Meeting/Brommersprint Jubbega!
Auteur |
Bericht |
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
nou met alleen mengsmering los je lang niet alles op... ben benieuwd zie het wel op jebbega
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
zo mei 06, 2007 12:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
het was ook geen serieuze opmerking hoor
achja, iemand die filmpje van dat ding wil maken, als ie rijdt tenminste
zo mei 06, 2007 12:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Even voor de duidelijkheid het gaat om dit blok.
Of het gaat werken... ik weet het niet maar het ziet er wel heel gaaf uit .
|
zo mei 06, 2007 12:59 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ja, het ziet er idd wel leuk uit, maar hoe hij het ooit gaat laten lopen ...
zo mei 06, 2007 1:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
het ziet er indd wel gaaf uit maar ik betwijfel of diet serieus is...
www.club-racing.nl
|
zo mei 06, 2007 1:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Eliminator schreef: heb jij het al zien draaien dan??? maar dan nog blijft het voor mij een raatsel hoe hij een 4-takt cilinder werkent krijgt op een 2 takt blok...
het is voor ons allen nog een raadsel.. maar als jij es wist hoe die kerel alles opbouwd dan praat je wel anders
hij zal niet zomaar ff een cilinder van een zxr400 afzagen voordat ie zeker weet dat het ook kan werken. het is ook geen beunhaas, dit alles word opgebouwd bij een zweeds tuningbedrijf (dacht ik)
|
zo mei 06, 2007 1:31 pm |
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
|
ken jij die kerel dan??? en aan zijn vorige prestaties van zijn sprints is het geen wonder bobby... en jij zegt als hij het opbouwd... en later heb je het over een zweeds bedrijf, dus wie bouwd het dan op?
www.club-racing.nl
|
zo mei 06, 2007 1:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
hij moet af en toe voor z'n werk naar zweden, en bouwt daar z'n blokje op ; alle machines die je nodig hebt zijn daar aanwezig, vandaar en ik ken hem niet persoonlijk, maar volg z'n werk al wel een tijdje
en prestaties van z'n vorige sprints zijn allemaal in stijgende lijn,
automatenklasse vorig seizoen;
winnaar jubbega 2006
winnaar damwoude 2006
winnaar Genemuiden 2006
|
zo mei 06, 2007 1:43 pm |
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
|
RS_70_power schreef: Racekees schreef: Prostock klasse
180 Mario Verkaik Ouderkerk a/d IJssel VT Honda ZXR90
goed, de rest van de prostock'ers kunnen wel inpakken die gast wint toch wel
hij heeft een cilinder van suzuki zxr400 afgezaagd en op een honda MB blok weten te bouwen, had verwacht dat ie pas 2008 mee zou doen, 2007 is wel erg vroeg!
voor diegenen die het bullshit vinden.. hij weet ook 22.6pk uit een puchje te halen Jubbega 2001Mario Verkaik Oudekerk ad Y 10,042sec 53,774gem snelheid 89,530 top snelheid Jubbega 2003Mario Verkaik Ouderkerk ad ijsel 9,121 sec 59,204 gemiddelde 76,825 top niet al te indrukwekkend eerlijk gezecht.........
en dit ben ik ook met Hessel eens...
maar goed je weet niet wat hij allenmaal uitgespookt heb.. we zullen hem wel zien met jubbega
www.club-racing.nl
|
zo mei 06, 2007 1:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
|
ff gevonden op scooterforum, over het blokje;
Blokje is dus idd een Honda MB50 carterset met een cilinder en kop van een ZXR400. Dat is origineel een 4 cilinder, maar ik heb er dus een cilinder afgezaagd. Boring is 57mm, slag is 35mm. Hiervoor is de originele MB krukas al aangepast. Het blokje wordt geblazen d.m.v. een supercharger met intercooler. Er komt een SCS benzine-inspuiting op met 38mm gasklephuis. Ben momenteel dus bezig met het blokje en ik moet ook nog een frame maken. Ben dus heel bang dat het voor Jubbega niet afkomt, zeker gezien mijn 3 andere sprinters die op het moment ook nog in onderdelen liggen. Als de pro-stocker bijna klaar is dan maak ik er nog wel een topic voor, deze gaat eigenlijk over de Mint natuurlijk. Dus hier vanaf nu alleen nieuws over het Mintje, voor de andere moeten jullie geduld hebben
Jubbega gaat niet door voor de prostock'er ;
Over de prostocker: Deze verschijnt pas in het najaar, dit ivm de tijdsnood.
