Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Heerenwaarden VIP Arrangement Deel II
Net als de begroeiing onder mijn raam, ja.
wo jan 11, 2012 4:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Ben je niet de enige in.. Ik heb tegenwoordig welleens last van mn lever als ik de vodka fles weer eens te lief heb gevonden.. :')
_________________ Ktm #24
|
wo jan 11, 2012 5:44 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
marien schreef: MartinW schreef: marien doe ff normaal, die jongen waar martijn op reageerde dacht van wel Kijk eens naar de tijd van dat bericht :') Wait whut, heb ik dat vannacht gepost? Je moet van de fles afblijven. Ja ik meende het.
|
wo jan 11, 2012 7:06 pm |
|
|
CrJarvin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 09, 2011 8:47 pm Berichten: 13 Woonplaats: Waspik
|
MartinW schreef: marien doe ff normaal, die jongen waar martijn op reageerde dacht van wel ik zeg /zei niet dan ik dat dacht Kzeg het alleen en mss ben ik wel een meisje....
_________________ Honda mtx r 70cc Malossi LC
|
wo jan 11, 2012 8:19 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Aaah well hello then..
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo jan 11, 2012 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
do jan 12, 2012 2:06 am |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Re: Heerenwaarden VIP Arrangement Deel II Datum prikken!
Poll is on iedereen heeft 3 stemmen,
vr jan 13, 2012 8:43 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Niet op Juni stemmen, dan ga ik koetjes melken
vr jan 13, 2012 8:48 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Ik kan toch niet i.v.m. werk etc. etc. :')
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
vr jan 13, 2012 9:06 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Zeg je tegen de directeur toch gewoon dat ie dat pauperwerk een dagje voor jou mag doen?
|
vr jan 13, 2012 9:55 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
CrJarvin schreef: MartinW schreef: marien doe ff normaal, die jongen waar martijn op reageerde dacht van wel ik zeg /zei niet dan ik dat dacht Kzeg het alleen en mss ben ik wel een meisje.... In dat geval heb ik nog een plaats vrij in mijn 2 persoons tent, hoef je er zelf geen mee te nemen. :)
vr jan 13, 2012 10:06 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Senda80Rosmalen schreef: Jou buik en lever zijn echt compleet naar de kloten he... :emo: Moet jij zeggen, als wij ergens chillen zijn we allebei 100% fucked up. :')
vr jan 13, 2012 10:09 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: Senda80Rosmalen schreef: Jou buik en lever zijn echt compleet naar de kloten he... :emo: Moet jij zeggen, als wij ergens chillen zijn we allebei 100% fucked up. :') Hehe, ik zeg ook niks over mijn buik lever longen hersens... :')
_________________ Ktm #24
|
vr jan 13, 2012 10:45 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
frishh schreef: CrJarvin schreef: MartinW schreef: marien doe ff normaal, die jongen waar martijn op reageerde dacht van wel ik zeg /zei niet dan ik dat dacht Kzeg het alleen en mss ben ik wel een meisje.... In dat geval heb ik nog een plaats vrij in mijn 2 persoons tent, hoef je er zelf geen mee te nemen. :) Chriss, zou ik bij jou d'r bij mogen (: zou wel chill zijn, moet anders mn eigen tent en shit meenemen
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
vr jan 13, 2012 10:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
ik neem mijn eigen tent etc. ook gewoon mee denk ik.. OF ik kom 1 dag..
Laatst bijgewerkt door diverence op vr jan 13, 2012 11:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr jan 13, 2012 10:55 pm |
|
|
|