Auteur |
Bericht |
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
aprilia kevin schreef: Jullie trekken hem er niet uit daarvoor is ie echt te snel, miss dat mike even snel is, maar met optrekken gaat dat niet lukken, zag je gisteren toch ok wel zeker, en ja ik ken hem, woont 2 straten verder dan mij vroeger met jaapio op school gezeten, maar was leuk toch maar ehhh, meer foto's!
Dat viel nou ook wel weer mee hoor Alleen tegen de 80 ging hij ineens een stuk harder..
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
ma sep 03, 2007 2:59 pm |
|
|
alikz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 04, 2006 1:14 am Berichten: 139 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Leiderdorp
|
nou wachten op de film van werner ze camera!!
groeten van die gozer met die uitlaat aan 2 kanten(de langzaamste ja,, )
ma sep 03, 2007 3:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Dat zal niet gaan lukken want hijs niet digitaal Zal op een DVD-tje moeten
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma sep 03, 2007 3:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
alikz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 04, 2006 1:14 am Berichten: 139 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Leiderdorp
|
t kan op je computer gezet worden met firewire, als t goed is
HENK!!
ma sep 03, 2007 3:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
ey henk... ik krijg nog geld van je... heeeeeheenk
heb je mss henk gezien?
_________________ Suzuki a way of life
|
ma sep 03, 2007 3:44 pm |
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
Citaat: Dat zal niet gaan lukken want hijs niet digitaal Zal op een DVD-tje moeten
alstiej op dvd gaat istiej toch ook alweer digitaal.... (henk)
_________________ Suzuki a way of life
|
ma sep 03, 2007 3:45 pm |
|
|
alikz
ApriliaForum Member
|
of hij kopieert m en deelt ze uit, nog beter
ma sep 03, 2007 3:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ja iedereen dokt zijn DVD'tje en dan moet dat goed komen ja
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma sep 03, 2007 4:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
alikz
ApriliaForum Member
|
nou nog kijken of YRT dat goed vind/zin in heeft
ma sep 03, 2007 4:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
[V.L.D]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 12, 2007 10:12 pm Berichten: 80 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Vlaardingen
|
heey allemaal,
geslaagde dag dacht ik zo, ik heb het in iedergeval wel naar mijn zin gehad.
vandaag ff mijn koppelingsplaten vervangen maar ik ben er nog steeds niet achter waar dat lekken vandaan komt :S maar jah dat komt nog.
mazzel groeten Jurjen (aprilia rs diablo black)
_________________ mijn RS'je:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6763
|
ma sep 03, 2007 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
en ik zat hier bijna niet meer door JOUW vliegende kenteken die als een ninja ster op me af kwam
anyway... dat was alex zegt dat het met een kabeltje kan ga ik eens uitdokteren.... kun jij me nog eens uitleggen hoe dat werkt dan ? verder geen software voor nodig ? herkend de computer het vanzelf net als bij een digicam ?
petertzr schreef: Erg leuk, en werner toont daar niet bepaald het verstand dat je zou verwachten van iemand met een motor (+ rbw) in de schuur?
zit een verhaal achter... ik miste een afslag en ik reed vrijwel voorop dus ik moest weer voorin de groep komen... ik weet wel wat ik doe hoor
Laatst bijgewerkt door [YRT] op ma sep 03, 2007 9:26 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
ma sep 03, 2007 9:18 pm |
|
|
alikz
ApriliaForum Member
|
kwootje van internet :
Eigenlijk heeft u alleen een firewire-kabel en een firewire-interface nodig De firewire-kabel is dan de brug tussen de DV-camera (die is voorzien van een DV-out) en de computer (die is voorzien van een firewire-interface). Vervolgens kunt u Windows Movie Maker starten, waarna u (via het genoemde firewire) een verbinding maakt met de DV-camera die u vervolgens op afstand kunt bedienen. Wel opgemerkt dat de DV-camera dan in VCR-toestand moet staan. Niet alleen Windows Movie Maker kan de videobeelden uit de DV-camera overhevelen, ook programma's als Pinnacle Studio ('www.pinnaclesys.com') en Nero Vision ('www.nero.com') kunnen dat voor u doen.
ma sep 03, 2007 9:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
petertzr schreef: Erg leuk, en werner toont daar niet bepaald het verstand dat je zou verwachten van iemand met een motor (+ rbw) in de schuur?
ff weten waar je over praat... rbw heeft ie nog niet.... van ze motor....
en der is toch niemand dood...???
ma sep 03, 2007 9:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
alikz schreef: kwootje van internet : Eigenlijk heeft u alleen een firewire-kabel en een firewire-interface nodig De firewire-kabel is dan de brug tussen de DV-camera (die is voorzien van een DV-out) en de computer (die is voorzien van een firewire-interface). Vervolgens kunt u Windows Movie Maker starten, waarna u (via het genoemde firewire) een verbinding maakt met de DV-camera die u vervolgens op afstand kunt bedienen. Wel opgemerkt dat de DV-camera dan in VCR-toestand moet staan. Niet alleen Windows Movie Maker kan de videobeelden uit de DV-camera overhevelen, ook programma's als Pinnacle Studio ('www.pinnaclesys.com') en Nero Vision ('www.nero.com') kunnen dat voor u doen.
top ! ik ga eens zoeken naar zo een kabeltje
|
ma sep 03, 2007 9:27 pm |
|
|
alikz
ApriliaForum Member
|
goed kijken naar hoeveel pinnetjes je hebt,,
ma sep 03, 2007 9:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
|