Auteur |
Bericht |
barry
ApriliaForum Member
|
P!n0 schreef: oh ok 
gewoon misverstand dus. ok..
maar jij zei ookd at het onder in zeeland was he mijn route.. maar begin punt ligt zelfs nog in z-h... heb die route van de week gereden.. en van uitgaande van een snelheid rond de 75/80 is het echt een mooie route
|
vr jun 08, 2007 10:24 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
barry schreef: heb ik gezeg dak meeging?? nee
Jij bent best een raar mannetje.... Beter gaan jullie volgende keer met meer, lul dan niet want jij was er ook niet, en nou begin je weer.... P!n0, Ligt alleen wat toe wat jij niet kan toelichten omdat jij er niet was dus....
Een meeting in de Hoeksewaard ( eiland ) Dan kan je heel het eiland rond rijden, mooie weggetjes & bochten, leuke en mooie tochten, langs de rand van het eiland valt er een leuk stukje te rijden, maar niet overdreven ( te ) veel...
De Hoeksewaard licht net onder Rotterdam ( Numansdorp, waar ik woon 25km onder Rotterdam )
En dat is echt een leuke tocht 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr jun 08, 2007 10:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Het gaat dan om dit stuk
het rode puntje ( aangegeven met een pijl ) is een leuk start punt
ik woon hier dus ken aardig de omgeving, en zo langs de kust ( waterkant ) is echt een mooi route, met niet ( al ) teveel politie, ben hier nog nooit aangehouden op 1 keer na, 's ochtens vroeg verlichting controle, alles klopte
Hier touren ook vaak motor clubs ( Aprilia & Yamaha ) door de Hoeksewaard vanwege mooie route 
Bijlagen:
Meeting hoeksewaard.JPG [ 276.86 KiB | 3092 keer bekeken ]
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr jun 08, 2007 10:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
barry
ApriliaForum Member
|
wel veel flitspalen in de hoekse waard.. en wat lul je nou met raar mannetje... ik heb nooit gezegt dat ik mee ging(1ste keer) het leek me leuk om Nog een keer te gaan al1 met meer mensen.
|
vr jun 08, 2007 10:37 pm |
|
 |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
peuleschil om voor mij te rijden, maak ff een topicje aan kevin, ik komt zoiezo 
vr jun 08, 2007 10:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Ja paar flitspaaltjes maakt niet uit, langs de kust en de boerenweggetjes valt dat hardstike mee, maar voor de dorpen zo nu en dan 1tje, nou en... weet ze wel te staan 
|
vr jun 08, 2007 10:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
barry
ApriliaForum Member
|
wat voor snelheid hadden jullie eig. aangehouden tijdens die rit vanut zierikzee..
|
vr jun 08, 2007 10:49 pm |
|
 |
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
aprilia kevin schreef: Het gaat dan om dit stuk het rode puntje ( aangegeven met een pijl ) is een leuk start punt ik woon hier dus ken aardig de omgeving, en zo langs de kust ( waterkant ) is echt een mooi route, met niet ( al ) teveel politie, ben hier nog nooit aangehouden op 1 keer na, 's ochtens vroeg verlichting controle, alles klopte Hier touren ook vaak motor clubs ( Aprilia & Yamaha ) door de Hoeksewaard vanwege mooie route 
Ik ben wel in voor die route, en dan zalk wel weer wat harder rijden dan 65, speciaal voor jullie 
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
za jun 09, 2007 12:41 am |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Mooi zo, alleen eerst nog effe afspraak maken wanneer werner met maik ( en jou ) langs komt voor bij ons alarm in te bouwen 
|
za jun 09, 2007 1:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
dus jullie dwingen mij he  haha nee zal wel is binnekort weer gaan kijken. wat zeggen jullie zelfde route of zal ik veel andere route maken? ik vond dees wel erg vet  maar ik geloof dat er dan wel veel meer komen  dus ik ga maar es an de slag magoed...  dit is niet het topic voor deze 
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za jun 09, 2007 4:13 pm |
|
 |
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
Nee, precies heren  Maak ff een nieuwe aan..
Ik ben sowieso wel van de partij denk ik
En in van die dorpjes met flitspalen moet je ook niet hard rijden, mensen moeten de tijd hebben om naar je te kijken
En je moet van de omgeving genieten vind ik, op polderweggetjes moet je blazen 
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
za jun 09, 2007 4:55 pm |
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za jun 09, 2007 4:57 pm |
|
 |
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
aprilia kevin schreef: Mooi zo, alleen eerst nog effe afspraak maken wanneer werner met maik ( en jou ) langs komt voor bij ons alarm in te bouwen 
Idd, moeten we ff snel afspreken, doen we wel via msn 
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
za jun 09, 2007 6:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
barry
ApriliaForum Member
|
y0ur1 schreef: Nee, precies heren  Maak ff een nieuwe aan.. Ik ben sowieso wel van de partij denk ik En in van die dorpjes met flitspalen moet je ook niet hard rijden, mensen moeten de tijd hebben om naar je te kijken En je moet van de omgeving genieten vind ik, op polderweggetjes moet je blazen 
in heinenoord staat er 1 in een zonde 30.. achter een huis.. weet zeker dat je daar minimaal 45 rijd... zonder erg erin.. staat 8ter een huis dus die zie je ok echt niet,...
|
za jun 09, 2007 9:09 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
barry schreef: y0ur1 schreef: Nee, precies heren  Maak ff een nieuwe aan.. Ik ben sowieso wel van de partij denk ik En in van die dorpjes met flitspalen moet je ook niet hard rijden, mensen moeten de tijd hebben om naar je te kijken En je moet van de omgeving genieten vind ik, op polderweggetjes moet je blazen  in heinenoord staat er 1 in een zonde 30.. achter een huis.. weet zeker dat je daar minimaal 45 rijd... zonder erg erin.. staat 8ter een huis dus die zie je ok echt niet,...
Heinenoord is midden in het eiland, dus niet langs de kust, weer zoiets raars 
|
za jun 09, 2007 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|