Zoetermeer meeting 7 September
Auteur |
Bericht |
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Re: Zoetermeer meeting 7 September
had hier ook wel heen gewild maarja te druk weekend
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
di sep 02, 2008 2:37 pm |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
aprilia kevin schreef: Ari schreef: tja, maar rij van paar honderd brommers valt toch aardig op, en denk je dat er geen politieagent een formulier heeft ingevuld?? ik hoorde dat er rond 300 scooters/brommers waren vorig jaar??? Ja er reden idioot veel scooters mee, allemaal van die dikke playmobiel dingen... En vorig jaar reed er idd politie langs bij de verzamel plek, maar die reed gewoon door Tering wat een regeltjes man Is et nog wel een meeting btw, waar the f*ck vind ik dan me User ID En moet iedereen dan die lijst invullen of alleen die gene die dat groepje leid zeg maar? En snaaps, kennen wij hier met zen alle mee rijden naar jou Ga naar je profiel en kijk dan in het rijtje waar je naam, afbeelding, leeftijd, enzo... daar staat ook je user id Vorig jaar helemaal geen politie gezien... scooters in overvloed ja, ze waren ook niet echt gewilt, deze keer is het schakel only dacht ik... vorig jaar botsing met een scooter gehad omdat hij op het laatste moment nog een auto wou in halen die ik al aan het inhalen was
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
|
di sep 02, 2008 3:05 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
mr mike schreef: aprilia kevin schreef: Ari schreef: tja, maar rij van paar honderd brommers valt toch aardig op, en denk je dat er geen politieagent een formulier heeft ingevuld?? ik hoorde dat er rond 300 scooters/brommers waren vorig jaar??? Ja er reden idioot veel scooters mee, allemaal van die dikke playmobiel dingen... En vorig jaar reed er idd politie langs bij de verzamel plek, maar die reed gewoon door Tering wat een regeltjes man Is et nog wel een meeting btw, waar the f*ck vind ik dan me User ID En moet iedereen dan die lijst invullen of alleen die gene die dat groepje leid zeg maar? En snaaps, kennen wij hier met zen alle mee rijden naar jou Ga naar je profiel en kijk dan in het rijtje waar je naam, afbeelding, leeftijd, enzo... daar staat ook je user id Vorig jaar helemaal geen politie gezien... scooters in overvloed ja, ze waren ook niet echt gewilt, deze keer is het schakel only dacht ik... vorig jaar botsing met een scooter gehad omdat hij op het laatste moment nog een auto wou in halen die ik al aan het inhalen was met vorig jaar bedoelt kevin zm3 denk en jij zm4, maargoed, zm5 is als het goed is alleen schakels, en politie zal je niet echt bepaald last van hebben want dat was in eerdere edities ook niet, bij zm4 alleen op het einde moesten we van de parkeerplaats bij gelderdome af omdat dat gereserveerd was voor gelderdome ofzo, dus moesten we op de stoep staan. En iedere DEELNEMER moet dat formulier invoeren degene die het groepje leid hoort bij de organisatie
di sep 02, 2008 3:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
snaaps
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 23, 2005 1:43 am Berichten: 88 Woonplaats: Rotterdam - Ommoord
|
aprilia kevin schreef: Ari schreef: En snaaps, kennen wij hier met zen alle mee rijden naar jou
Hoe stel je dat voor? Ik ga de 7e waarschijnlijk met de aanhanger naar zoetermeer omdat ik niet op de brommer naar zoetemeer wil rijden. Zojuist ook maar ff de brommert verzekert, voor het geval dat er om papieren gevraagd gaan worden. (als er maar geen rollerbank staat) Vandaag een mail gekregen van de organisators, ontmoetingsplek is gewijzigd, zie mail! En dan maar hopen dat het droog weer is.
_________________ RS50 - 70CC metrakit pro race - Pro race uitlaat - Stage6 26MM Carb - HPI 2008 http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=10922&p=336188#p336188
|
di sep 02, 2008 5:39 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
voer je user id in :p die heeft niemand hier
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di sep 02, 2008 11:14 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
nee idd
di sep 02, 2008 11:15 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
ik zal wel ff aan johan, gezien dat de enigste organisatie is die overgebleven is, doorgeven dat er een groep aprilia forummers komen. als iedereen die meewil ff een berichtje naar mn MAIL stuurt. keiji_kumasaka@hotmail.commet als onderwerp ZMM5 Apriliaforum
|
di sep 02, 2008 11:16 pm |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
Royal Club schreef: voer je user id in :p die heeft niemand hier wel als je je hebt geregistereerd bij BF... alleen voor dat...
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
|
di sep 02, 2008 11:17 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
owja, ik ben begeleiding trouwens
|
di sep 02, 2008 11:18 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
zo fak, k wil echt naartoe maar et blijkt dat de weer tegen zal zitten keiji, kom je op je tzr??
di sep 02, 2008 11:20 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
nee. op me fiets. wat boeit dat beetje regen trouwens nou, je bent toch niet van suiker?
|
di sep 02, 2008 11:21 pm |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
|
haha, ja 90% kans op regen... Jammer dat ik niet mee kan anders had ik ook gekomen
|
di sep 02, 2008 11:22 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
morge is dat percentage alweer veranderd. dus niet zo huilen.
|
di sep 02, 2008 11:24 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
volgens opa keiji mag ik niet met het blok wat morgen op de post gaat gaan rijden
di sep 02, 2008 11:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
mr mike schreef: Royal Club schreef: voer je user id in :p die heeft niemand hier wel als je je hebt geregistereerd bij BF... alleen voor dat... Ja hallo, volgens mij zijn we nu op het AF, en niet op het BF dus voor ons niet van belang
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo sep 03, 2008 11:51 am |
Persoonlijk album
|
|
|