Re: Meeting Pottendijk PDM#1 MORGEN IS HET ZO VER!!!!
marien schreef:
Keiji. schreef:
marien schreef:
Als je een ervaren rijder bent wel ja. Veel mensen houden zich in op de weg. Op het circuit kun je dan wel je gang gaan, en als je dan denkt; ''nu gaan alle remmen los'' kan het inderdaad gauw misgaan, doordat je moedwillig de grens opzoekt. edit; maar als het zo logisch is kun je het me vast ook wel uitleggen.
Hahah jezus. "veel mensen houden zich in op de weg"
Gast jij bent echt kankerdronken op dit moment of niet?
Nope. Er zijn genoeg mensen (waronder ikzelf) die op straat ook graag harder/sportiever zouden rijden maar dat omwille van de veiligheid niet doen. edit; @ die link, oh, dus 1 motorrijder rijdt zich dood, en dan is de weg ineens onveiliger dan het circuit?
kerel , als jij op straat uit een bocht vliegt met 60 km/u ( maakt niet uit waardoor , klapband oid) en je komt tegen een boom aan , wat zijn de gevolgen dan? en op circuit?
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Boeie of die jonge nu wel of niet mocht rijden. Die pa had liever van niet. Ga ergens anders haten.
En keiji jij bent een held op die xr van je zullen we zeggen, niet dus. Heb nog geen fatsoenlijk filmpje gezien waar je op dat ding is lekker hard door een bocht heen knalt ofzo. Alleen een paar fototjes op je achterwiel, nee stoer joh. Dat deed ik op mijn standaard drd met prop in mijn uitlaat nog.
Iedereen gewoon zijn ding, mening, vissie, etc ergens op. Accepteer dat gewoon in plek overal commentaar op te leveren.
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Keiji, vind persoonlijk dat je het daar bij 1x aankaarten wel bij kunt laten. Het is waar wat je zegt dat circuit rijden veiliger is dan op de weg, maar door hierover een discussie te starten wordt de sfeer opnieuw bederft. Bij deze, we laten het hierbij.
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 5:08 pm Berichten: 977 Woonplaats: Middelstum
Lijkt me een goed idee, ik heb het prima naar mijn zin gehad in ieder geval, ben zelf ook nog twee rondjes over de baan geweest op de brommer van Erwin, in de regen, op noppen
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
NakedRS50 schreef:
marien schreef:
Uh, gelijk?
goed , je bent nog achterlijker dan ik dacht .
OT: volgende keer kom ik ook even kijken , mogen er ook motoren (bijv 125 ) op de baan?
Ja, tenminste, NSFjes mogen ook, en voor zover ik weet is dat 100cc. Oh, dus als je naast een openbare weg tegen een boom gaat doet dat minder pijn dan naast een circuit? Is dat een ander ras ofzo, de bomen langs een circuit? Of bedoel je dat er naast een circuit doorgaans geen bomen staan? Dan had je dat er namelijk bij moeten vermelden.
Jeroenvs schreef:
Keiji, vind persoonlijk dat je het daar bij 1x aankaarten wel bij kunt laten. Het is waar wat je zegt dat circuit rijden veiliger is dan op de weg, maar door hierover een discussie te starten wordt de sfeer opnieuw bederft. Bij deze, we laten het hierbij.
Oh sorry, ik zie hem nu pas, zal er wel over ophouden. KG, als je er nog wat over te zwammen hebt, doen we dat in chat Blijf overigens wel bij mn standpunt.
Laatst bijgewerkt door marien op ma jul 16, 2012 9:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Zo jongens, ik was om 8 uur terug in bommel, toen Ries naar huis gebracht alles uitgeladen, toen naar Joep gereden, Puch eruit en zijn spul. Toen met mijn brommer naar huis gereden alles uitgeladen. Toen de kar terug gebracht met Joep en toen nog is de auto terug naar mijn oom gebracht.
Keiji rot op uit dit topic. Het was een top dag, geen/weinig brokken gemaakt en iedereen had het naar zijn zin ondanks het weer. Of het nou veiliger is op de weg of op circuit maakt geen kut uit. Het was gezellig, iedereen vond het leuk en er zijn mensen getriggert om het ook te doen. Misschien vonden sommige het eng om over het circuit te gaan maar nu ze hebben gezien dat jeje eigen tempo aan kan houden en zelf je ritme kan bepalen is het niet zo eng. En kan je leren sturen. Ik heb al mijn schaamranden eraf gereden en een schaaf op mijn linker voetsteun en mijn laarzen zijn glad. Nu nog meer vermogen zodat ik harder de bochten uit kan komen. Ik zou wel graag beeldmateriaal van mezelf willen zien. Ben wel benieuwd hoe dat ik reed. En natuurlijk Jesse die heel veel heeft. De RR van Ries is nog steeds kut. Joep gaat even meten voor een nieuwe zuiger. En dan hopen dat hij de volgende keer wel over de baan kan. Ik vond het zo jammer dat hij er niet overheen kon dat hij paar rondjes op mijn brommer heeft gedaan. Ik vond het zwaar geslaagd en hoop dat er meer rijders komen de volgende keer en natuurlijk beter weer. Dat spreekt voor zich!
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Re: Meeting Pottendijk PDM#1 Geslaagd, aftertalk.
Kort verslag van mijn ervaring op pottendijk.
Dag begon heel droog en nat. Onderweg was het netjes droog totdat ik de baan zag, want volgens mij had het kort geregend op Pottendijk.
Naja zoals gewoonlijk kwam ik op tijd en was iedereen weer te laat. Nadat iedereen een beetje kwam gingen 2 zipjes de baan op en 1 gleed er onderuit. Baan was toch nog een beetje te glad om op te rijden. Ik ging expres langer wachten, want ik had alleen een setje slicks en geen andere setje.
Eerste rondjes die ik reed waren voor mij echt een rare ervaring. Heb namelijk nooit echt hard gereden in bochten met de pro. Naarmate ik meer ging rijden werd ik er iets beter in. Alleen werd mijn brommer er niet beter van. Hij begon te stotteren en de kutten als die warm werd. Dus samen met Jeroen lopen kloten aan de afstelling en hij had me hierbij goed geholpen. Nog bedankt professor
Was wel lache om tegen je gasten die je kent te rijden. Jasper reed aardig door in de eerste helft en steeds als ik achter hem zat begon me brommer te kutten, dus moest ik weer van de baan. Maar na de juiste afstelling heb ik helaas niet goed kunnen rijden tegen Jasper, want zijn brommer deed weer gaar.
Na de juiste afstelling kon ik me focussen op de juiste lijnen en wanneer ik wel gas moest geven etc. haha
Verder ook bijna op me plaat gegaan, doordat ik de achterrem iets te lang had ingehouden.
Was weer grappig iedereen weer te zien en de rest van het forum.
Ben benieuwd naar de foto’s en video’s.
Upload mijn vriendin der foto's zsm.
Tot de volgende keer
_________________ Nieuwe mod denkt dat hij baas is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum