Auteur |
Bericht |
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
genoeg tijd om je te voorbereiden.
di okt 16, 2007 7:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
mss hebk dan al motor en motorrbw dus wie weet kom ik dan op me motor ff langszetten anders wel ff met me rs als ik die dan nog heb
_________________ Suzuki a way of life
|
di okt 16, 2007 8:13 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Re: ApriliaForum meeting 2008.
Racekees schreef: ik hoor graag van jullie, eerst maar eens beginnen met een rondje animo, als er genoeg interresse is, zetten we dit door!, dus jonges wat vinden jullie ervan?
Genoeg dus...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di okt 16, 2007 10:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
fluxburn3r schreef: mss hebk dan al motor en motorrbw dus wie weet kom ik dan op me motor ff langszetten anders wel ff met me rs als ik die dan nog heb
motoren !&! brommers zijn welkom,
het maakt ons nix uit, maar geen uitsloverig gedrag
di okt 16, 2007 11:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
|
haha nah ik heb bij brommerforum meeting gezien wat de kracht en doel is van een motor bij een grote meeting, ik zal me dan ook zeker verantwoordelijk gaan gedragen en anderen zo nodig even aanspreken op rijgedrag.
dat is nou de kracht...... van een motor
p.s. verkeer tegenhouden op kruisingen ensow is ook 1 van de handige taken voor motorrijders
|
wo okt 17, 2007 12:00 am |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Nee, dat is dan weer asociaal rijgedrag. Je bent geen rouwstoet.
wo okt 17, 2007 12:14 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
wat het handigste is, is om van te voren iedereen een a4'tje te geven met de route. mochten er 5 of 6 achterblijven vanwege een rood stoplicht, dan weten ze iig waar ze heen moeten!, we zullen dan ook op elk punt waar we stoppen even tellen of we allemaal compleet zijn
dus haasten om de groep bij te houden is dan ook niet nodig
|
wo okt 17, 2007 12:17 am |
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
|
opzich wqas het met de zoetermeer meeting van brommerforum wel goed geregeld door motorrijders verkeer even vriendelijk tegen te houden. mensen hebben er best begrip voor zolang het op een normale manier gedaan word en zeker met een grote groep hebben ze er begrip voor.
en zeg nou niet dat het asociaal is want als jij als een van de laatste zou rijden zou je het ook fijn vinden dat ook voor jou even verkeer opgehouden word zodat iedereen bij elkaar blijft en het geen grote chaos word met gevaarlijke inhaal toeren die je krijgt als de groep uit elkaar valt en dan weer gaan proberen bij de groep aan te sluiten.
|
wo okt 17, 2007 1:10 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
achjaa.. ik ben niet van plan om de route door een stad heen te laten lopen, dus dat soort situaties komen toch niet veel voor verwacht ik.
Als er wel asociaal gereden word trouwens, word je gewoon weggestuurd na 2 waarschuwingen, als je niet meewerkt, dan is het pech voor je maar dan kun je nieuwe gaskabel kopen
|
wo okt 17, 2007 1:45 am |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
Citaat: Als er wel asociaal gereden word trouwens, word je gewoon weggestuurd na 2 waarschuwingen, als je niet meewerkt, dan is het pech voor je maar dan kun je nieuwe gaskabel kopen
klinkt aardig^^
staat de route al vast(ik heb het nog niet gezien)
wo okt 17, 2007 8:43 am |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
|
astadocil schreef: Citaat: Als er wel asociaal gereden word trouwens, word je gewoon weggestuurd na 2 waarschuwingen, als je niet meewerkt, dan is het pech voor je maar dan kun je nieuwe gaskabel kopen
klinkt aardig^^ staat de route al vast(ik heb het nog niet gezien)
nope, er is haast nix bekend aan datum tijd route enz.
komt nog wel us...ooit
wo okt 17, 2007 9:18 am |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
Racekees schreef: achjaa.. ik ben niet van plan om de route door een stad heen te laten lopen, dus dat soort situaties komen toch niet veel voor verwacht ik. Als er wel asociaal gereden word trouwens, word je gewoon weggestuurd na 2 waarschuwingen, als je niet meewerkt, dan is het pech voor je maar dan kun je nieuwe gaskabel kopen
oe oe ik neem de kniptang mee
|
wo okt 17, 2007 9:21 am |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
|
Citaat: Racekees achjaa.. ik ben niet van plan om de route door een stad heen te laten lopen, dus dat soort situaties komen toch niet veel voor verwacht ik.
Als er wel asociaal gereden word trouwens, word je gewoon weggestuurd na 2 waarschuwingen, als je niet meewerkt, dan is het pech voor je maar dan kun je nieuwe gaskabel kopen
tja wij reden ook niet veel door de stad maar als je op kruispunten komt of rotondes ofsow dan is het toch makkelijk majah we zien wel tis nog ver weg
majah jullie hebben ook niet gezien hoe goed het werkte met die motoren dus jullie weten ook neit precies hoe ik het bedoel en hoe het precies gebeurde majah
|
wo okt 17, 2007 10:24 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
als iedereen gewoon een telefoon nummer achter laat en als we genoeg pauses nemen dan raken we elkaar ook niet kwijt
|
wo okt 17, 2007 10:39 am |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
|
als je nou gewoon standaard de snelheid van de langzaamste brommer aanhoud dan werkt dat verkeeer even tegenhouden het beste zodat er geen auto ineens tussen een grote groep brommers zit mjaha als jullie zo gaan beginnen, lekkere meeting is het dan als iedereen zowat op eigen houtje moet gaan rijden.
|
wo okt 17, 2007 10:54 am |
|
|
|