Dit is gewoon niet te doen voor jubbega en damwoude.
In genemuiden is de kans echter groot dat tie aan de streep staat.
Het blokje word ook voorzien van een turbo en intercooler.
|
zo mei 06, 2007 1:55 pm |
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
veel plezier kerel met je turbo. je hebt een te grote interval bij een 1cilinder, je turbo zal dood vallen.
maar jammer dat hij er niet is op Jubbega , ik wil dit 4-takt apparaat wel eens zien (lopen als dat mogelijk is )
_________________ www.club-racing.nl
|
zo mei 06, 2007 2:07 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Hessel er komt geen turbo maar een compressor dus daar zou hij niet zoveel problemen mee moeten hebben.
Over de prestaties van deze jonge, hij is op jubbega vorige jaar als 2de geëindigd als het goed is op genemuiden als 4de. Dus hij is wel redelijk bezig maar dat mag ook wel met een eigen testbank .
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
zo mei 06, 2007 3:59 pm |
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Ik wil best komen maar ga niet dat pokke-eind rijden op m'n RS. Of iemand moet me vergezellen
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
zo mei 06, 2007 4:21 pm |
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
Racekees schreef: ff gevonden op scooterforum, over het blokje;
Blokje is dus idd een Honda MB50 carterset met een cilinder en kop van een ZXR400. Dat is origineel een 4 cilinder, maar ik heb er dus een cilinder afgezaagd. Boring is 57mm, slag is 35mm. Hiervoor is de originele MB krukas al aangepast. Het blokje wordt geblazen d.m.v. een supercharger met intercooler. Er komt een SCS benzine-inspuiting op met 38mm gasklephuis. Ben momenteel dus bezig met het blokje en ik moet ook nog een frame maken. Ben dus heel bang dat het voor Jubbega niet afkomt, zeker gezien mijn 3 andere sprinters die op het moment ook nog in onderdelen liggen. Als de pro-stocker bijna klaar is dan maak ik er nog wel een topic voor, deze gaat eigenlijk over de Mint natuurlijk. Dus hier vanaf nu alleen nieuws over het Mintje, voor de andere moeten jullie geduld hebben
Jubbega gaat niet door voor de prostock'er ;
Over de prostocker: Deze verschijnt pas in het najaar, dit ivm de tijdsnood. Dit is gewoon niet te doen voor jubbega en damwoude. In genemuiden is de kans echter groot dat tie aan de streep staat. Het blokje word ook voorzien van een turbo en intercooler.
ik weet het niet meer
_________________ www.club-racing.nl
|
zo mei 06, 2007 6:08 pm |
|
|
ruud
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 25, 2004 6:04 pm Berichten: 492 Woonplaats: hoogwoud
|
RS_70_power schreef: Racekees schreef: Prostock klasse
180 Mario Verkaik Ouderkerk a/d IJssel VT Honda ZXR90
goed, de rest van de prostock'ers kunnen wel inpakken die gast wint toch wel
hij heeft een cilinder van suzuki zxr400 afgezaagd en op een honda MB blok weten te bouwen, had verwacht dat ie pas 2008 mee zou doen, 2007 is wel erg vroeg!
voor diegenen die het bullshit vinden.. hij weet ook 22.6pk uit een puchje te halen Jubbega 2001Mario Verkaik Oudekerk ad Y 10,042sec 53,774gem snelheid 89,530 top snelheid Jubbega 2003Mario Verkaik Ouderkerk ad ijsel 9,121 sec 59,204 gemiddelde 76,825 top niet al te indrukwekkend eerlijk gezecht.........
beetje opletten mag, de laatste 2 jaar heeft hij voor anderen hun machine klaargemaakt en zelf niet gereden. mint die al 6.8 heeft gereden dacht ik + een puch die sneller is dan je rs?
|
zo mei 06, 2007 6:35 pm |
|
|
|