Still Hustlin' @ Mathias' Crib
Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: Still Hustlin' @ Mathias' Crib
ThomaSBK schreef: Is toch een hap. Maar je moeder werkt niet met downies, en je vader niet met bussen dus please een beetje respect voor de ouders die dat wel doen  me moeder werkt wel met downies 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di jun 07, 2011 11:40 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Walter, zo ken ik je niet meer! Altijd een weerwoord enzo, en nu maar terugtrekken. Geen argumenten meer? Waar is die stoere grootpraat van je nu? Je wordt toch niet zoals mij? Geen woorden maar daden. Respect voor de geestelijk gehandicapten.
|
di jun 07, 2011 11:43 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
nee ga niet meer reageeren op jou, ben ik klaar mee je komt toch steeds weer terug
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di jun 07, 2011 11:45 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
 Kom op waltermundo, trollen doe je niet voor even, maar voor heel je leven!
_________________ http://instantboss.org/
|
di jun 07, 2011 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
team-rs schreef: nee ga niet meer reageeren op jou, ben ik klaar mee je komt toch steeds weer terug Dit is nou een echte man, die Walter! Told you I'll be back. De aanhouder wint.
|
di jun 07, 2011 11:47 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
ThomaSBK schreef: :0o:
Kom op waltermundo, trollen doe je niet voor even, maar voor heel je leven! ben op het moment gefocust op de rieju mensen en soieso zoals jij zij ben ik al een beetje funnyloos de laatste tijd i blew my funnyfuse 
|
di jun 07, 2011 11:48 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: team-rs schreef: nee ga niet meer reageeren op jou, ben ik klaar mee je komt toch steeds weer terug Dit is nou een echte man, die Walter! Told you I'll be back. De aanhouder wint. aanhouders zijn meestal wanhoopig
|
di jun 07, 2011 11:48 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
_________________ http://instantboss.org/
|
di jun 07, 2011 11:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: Washandje schreef: team-rs schreef: nee ga niet meer reageeren op jou, ben ik klaar mee je komt toch steeds weer terug Dit is nou een echte man, die Walter! Told you I'll be back. De aanhouder wint. aanhouders zijn meestal wanhoopig Aanhouders hebben vaak een doel in het leven wat zij willen bereiken. Jij daar integendeel laat alles voor je betalen, uitstippelen en verzorgen. Daarom kom je jezelf over een aantal jaren zeer hard tegen. Het mag onderhand weleens gezegt worden, ga eens wat fatsoenlijks bereiken met je leven. En ga eens wat maanden van dit forum af, kom daarna terug en vertel mij wat je geheel zelfstandig hebt bereikt. Geen verhalen van, ik betaal mijn eigen motorfiets. Zal me aan me reet roesten, als ik later oud en rimpelig ben is dat wel het laatste waar ik aan terugdenk. Peace out.
|
di jun 07, 2011 11:53 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Aanhouders hebben vaak een doel in het leven wat zij willen bereiken.
Jij daar integendeel laat alles voor je betalen, uitstippelen en verzorgen. Daarom kom je jezelf over een aantal jaren zeer hard tegen.
Het mag onderhand weleens gezegt worden, ga eens wat fatsoenlijks bereiken met je leven. En ga eens wat maanden van dit forum af, kom daarna terug en vertel mij wat je geheel zelfstandig hebt bereikt.
Geen verhalen van, ik betaal mijn eigen motorfiets. Zal me aan me reet roesten, als ik later oud en rimpelig ben is dat wel het laatste waar ik aan terugdenk.
Peace out. hmm ff denken ik heb op het moment gewoon werk met een goed salaris. word opgeleid om het bedrijf te gaan leiden dusja op het moment niet slecht voor elkaar en heb het zelf geregeld er is veel gebeurd in de tijd dat jij in een hoekje zat te huilen en nieuwe woordjes te leren om cool te lijken dag dag
|
di jun 07, 2011 11:57 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
di jun 07, 2011 11:59 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
|
Als ik het goed begrijp leer je het vak van iemand anders. En loop je mee zodat jij over 2 jaar zijn rotzooi op kan ruimen?
Veel succes, ik geef je hooguit een jaar of 2-3.
Wat maakt je na deze leerperiode van deze persoon tot een effectief en competent werkgever binnen een chemie/metaal bedrijf? Heb je zodanig genoeg bedrijfs en economische ervaring om dit tot een succes te brengen?
Ik doorloop een leertraject van 7 jaar. Met een vooruitzicht op een mooie baan bij een opkomend Internationaal bedrijf. In deze 7 jaar bouw ik bepaalde competenties op die gezien je in mijn ogen relatief kleine handel en economische ervaring binnen de bepaalde branche niet zal ontwikkelen.
Wat is je doel? Eeuwig hetzelfde bedrijf runnen voor een vast salaris. Of echt geld verdienen?
|
wo jun 08, 2011 12:03 am |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Als ik het goed begrijp leer je het vak van iemand anders. En loop je mee zodat jij over 2 jaar zijn rotzooi op kan ruimen?
Veel succes, ik geef je hooguit een jaar of 2-3.
Wat maakt je na deze leerperiode van deze persoon tot een effectief en competent werkgever binnen een chemie/metaal bedrijf? Heb je zodanig genoeg bedrijfs en economische ervaring om dit tot een succes te brengen?
Ik doorloop een leertraject van 7 jaar. Met een vooruitzicht op een mooie baan bij een opkomend Internationaal bedrijf. In deze 7 jaar bouw ik bepaalde competenties op die gezien je in mijn ogen relatief kleine handel en economische ervaring binnen de bepaalde branche niet zal ontwikkelen.
Wat is je doel? Eeuwig hetzelfde bedrijf runnen voor een vast salaris. Of echt geld verdienen? wie heeft het over 2 jaar? en wat nou eeuwig het bedrijf runnen? die man stopt er na een tijdje ook mee, en dan heb ik vast wel de kans om het over te neemen als die er niet is neem ik 1 van de bedrijven van vaders over en boeiend dat dit dan makelijk gaat, gaat niet over hoe makelijk het is, want zoals jij aangeeft gaat alles over geld en zullen we eerst nog maar eens zien waar jij komt met je verhaaltjes? in principe doe ik het zelfde als jou, alleen dit bedrijf doet al goede zaken en hoeft geen naam meer te vestigen
|
wo jun 08, 2011 12:07 am |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
|
Jij zal als ukkie in een gigantische economische wereld je eigen naam moeten vestigen.
Zet je 1 stap fout, dan kan je al kansloos zijn voor een tiental orders bij je bedrijf. Je gaat niet voor de koffie en thee daar werken neem ik aan, want de levensstijl die jij momenteel leid zal je later toch een minstens 2x nominaal jaarsalaris bij nodig hebben.
Een echte zakenman schreeuwt niet van de daken hoeveel geld hij wel of niet heeft. Hoeveel hij wel niet te besteden heeft, en wat hij allemaal wel niet heeft gekocht.
Dankzij de uitlatingen / conclusies die jij trekt over je eigen geldgebruik. En hoe je erover praat, merk ik al dat je geen echte zakenman bent. En kan ik je als advies geven om bij 0 te beginnen, en een zeer goede opleiding te gaan volgen. Anders nodig ik je uit om een weekend mee te gaan naar Londen of een andere stad in bijvoorbeeld Duitsland. Dan leer je hoe het er echt aan toegaat.
|
wo jun 08, 2011 12:12 am |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Jij zal als ukkie in een gigantische economische wereld je eigen naam moeten vestigen.
Zet je 1 stap fout, dan kan je al kansloos zijn voor een tiental orders bij je bedrijf. Je gaat niet voor de koffie en thee daar werken neem ik aan, want de levensstijl die jij momenteel leid zal je later toch een minstens 2x nominaal jaarsalaris bij nodig hebben.
Een echte zakenman schreeuwt niet van de daken hoeveel geld hij wel of niet heeft. Hoeveel hij wel niet te besteden heeft, en wat hij allemaal wel niet heeft gekocht.
Dankzij de uitlatingen / conclusies die jij trekt over je eigen geldgebruik. En hoe je erover praat, merk ik al dat je geen echte zakenman bent. En kan ik je als advies geven om bij 0 te beginnen, en een zeer goede opleiding te gaan volgen. Anders nodig ik je uit om een weekend mee te gaan naar Londen of een andere stad in bijvoorbeeld Duitsland. Dan leer je hoe het er echt aan toegaat. ja de grootste zakenmannen heben ook een opleiding gedaan :') ik ben in die weereld opgegroeid knul, jij hoeft me niet te vertellen hoe dat er aan toe gaat jij bent eerder de geene die geen idee heeft hoe het allemaal zit, want hoelang doe je je opleiding nou? 7//8 maanden ja dan heb je egt een idee over hoe een zakenman denkt
|
wo jun 08, 2011 12:16 am |
|
 |
|