Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
Re: [meeting regio Noord] NNM#2 Napraten
blackidentity schreef:
dennis449 schreef:
jaaa zegt die! jonge ik had 85 op het stuk naar de mac en ik kwam niks dichter by en dat ging d eheltijd zo door
Kerel ik snap niet wat je te zeuren hebt.. als jij er 85 op had staan dan zul je sowieso dringend je teller na moeten kijken, maar dat zal wel aan het merk liggen Toen wij aan kwamen (de groep met die dt, tzr en rs nm, derbisendasm was daar ook bij) hebben jullie geen woord gezegd, bij de mac zaten jullie ineens achter, en voor de tour kneep je er tussenuit... ik heb er verder geen last van gehad, maar ik vind het wel erg jammer dat je dan daarna komt klagen dat t niet goed georganiseerd was. als je naar een meeting gaat dan check je op zijn minst ff het topic van de TS, zodat je weet wie hij is en aan de praat kan komen....
ik word gek van die gozer
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 11:06 am Berichten: 606 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: wildervank (GR)
ik hen het wel met die jongens eens, door assen ging even te gek. daarom rijd ik als ik voor op rijd steeds 60 en lang recht stuk kalm aan op lopend 70.
als je voor aan 60 rijd ,moeten ze achteraan al 75 rijden om het bij te houden.
moneybuy schreef:
haha nee mee uitlaat was lek jah bij de bocht en hij zei ga ff naar de ijzerhandel en vraag om een stukje buis met een diameter van.... en een diameter van ... dus ik heb dat gedaan en nu past eht en is hij niet meer lek:D meer vermogen(A)
tuurlijk werkt dat.
ik heb het zelf netzo gefikst. tuurlijk heb je dan veel meer vermogen, meer tegendruk :)
marien, je tank beugel en afdichtplaatje voor olie pomp liggen klaar,inclusief bouten en pakking.
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
oke chill, ik heb mijn achterveertje nu zowat naast me liggen, dus dat moet ook maar even van het weekend, ik denk dat ik morgen en overmorgen aan het werk moet dat door assen heen over de rondweg hebben we bij deel 1 ook gedaan, heb er toendertijd niemand over gehoord, maar als iedereen er problemen mee heeft moeten we even kijken hoe of wat, Geryon jij kent assen van binnen en van buiten toch? kun jij uit vogelen hoe je op een fatsoenlijke manier van de TT naar de Mac komt over wegen waar je met bromski overheen mag? (liefst wel een beetje fatsoenlijk rijdbaar, dus niet teveel klinkers en dat soort ongein)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum