Auteur |
Bericht |
kenny77
ApriliaForum Member
|
Re: Brommersprint Genemuiden 2012 - wat foto's @ p13
Mooie foto's! De 2 machines van Fokko zien er toch ook super !
|
zo sep 02, 2012 5:59 pm |
|
|
-fokko-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 23, 2008 8:15 pm Berichten: 48 Woonplaats: Ermelo
|
Dank je voor het compliment, Kenny! Maar de Honda krijgt voor volgend jaar toch een facelift; al is de reden daarvoor meer van technische aard, hij is sneller dan ooit maar ik kan het vermogen niet meer benutten bij de start. Ik vertrek in 2 (snelheid 70km/u) maar hij klimt teveel in de ketting; dus moest ik voorzichtig weg, is best lastig als je wilt winnen Verder verloor de AR50 behoorlijk vermogen, ben blij dat ik nog 3e kon worden in de 50cc. En Jeroen: bedankt, mooie foto's en filmpjes!
_________________ Let the torque do the work
|
zo sep 02, 2012 8:59 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Dan heeft de achterband van je honda teveel grip Fokko
_________________ Thom'z BeunBaas
|
zo sep 02, 2012 9:45 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
-fokko- schreef: Dank je voor het compliment, Kenny! Maar de Honda krijgt voor volgend jaar toch een facelift; al is de reden daarvoor meer van technische aard, hij is sneller dan ooit maar ik kan het vermogen niet meer benutten bij de start. Ik vertrek in 2 (snelheid 70km/u) maar hij klimt teveel in de ketting; dus moest ik voorzichtig weg, is best lastig als je wilt winnen Verder verloor de AR50 behoorlijk vermogen, ben blij dat ik nog 3e kon worden in de 50cc. En Jeroen: bedankt, mooie foto's en filmpjes! Geen probleem Fokko
zo sep 02, 2012 9:48 pm |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
-fokko- schreef: Dank je voor het compliment, Kenny! Maar de Honda krijgt voor volgend jaar toch een facelift; al is de reden daarvoor meer van technische aard, hij is sneller dan ooit maar ik kan het vermogen niet meer benutten bij de start. Ik vertrek in 2 (snelheid 70km/u) maar hij klimt teveel in de ketting; dus moest ik voorzichtig weg, is best lastig als je wilt winnen Verder verloor de AR50 behoorlijk vermogen, ben blij dat ik nog 3e kon worden in de 50cc. En Jeroen: bedankt, mooie foto's en filmpjes! als ik heel eerlijk mag wezen vielen jou tijden wat tegen niet dat ik ook maar in de buurt kom, maar toch
zo sep 02, 2012 9:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
-fokko-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 23, 2008 8:15 pm Berichten: 48 Woonplaats: Ermelo
|
Aprilia RX 50 2003 schreef: als ik heel eerlijk mag wezen vielen jou tijden wat tegen niet dat ik ook maar in de buurt kom, maar toch Vond ik zelf ook; je moet op zo'n dag goed scherp zijn, was dit keer lastig ivm veel werkuren gedraaid de laatste tijd; daarom ook niet echt kunnen oefenen. Verder kon ik met de Honda altijd rustig aan doen, er kwam toch niemand in de buurt; deze keer was bijv. Alle Nicolai een stuk sneller als voorheen, ze hebben daar in Friesland niet stilgezeten; en er waren er ook al een paar bij PStuning geweest. Maar zoals iedereen kijken we wat er verbeterd kan worden, voorlopig tijd genoeg!
_________________ Let the torque do the work
|
ma sep 03, 2012 7:15 am |
|
|
kanaleveger
ApriliaForum Member
|
OMG ben net wakker. Helemaal kapot. Deze foto is zo geniaal HAHAHA. Dat kan alleen de baas van iedereen. Nou de dag begon slecht voelde me dag daarvoor beroerd alsof ik aids had ofzo. Naja al met al een goede prestatie afgeleverd mede door de FOKKO, Tim en de crew uit het zuiden Nadat ik de finale had uitgereden werd ik verrast door de vrijwilligers van Genemuiden. Ja ik moest mee voor technische controle, stiekem vertrouwde ze denk ik mij niet vanwege me gele huid Ik heb bijna letterlijk mijn brommer uit elkaar gehaald. Na al het gedoe heb ik bewezen dat ik gewoon eerlijk mee doe en hoop in de jaren dit niet meer mee te maken '' nog bedankt maatje''
_________________ Nieuwe mod denkt dat hij baas is
ekte zehmer
|
ma sep 03, 2012 5:09 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Serieus? Moest je brommer uit elkaar omdat ze het niet vertrouwde. Lal. Gekke noorderlingen. Kun je nagaan ik ben donkerder dan jij dan bellen ze alvast de politie als ik daar een keer op kom dagen.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
ma sep 03, 2012 5:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
kanaleveger
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Serieus? Moest je brommer uit elkaar omdat ze het niet vertrouwde. Lal. Gekke noorderlingen. Kun je nagaan ik ben donkerder dan jij dan bellen ze alvast de politie als ik daar een keer op kom dagen. Bij jou wordt je broek uitgetrokken Grapje man Was gewoon een steekproef en ik ben daarmee altijd de lul
_________________ Nieuwe mod denkt dat hij baas is
ekte zehmer
|
ma sep 03, 2012 5:14 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Wat zou er mogelijk op je sprinter zijn... Verborgen turbo in het frame ofzo
ma sep 03, 2012 5:16 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Haha lulz. Maar mooi dat je dan eerlijk hebt gewonnen. Dit was de laatste race voor jou toch?
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
ma sep 03, 2012 5:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
Kawa
ApriliaForum Member
|
Jeroen. Geweldige foto`s. Ik heb er een paar gepikt voor de persberichten. Heb je er toevallig ook 1 gemaakt van m`n 3 girls. Wil je die naar me sturen en als er filmpjes zijn van de Ninja versus Ar50 ook.
Greetz.
Tim
|
ma sep 03, 2012 5:46 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Venlonaer schreef: Wat zou er mogelijk op je sprinter zijn... Verborgen turbo in het frame ofzo wat dacht je van inhoud. Manlong, gekke vent Tim, ja ik zag het al. Alleen maar leuk dat ik daar mijn foto's tegen kom! Nee sorry, die heb ik niet. Dat heb ik aan de fotograaf van MOTOR zelf overgelaten. Ze gingen toen dan ook ergens achter op de baan staan. Filmpjes tegen de 250 heeft Jesse. Deze verschijnen over wat meer tijd nog wel. Als ze er zijn kan ik eventueel ook mailen
ma sep 03, 2012 5:47 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma sep 03, 2012 5:51 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Fokko met zijn kawasaki ar 50cc.
Fokko heeft het wel gewonnen, maar zijn machine liep niet zoals het normaal liep op de vorige sprints.
Laatst bijgewerkt door jasperrr91 op ma sep 03, 2012 5:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma sep 03, 2012 5:51 pm |
|
|
|