Apriliaforum meeting CANCELLED
Auteur |
Bericht |
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
ik bedoelde van, we beginnen in vianen, en dan naar apeldoorn. google maps voert ons trouwens ook nog heel toevallig langs veenendaal
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
ma jun 23, 2008 9:42 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
ik heb totaal geen zin om in me eentje te rijden, en dan ook nog eens door amsterdam dus stem allemaal apeldoorn
|
ma jun 23, 2008 9:47 pm |
|
|
!koen!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 19, 2006 8:27 pm Berichten: 420 Woonplaats: posterenk/wilp
|
mee eens, als me brommer dan kapot is kan in nog op de fiets gaan
_________________ Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen!
|
ma jun 23, 2008 9:48 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
vianen en apeldoorn zijn de koplopers.
de route kan eventueel wel richting een van de plaatsen, maar bedenk wel even dat er ook naar een camping gereden moet worden. we kunnen wel touren van vianen naar apeldoorn of andersom, en dan daar een capming pakken.
de dag erna kan eventueel nog een keer getourd worden.
ma jun 23, 2008 9:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
!koen!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 19, 2006 8:27 pm Berichten: 420 Woonplaats: posterenk/wilp
|
ik denk dat ik helaas maar 1 dag kan, want dat weekend viert me vader zijn verjaardag ook nog(50)
_________________ Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen!
|
ma jun 23, 2008 9:52 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
@ Martijn met de Senda, ik kan het verkeerd hebben maar Apleldoorn lijkt mij juist ver weg van Amsterdam? Veenendaal/Vianen lijken mij dichterbij.
Verder, de mensen die op Vianen hebben gestemd willen niet door naar Apeldoorn, en andersom. Dus om te compenseren: VEENENDAAAL!!! (voor als ik het nog niet gezegd had )
Ik heb zelfs moeite gedaan om campings uit te zoeken
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
ma jun 23, 2008 10:42 pm |
|
|
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
owja laat maar eens zien die campings
di jun 24, 2008 8:25 am |
Persoonlijk album
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Recrush schreef: Ik denk dat iedereen wel mee gaat toeren hoor.. T is toch niet gezegd dat direct na het verzamelen de rit gaat beginnen? De mensen die lang gereden hebben kunnen vast wel even "bijkomen".. Ik stem zelf verder voor een camping puur voor verblijf. Zo'n jongerencamping trekt mij echt niet. En kijk zelf, we zijn daar ook puur voor het verblijf lijkt mij. Hoe gaat dat trouwens in zijn werk? Eerst naar de camping om evt. tentjes op te zetten enzo? Of gelijk toeren en later op de dag/avond dat in orde maken? Bij Veenendaal zijn trouwens een stuk of 3 campings in de buurt. Eentje ten noorden van Veenendaal, vlak bij de Mac, wat opzich wel makkelijk is. http://www.debatterijen.nl/Verder nog eentje ten zuiden van Veenendaal, binnenroute naar Rhenen (bebost gebied met een weg erdoorheen). Tevens een "dagrecreatieterrein" vlakbij waar je opzich wel lekker kan tsjillen, al mag je niet overal met de brommer komen. Oke nevermind, het wordt natuur en cultuur genoemd, denk niet dat de meesten daar behoefte aan hebben in ieder geval, de camping: http://www.campingbergbad.nl/index2.htmlVerder nog eentje tegen Rhenen aan, iets meer uit de richting dus maar is maar kwartiertje rijden ofzo. Kan daar verder niet veel over zeggen, behalve dat het een kutsite is. http://www.thijmseberg.nl/Verder hier en daar nog wat te vinden, maar weet ik niks vanaf..
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
di jun 24, 2008 9:30 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
Martijn Derbi senda schreef: voor mij is het denk iets van 200km naar apeldoorn
dus... APELDOORN !!!
Vianen is dichterbij voor jouw
di jun 24, 2008 10:34 am |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
P!n0 schreef: Martijn Derbi senda schreef: voor mij is het denk iets van 200km naar apeldoorn
dus... APELDOORN !!! Vianen is dichterbij voor jouw
ja daar was ik al lang achter, ik ga liever naar apeldoorn omdat ik liever de dijk lelystad-enkhuizen pak dan door amsterdam moet, lijkt me echt een ramp
|
di jun 24, 2008 8:19 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Martijn Derbi senda schreef: P!n0 schreef: Martijn Derbi senda schreef: voor mij is het denk iets van 200km naar apeldoorn
dus... APELDOORN !!! Vianen is dichterbij voor jouw ja daar was ik al lang achter, ik ga liever naar apeldoorn omdat ik liever de dijk lelystad-enkhuizen pak dan door amsterdam moet, lijkt me echt een ramp
dude, ik woon in amsterdam. valt heeeeeeel erg mee
Anders add je me fftjes op msn en dan spreken we wel wat af op die dag.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
di jun 24, 2008 10:23 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
moet eerst kijken of ik wel ga, heb er niet zoveel zin in om dat heel end in me eentje te rijden
|
di jun 24, 2008 10:33 pm |
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
^
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
di jun 24, 2008 10:41 pm |
|