Auteur |
Bericht |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Re: schakelmeeting drenthe/groningen/friesland 19 oktober
liever alleen dit forum... en vrienden van brommerforum kan je altijd vragen.
maja wacht ff pottendijk af, want anders vind ik het de moeite niet
|
wo okt 01, 2008 8:36 pm |
|
|
kleine_duivel
ApriliaForum Member
|
leuk, een meeting die voor mij eventueel te doen is. even over emmen: ik raad het af om daar het circuit op te gaan, heb ik verschillende redenen voor. 1-uit (race) ervaring weet ik dat emmen een vrij dure baan is. 2-denk niet dat iedereen de juiste kleding heeft ? 3-als je crasht met je rsje, word het een treurige meeting... je zou wel pottendijk als startpunt voor de meeting kunnen doen maar dat circuitrijden zie ik niet zitten. (tenzei ik met m'n minibikes (nk,bk,ek wedstrijdspul) mee mag rijden make my day dan maar ) ik ga overwegen om te komen, laat me dan wel met kar oid brengen anders word het me iets te gek. (vanuit jubbega naar emmen en dan die meeting nog ) ik laat het nog wel even horen (moet het iig van emmen náár assen zijn )
_________________ aprilia rs 50 bouwjaar 2003 !
|
do okt 02, 2008 9:32 am |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
mr mike schreef: BuxirS schreef: dx11 schreef: als de beginpost goed is, kan ik hem ook wel op brommerforum zetten Laat dat aub... Zeker niet zonder toestemming van organisatie. Wat ik denk dat niet goed gevonden zal worden.. Schakels only, ga je posten WAAR je het zal houden dan zullen er ongetwijfeld scootahsjonnies komen en tof lopen doen.. owkeey, het was maar een idee
|
do okt 02, 2008 3:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Daarnaast word bf in de gaten gehouden door politie trouwens.
do okt 02, 2008 3:50 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
sorry, ik wist niet dat het een slecht plan was
|
do okt 02, 2008 6:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
kleine_duivel
ApriliaForum Member
|
oenoehoofd schreef: Daarnaast word bf in de gaten gehouden door politie trouwens. maar wij rijden toch allemaal keurig 45? heb met dx11 af gesproken, dat als ik ga ( en die kans is met mooi weer redelijk ) , dat ik met hem meetuf groetjes
|
do okt 02, 2008 6:45 pm |
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
dx11 schreef: sorry, ik wist niet dat het een slecht plan was Geeft niet schat. (K) Maare, ff centraal dames?
do okt 02, 2008 6:57 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
is goe..
heeft iedereen zijn 06.. nr. al gemailt naar robert-classic?
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
do okt 02, 2008 7:04 pm |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
dx11 schreef: owkeey, het was maar een idee Maakt ook niet uit @ oenehoofd, BF is niet het enige forum dat in de gaten word gehouden hoor Ik denk dat er op de meeste forums wel één agent zich heeft aangemeld... BF zullen er misschien wel meer zijn.. Beste vind ik dan ook om de meeting plaats geheim te houden en dan naar iemand te mailen...
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
|
do okt 02, 2008 7:34 pm |
|
|
kleine_duivel
ApriliaForum Member
|
vind die routebeschrijving idd niet erg handig, zat net al pret te schoppen of de rollerbanken ook effe in kaart worden gebracht want als de politie weet dat we een brommermeeting houden met een route , zouden ze gek zijn als ze niet effe een bankje neerpleuren... ze weten dat als we allemaal STD rijden ze alsnog wel kunnen miereneuken..
|
do okt 02, 2008 8:13 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
breng ze ff op een idee maja denk dat we voor politie niet zorgen hoeven te maken. ik wacht nog even af of de meeting het waard gaat worden, daar bedoel ik mee: of we op het circuit kunnen, of dat er wat te zien is op circuit. Jew hoort nog van mij
|
do okt 02, 2008 8:29 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
|
kleine_duivel schreef: vind die routebeschrijving idd niet erg handig, zat net al pret te schoppen of de rollerbanken ook effe in kaart worden gebracht want als de politie weet dat we een brommermeeting houden met een route , zouden ze gek zijn als ze niet effe een bankje neerpleuren... ze weten dat als we allemaal STD rijden ze alsnog wel kunnen miereneuken.. idd doe dat via pm of mail
|
vr okt 03, 2008 8:05 am |
Persoonlijk album
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
|
Wrom? Ik hoef geen route beschrijving. Ik ga gewoon naar de meeting plek, en vanuit daar neem ik aan dat de organisator de route kent en leid.
vr okt 03, 2008 11:15 am |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
Ja d8 ik ook.. ik ben daar toch niet echt bekend dus onbegonnen werk om die route te gaan leren..
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
vr okt 03, 2008 6:10 pm |
|
|
robert-classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 24, 2008 4:05 pm Berichten: 135 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Roden
|
zo ik had het effe druk deze week dus ben amper op te forum geweest... van pottendijk heb ik niks gehoord.
_________________ Gr Robert
|
vr okt 03, 2008 7:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
|