Auteur |
Bericht |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Re: Meeting Pottendijk PDM#1 MORGEN IS HET ZO VER!!!!
Apriliaaah schreef: was die rooie brom van jou? met die brk? dat was donders dik ding, alleen niet op de baan gezien :( maar nog wel ff op de aanhanger
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
ma jul 16, 2012 8:31 pm |
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
Jij kan verrekte goed lezen
|
ma jul 16, 2012 8:32 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
GVD JONGS, Klinkt dat ik een leuk dagje heb gemist.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma jul 16, 2012 8:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Denk dat Sander z'n ouders er vanuit gaan dat hij wel verantwoord op de weg rijdt maja op circuit moet je boeken en loop je een risico he
ma jul 16, 2012 8:33 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Thomas er goed vanaf gekomen? en erwin nog een schuiver gemaakt?
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma jul 16, 2012 8:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
xa188 schreef: Yup die was van mij. Zag je ook die ouwe rondlopen? Dat was men pa die kwam ook even kijken en zorgen dat ik dat circuit niet op ging. Mocht namelijk niet van me ouders. Volgende keer misschien wel omdat ik nu ff de kat uit de boom heb gekeken dat is best apart eigenlijk.. ding is uitermate geschikt voor die baan
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
He Sander, die pa van jou is wel een held, eem met dat geval van Jasper debiel hard over de weg heen :')
Persoonlijk album
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
Dat ook, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt niet het circuit op gegaan was met die 10 jarige stuntpiloten op die kleine scheurdingen. Gevaar komt niet van mij want ik ben best kalm met rijden maar meer van andere. Al vond ik zelf dat ik de baan op had gemogen met manlong jasper en thomas die kijken ook echt wel uit.
|
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Thomas had eigenlijk niks, alleen even de schrik waarschijnlijk.
ma jul 16, 2012 8:35 pm |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
thomas ging volgens mij wel goed. erwin had wat schaafplekken op schouder en heup en ze heup voelde niet echt goed zei die.
ma jul 16, 2012 8:35 pm |
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
marien schreef: He Sander, die pa van jou is wel een held, eem met dat geval van Jasper debiel hard over de weg heen :') hahahah hij loopt het net hier trots tegen me moeder te vertellen over hoe hard dat ding wel nie liep. En met thomas is alles spang zoals altijd. Ff schrik gehad maar alleen zen gripje is wat minder blij.
|
ma jul 16, 2012 8:36 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Jeroenvs schreef: Thomas had eigenlijk niks, alleen even de schrik waarschijnlijk. Ja oke, maar met iedereen was wel wat, bedoel ik.
ma jul 16, 2012 8:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Apriliaaah schreef: thomas ging volgens mij wel goed. erwin had wat schaafplekken op schouder en heup en ze heup voelde niet echt goed zei die. Maar wat gebeurde er met hem dan? schoot door ofzo? of kwam 't gewoon omdat ie met lompe noppen op een circuit ging?
|
ma jul 16, 2012 8:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
Die team senda kan niet kapot. Benzine helemaal kort. kickt 2 keer en weer blazen als een malle
|
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Niet als je zo een NSF tegen je hoofd krijgt als je over het circuit rolt
|
|
|