Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
Re: Meeting Pottendijk PDM#1 Geslaagd, aftertalk.
Venlonaer schreef:
kanaleveger schreef:
Venlonaer schreef:
Hoeveel mensen reden er trouwens op 't circuit tegelijkertijd ongv. ?
Verschillend
soms 6 met een kart erbij.
Vaak gingen wij pas als de nsfjes niet reden haha, want die boekte ons zo erg.
Oke valt opzich wel mee, en nja in die NSF dingen zou ik ook geen zin hebben..
Die dingen hebben maar 8PK hoor :) NSF'jes zijn leuk :) Don't hate them. Indien er op berghem word gereden kom ik ook af :) Met mijn NSF'je :p
Berghem en lelystad zijn even laks in regels. Het is maar een training dagje op eigen risico. Dan word er niet gezien naar staat ed.
Op een officiele training heb je verzekering en moet de machine uiteraard aan een controle onderworpen worden. Lelystad geld wel de 98Db regel. Teveel lawaai is eraf! En je komt er diezelfde dag niet meer op. Berghem heeft zeer beperkte vrij rijden dagen. Maar zeker een mooi circuit. Lelystad is geen mooi circuit en wat gevaarlijker als je er op de rechte lijn uit gaat.....
Toch goed dat de meesten die er waren zich goed vermaakt hebben!
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
RonnyRacingTeam schreef:
Die dingen hebben maar 8PK hoor :) NSF'jes zijn leuk :) Don't hate them. Indien er op berghem word gereden kom ik ook af :) Met mijn NSF'je :p
Berghem en lelystad zijn even laks in regels. Het is maar een training dagje op eigen risico. Dan word er niet gezien naar staat ed.
Op een officiele training heb je verzekering en moet de machine uiteraard aan een controle onderworpen worden. Lelystad geld wel de 98Db regel. Teveel lawaai is eraf! En je komt er diezelfde dag niet meer op. Berghem heeft zeer beperkte vrij rijden dagen. Maar zeker een mooi circuit. Lelystad is geen mooi circuit en wat gevaarlijker als je er op de rechte lijn uit gaat.....
Toch goed dat de meesten die er waren zich goed vermaakt hebben!
Haat niet op die dingen maja zoals ik het lees gaan die jongetjes to the max racen terwijl andere gewoon voor de lol er komen. Niks op tegen, just sayin
Maarja die zijn toch superlicht en ook een grotere pk / kg verhouding
Gerard1793 schreef:
Manlong reed ook steeds bijna z'n uitlaat aan de grond in rechter bochten
Manlong reed ook bijna op t uiterste van zn banden, als die op t uiteinde van zn band had gereden had zn tailpijp geschaafd tegen de grond Ik heb 14 minuten aan film klaar deze week
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
JvS schreef:
Gerard1793 schreef:
Manlong reed ook steeds bijna z'n uitlaat aan de grond in rechter bochten
Manlong reed ook bijna op t uiterste van zn banden, als die op t uiteinde van zn band had gereden had zn tailpijp geschaafd tegen de grond Ik heb 14 minuten aan film klaar deze week
Ben benieuwd, kleine preview misschien?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum