Re: [Meeting]Spectakel weekend Hans van wijk motoren!
Personen die zich hebben aangemeld luister goed!Ik heb even een route uitgestippeld en heb het volgende bepaald...
Marcel, pino, robin, Stres kip, Astadocil en Robb: jullie moeten even onder elkaar wat afspreken waar jullie elkaar meeten aangezien jullie in de buurt van elkaar wonen.. Spreek even een meeting plaats af van waar jullie richting mij komen...
Schoutenrs, b4rt, ari en joop: Wij spreken even wat af war we met zijn alle meeten. En dan een klein stukje richting thomas en dan gaan we met zijn alle naar zoetermeer.
Aprilia driver, dutchy, fares en stephan777: Jullie zijn het groepje wat eigenlijk boven zoetermeer ligt.. Als jullie een meeting plek onder elkaar kunnen afspreken, dan Mail/Pb ik jullie de plek waar jullie heen moeten
In totaal gaan we in 2 verschillende groepen naar zoetermeer, we spreken dan op een plek af wat niet zo ver is van de gehele meeting zelf om dan in 1 grote groep ernaar toe te rijden...
Ik PB iedereen afhankelijk waar ze heen moeten gaan nadat we/jullie een meeting plek onder elkaar hebben afgesproken..
In het kort: Groep van Astadocil en de groep van mij komen elkaar tegen onderweg... Groep van Aprilia driver komt alleen met die groep naar zoetermeer. Iedereen rijd naar een punt wat net een 5 of 10 min van de ECHTE MEETING ligt. Als we dan de groepen bij elkaar hebben rijden we gezamelijk naar de MEETING itself...
Elke groep moet ervoor zorgen dat jullie om
1 uur op die plek zijn!!!
Mocht je niet tussen die personen staan of je gaat niet meer mee of je snapt iets niet, laat het me even weten
PS: straks PB ik iedereen die plek
Tot dan!!!
EDIT: Aprilia kevin en gertjan, jullie staan er niet op omdat ik jullie woonplaats niet heb
geef ze even en dan zal ik je er bij zetten