Auteur |
Bericht |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Re: Brommersprint Genemuiden
Asap schreef: Jah Brommers kieken Jorrit, Misschien kan je die van shadowrider/thomas/royal overnemen of mag dat tegenwoordig niet meer?
_________________ Power is useless without control!
|
di aug 26, 2008 9:42 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Hij heeft z'n rijwielgedeelte nog niet klaar
|
di aug 26, 2008 9:49 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Asap schreef: Concurentie jah, Helaas dit jaar te laat met inschrijven, Nahjah hek tot volgend jaar om de laatste dingen eraan te doen. Blokje is in ieder geval wel klaar , alleen het rijwiel gedeelte nog niet, maar dat is een weekie door klussen Heb jij niet in zoetermeer foto's e.d. lopen maken? Wat voor klasse wil je dan gaan sprinten, share the info / fun
_________________ Thom'z BeunBaas
|
di aug 26, 2008 10:55 pm |
|
|
ruud
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 25, 2004 6:04 pm Berichten: 492 Woonplaats: hoogwoud
|
nou na gisteravond en vanavond kutten geen succes, gooide ik de handoek bijna in de ring. En je zal t altijd zien t laatste poging werkte . Weer fel als bij de allereerste start, dus t gare oppakken was vario issue ws. Morgen weer nieuwe bougies, en kijken of ook op straat de dip weg is / of we die weg kunnen werken. Weet niet wat ik ervan moet verwachten, als t niks word tunen we de crosser nog wat bij, en gaan we daarmee proberen onder de 8 te rijden .
|
di aug 26, 2008 11:48 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
aanwezig in genemuiden
wo aug 27, 2008 11:38 am |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
ik zit denk ook met een probleem , weet niet of ik mee sprint aangezien het thuis erg druk is , en moet nog een voorrem hebben nsr , dus als iemand nog een goeie nsr klauw weet dan hoor ik dat graag , ga vanmiddag ff snel me eigen nog uit elkaar halen , maar denk niet dat ik mee sprint
kom zeker nog wel ff kijken anders
|
wo aug 27, 2008 11:39 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
s1acker schreef: aanwezig in genemuiden weer bij Fokko, Rienk en Sanne?
|
wo aug 27, 2008 4:37 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
sjit de clit.. ik heb me rbw niet voor zaterdag, iemand met wie ik mee ken rije/achterop ken??
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo aug 27, 2008 6:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Asap
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 20, 2006 12:59 pm Berichten: 95 Woonplaats: Amsterdam
|
petertzr schreef: Asap schreef: Concurentie jah, Helaas dit jaar te laat met inschrijven, Nahjah hek tot volgend jaar om de laatste dingen eraan te doen. Blokje is in ieder geval wel klaar , alleen het rijwiel gedeelte nog niet, maar dat is een weekie door klussen Heb jij niet in zoetermeer foto's e.d. lopen maken? Wat voor klasse wil je dan gaan sprinten, share the info / fun Prostock, 70cc, Rot. Inl. Ignitech, 28mm carb, Alles onder een Eitank frame oftewel Kreidler. Doel ? 2009 ruim onder de 9 sec te blijven. Laten we zeggen 8,5 dan ben ik tevreden. Cilinder eerst ongetuned kijken hoe die presteerd. Aan de hand van de resultaten die ik dat jaar behaal gaan we de cilinder tunen. Vermogen op de testbank , ach dat weet ik nog niet. Blok legt op de kast
|
wo aug 27, 2008 6:36 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Matthijn schreef: sjit de clit.. ik heb me rbw niet voor zaterdag, iemand met wie ik mee ken rije/achterop ken?? Misschien als je van hard zitten houdt?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo aug 27, 2008 6:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: sjit de clit.. ik heb me rbw niet voor zaterdag, iemand met wie ik mee ken rije/achterop ken?? zoals het er nu uit ziet ben ik sochtends aan het werk thuis , smiddags is me broertje dr weer dan ga ik die kant op met de auto , dus dan kan je eventueel wel mee rijden
|
wo aug 27, 2008 10:09 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
rs joost schreef: Matthijn schreef: sjit de clit.. ik heb me rbw niet voor zaterdag, iemand met wie ik mee ken rije/achterop ken?? zoals het er nu uit ziet ben ik sochtends aan het werk thuis , smiddags is me broertje dr weer dan ga ik die kant op met de auto , dus dan kan je eventueel wel mee rijden Joost, klojo Beter neem je dan voedsel voor ons mee ipv die brommer ofzo
_________________ Thom'z BeunBaas
|
wo aug 27, 2008 11:16 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Racekees schreef: s1acker schreef: aanwezig in genemuiden weer bij Fokko, Rienk en Sanne? klopt ^^ alleen ben niet diegene die jij de vorige keer heb gezien :p ben die lekkere broer daarvan
do aug 28, 2008 12:24 am |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
rs joost schreef: Matthijn schreef: sjit de clit.. ik heb me rbw niet voor zaterdag, iemand met wie ik mee ken rije/achterop ken?? zoals het er nu uit ziet ben ik sochtends aan het werk thuis , smiddags is me broertje dr weer dan ga ik die kant op met de auto , dus dan kan je eventueel wel mee rijden zou super zijn als k mee kon rije, moet wel tot 12uur werke...
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do aug 28, 2008 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
|
ja zo als het er nu uitziet ga ik ook pas smiddags omdat me broertjes eerst moeten voetballen , en dan kan1 het mooi overnemen van mij . mja sorry peter , maar ik zal er zijn voedsel , zie wel ga wel hamburgers vreten daar
|
do aug 28, 2008 7:36 pm |
|
|
|