Auteur |
Bericht |
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
Men vriendin woont in laren
Helaas ben ik niet meer in het bezit van men mooie rsje
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
di maart 25, 2008 1:28 pm |
|
|
Vetpot
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm Berichten: 226 Woonplaats: Huizen (NH)
|
gooi meeting klinkt goed! ik hoop over 2 weken iets moois te kunnen rijden, dan wil ik er wel bij zijn zeker in huizen!
_________________ Mijn Kawa Ar50
|
di maart 25, 2008 2:04 pm |
|
|
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 20, 2008 6:00 pm Berichten: 182 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: laren
|
vinden jullie het wat om ook door h'sum te rijden? of vinden jullie dat te 'riskant' omdat daar veel politie is meestal
_________________ Rieju RS2 Matrix
|
di maart 25, 2008 2:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Huizen
|
MatthijsTroeder schreef: vinden jullie het wat om ook door h'sum te rijden? of vinden jullie dat te 'riskant' omdat daar veel politie is meestal
haha ik ben 3 keer in hilversum geweest met de brommer, alle 3 de keren een roller ( met classic werd ik niet aangehouden voor de roller )
Maar ik ben ook van de partij met mn derbi DRD ( morgen heb ik m )
Lateurr
_________________ RS My07!!!
|
di maart 25, 2008 3:01 pm |
|
|
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 20, 2008 6:00 pm Berichten: 182 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: laren
|
oke, dat risico gaan we niet nemen nartuurlijk, moeten we terug lope
heeft iemand speciaale voor keur rond welke tijd?
|
di maart 25, 2008 3:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Huizen
|
een dag uit de laatste paar dagen van de mei vakantie?
of gewoon een zaterdag of zondag
_________________ RS My07!!!
|
di maart 25, 2008 3:08 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
MatthijsTroeder schreef: vinden jullie het wat om ook door h'sum te rijden? of vinden jullie dat te 'riskant' omdat daar veel politie is meestal
bij de vorige huizen meeting reden we van huizen naar kortenhoef, was echt een coole rit, door hilversum, er reden er een paar op de provenciale weg kwam er zon motor agent die kon niks doen, die stuurde ons het fietspad op en reed even later weg, we reden van huizen door blaricum, laren, hilversum, volgens mij daarna kortenhoef, toen naar bussum, daar getankt(is ook eventueel een macdonalds) en toen door naarden trug naar huizen, rit duurde 2uur ofzo, en als je met genoeg bent kan de politie niks doen, toen we trug waren gingen we nog ff naar stichtse strand gingen er een paar sprinte, toen was mn band lek maar de meeste gingen daarna nog naar bussum naar de mac, dat was wel een vette meeting hoor
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
di maart 25, 2008 3:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
|
dus voor herhaling vatbaar?:P
|
di maart 25, 2008 4:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
nick_w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 02, 2007 3:57 pm Berichten: 71 Woonplaats: almere
|
opzich vind ik het best ben ik 20 min in huizen maar door hilversum lijkt me niks met rollers enzo
maarja lijkt mij wel wat
|
di maart 25, 2008 4:55 pm |
|
|
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
|
roep maar een paar datum's, ik zal ff kijken of ik een kaartje van t'gooi op internet kan vinden, en dan maak ik ff een route. als jullie dan nog op of aan merkingen hebben moet je het maar zegge;)
|
di maart 25, 2008 6:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tim#0175
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 7:29 pm Berichten: 239 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Huizen
|
RS50 wayblue schreef: MatthijsTroeder schreef: vinden jullie het wat om ook door h'sum te rijden? of vinden jullie dat te 'riskant' omdat daar veel politie is meestal bij de vorige huizen meeting reden we van huizen naar kortenhoef, was echt een coole rit, door hilversum, er reden er een paar op de provenciale weg kwam er zon motor agent die kon niks doen, die stuurde ons het fietspad op en reed even later weg, we reden van huizen door blaricum, laren, hilversum, volgens mij daarna kortenhoef, toen naar bussum, daar getankt(is ook eventueel een macdonalds) en toen door naarden trug naar huizen, rit duurde 2uur ofzo, en als je met genoeg bent kan de politie niks doen, toen we trug waren gingen we nog ff naar stichtse strand gingen er een paar sprinte, toen was mn band lek maar de meeste gingen daarna nog naar bussum naar de mac, dat was wel een vette meeting hoor
Dat klinkt wel leuk
_________________ Military starts at the part with Artillery
|
di maart 25, 2008 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
|
Citaat: RS50 wayblue schreef: MatthijsTroeder schreef: vinden jullie het wat om ook door h'sum te rijden? of vinden jullie dat te 'riskant' omdat daar veel politie is meestal
bij de vorige huizen meeting reden we van huizen naar kortenhoef, was echt een coole rit, door hilversum, er reden er een paar op de provenciale weg kwam er zon motor agent die kon niks doen, die stuurde ons het fietspad op en reed even later weg, we reden van huizen door blaricum, laren, hilversum, volgens mij daarna kortenhoef, toen naar bussum, daar getankt(is ook eventueel een macdonalds) en toen door naarden trug naar huizen, rit duurde 2uur ofzo, en als je met genoeg bent kan de politie niks doen, toen we trug waren gingen we nog ff naar stichtse strand gingen er een paar sprinte, toen was mn band lek maar de meeste gingen daarna nog naar bussum naar de mac, dat was wel een vette meeting hoor
misschien kunnen we dat rijden, als jij de weg nog weet, kan je dat dan ff naar mij sture? miss op een kaartje aan geven ofzo?
BTW: Ik ga het samen met Mitchell Classic organiseren
|
di maart 25, 2008 7:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
ja die weet ik wel uit mn hoofd, alleen in hilversum moet ik ff kijke, we kunne hem van tevoren wel een keer rijden, en dan tijdens de meeting moete we een tijd afspreken wanneer we weg gaan en wachten op elkaar want vorige x was de groep in 2-en gesplitst
|
di maart 25, 2008 7:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
|
RS50 wayblue schreef: ja die weet ik wel uit mn hoofd, alleen in hilversum moet ik ff kijke, we kunne hem van tevoren wel een keer rijden, en dan tijdens de meeting moete we een tijd afspreken wanneer we weg gaan en wachten op elkaar want vorige x was de groep in 2-en gesplitst
ja miss kunnen we als mitchel ze derbi heeft ff een keer op een zondag ofzo te tour door nemen, en eventueel kijken of we ergens onderweg ff kunnen stoppe?
|
di maart 25, 2008 8:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
ja is goed, dan gaat die andere mitchell met RS ook wel mee denk ik die weet de weg ook wel
|
di maart 25, 2008 8:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
|