Auteur |
Bericht |
RRobert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 03, 2011 8:18 pm Berichten: 279 Woonplaats: Leiden
|
 Re: WMD meeting #1 (Zuid-Holland)
rieju-rrx schreef: Mij net te ver.  Ajoh Lennart, beetje voor over hebben kan je hier pitten 
_________________ KTM 690 Broaaaping! viewtopic.php?f=37&t=21934
|
wo sep 05, 2012 9:30 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
RRobert schreef: Venlonaer schreef: Oppassen voor die errug geakste Tommy die legt zo z'n achterbrug in je nek. Nee, veel plezier over een weekje. dankje, Ik ben zeer bekend met hem en hij kan ook zeer netjes rijden kan ik je vertellen  Was ook maar aan 't kutten Als er nog een meeting in de lente is kom ik ook wel langs, volop de brommer gebruiken nu ie eindelijk af is dan. 
wo sep 05, 2012 9:31 pm |
|
 |
RRobert
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: RRobert schreef: Venlonaer schreef: Oppassen voor die errug geakste Tommy die legt zo z'n achterbrug in je nek. Nee, veel plezier over een weekje. dankje, Ik ben zeer bekend met hem en hij kan ook zeer netjes rijden kan ik je vertellen  Was ook maar aan 't kutten Als er nog een meeting in de lente is kom ik ook wel langs, volop de brommer gebruiken nu ie eindelijk af is dan.  hou ik je aan 
|
wo sep 05, 2012 9:34 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Was meer vragend  Komt er dan een meeting?
wo sep 05, 2012 9:35 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ja maar in mijn eentje is kut om daarheen te rijden.  Er rijd niemand meer brommer joh hier. Ja Chris maar dit zit in Delft, Ruben niet meer, Yorick niet, Ruud niet, Piotr niet. Tis kut.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo sep 05, 2012 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RRobert
ApriliaForum Member
|
Als dit een sucses is zal er zeker een vervolg komen. of ik dan in de lente nog op een brommer rij is de vraag 
|
wo sep 05, 2012 9:42 pm |
|
 |
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
Aww ik kom je wel halen
wo sep 05, 2012 9:46 pm |
|
 |
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
75% van de route is wel leuk rijden, de rest is dapper Misschien een idee om een betonschaar mee te nemen dan kunnen we sprinten op het nieuwe stuk A4 tussen Delft en Schiedam 
wo sep 05, 2012 9:51 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
ligt daar al asfalt dan? Dan is dat namelijk wel een best idee.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
wo sep 05, 2012 9:54 pm |
|
 |
Buschpresident
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Oppassen voor die errug geakste Tommy die legt zo z'n achterbrug in je nek. Nee, veel plezier over een weekje. en ^  wat een koning idee
_________________ Aprilia Rs 50 '06 Aprilia Rs 50 '07 Aprilia Rs 125 '11
|
wo sep 05, 2012 9:54 pm |
|
 |
Tapvat
ApriliaForum Member
|
Maup schreef: ligt daar al asfalt dan? Dan is dat namelijk wel een best idee. Deels, maar er reed vorige week wel een auto over het terrein die eruit zag als van een beveiligingsbedrijf. ik had een foto gemaakt van een stukje waar je wel een beetje kan crossen maar achter waar ik stond was wel asfalt 
wo sep 05, 2012 10:02 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
5M jumps met de Senda genomen zeker
wo sep 05, 2012 10:05 pm |
|
 |
Tapvat
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: 5M jumps met de Senda genomen zeker Nee jonguh ik was met de trekker, ik heb al die bulten voor jullie gemaakt  Edit: Maar dan met 2 wielen. Ik zal vandeweek nog ff kijken of je ergens het terrein op kan want als je het hek door gaat knippen krijg je gegarandeerd geouwehoer natuurlijk. Verder, zoals ik al zei vind ik er wel wat hele stadse stukken tussen zitten waar je gewoon niet wil rijden met een groep brommers. Hoe ik dat weet, ik woon er vlakbij en vind het al klote om er te rijden als ik alleen ben. Maar goed dat is niet aan mij om dat te bepalen, dan had ik zelf de meeting moeten organiseren.
wo sep 05, 2012 10:07 pm |
|
 |
-Tommy DRD'11-
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: RRobert schreef: Venlonaer schreef: Oppassen voor die errug geakste Tommy die legt zo z'n achterbrug in je nek. Nee, veel plezier over een weekje. dankje, Ik ben zeer bekend met hem en hij kan ook zeer netjes rijden kan ik je vertellen  Was ook maar aan 't kutten  abdi's uit wassenaar: 12 uur bij de kruising papelaan/rijksstraatweg in wassenaar, dan rijden we door naar voorschoten waar we wachten bij de autodealer op de veurseweg tot de ploeg van robert aan komt kakken. voorschootse abdi's kunnnen daar uiteraard ook wachten. overigens ga ik me veerubber achterband op de meeting ff compleet wegslijten 
_________________ http://www.youtube.com/user/WassenaarsMostWanted/videos
youtubekanaal met onboard vids van meetings ect. GoPro
|
ma sep 10, 2012 8:53 pm |
|
 |
RRobert
ApriliaForum Member
|
als je dat wil weten moet je maar komen