
|