Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Meeting/Tour Zierikzee (aftertalk)
Het is weer bijna zover! De altijd gezellige..
komt er weer aan! Vorig jaar was de opkomst niet massaal maar dit had daarentegen (naar mijn gevoel) juist een goede invloed op de gezelligheid! Dat betekent natuurlijk niet dat we het niet gezellig kunnen hebben met een grotere groep dan vorig jaar!
Even wat herinneringen..
Datum: 20 april
Plaats verzamelpunt: zal doorgegeven worden via pb
Tijd verzamelen: zal doorgegeven worden via pb
Lengte route:rond de 70 km.
We zullen verzamelen in Zierikzee en vertrekken dan richting Serooskerke om gezamenlijk de route te rijden. We zullen gemiddeld ongeveer 60/70 rijden, op sommige stukken zal het misschien iets hoger liggen. Dit ligt eraan hoe hard/zacht iedereen rijd. De route zelf zien je dan wel, voor degenen die er vorig jaar waren, het word ongeveer hetzelfde idee alleen dan met wat aanpassingen. Al zit ik ook te denken aan een heel andere route..
De meeting word alleen voor schakelbrommers. Dus of je nou TZR, Senda, rs2, Zundapp, Kreidler, RX, AF1 of rs50 rijd maakt niet uit. Zowel crossers als racers zijn dus welkom.
We komen in Zierikzee gelijk een tankstation tegen en het zou makkelijk zijn als dan iedereen zorgde een volle tank te hebben zodat we onderweg niet voor 1 man ergens moeten gaan tanken. Als dit echt nodig is, is het natuurlijk geen probleem. Er zijn onderweg nog genoeg gelegenheden om te tanken.
Tijdens de rit zal er onderweg af en toe gestopt worden om ergens wat te drinken/eten, gezellig te kletsen en natuurlijk veel foto’s te maken! We zullen onze rit eindigen in Zierikzee weer waar we ook nog wat kunnen gaan drinken/eten voor de terugreis.
Gelieve tijdens de rit normaal te gedragen, hiermee doel ik op geen overdreven asociaal weggedrag, stomme stunts enz.
mogelijke Aanwezigen:
Floris50 (+2 man) Supermoto rider#84 P!no (+ 2 man) Spoorlijncrosser
Appie nero
Redrocket
Aprilia gertjan
Vlugge japie
Ralfnijsse
Zouden de mensen die willen komen hier melden dat ze komen, op wat en misschien of ze mensen meenemen die hier niet aangemeld zijn?
Ik hoop dat het een hele gezellige dag word met veel rijders en goed weer!
Tot dan!
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
Laatst bijgewerkt door floRiS50 op ma apr 21, 2008 7:17 pm, in totaal 33 keer bewerkt.
|
di maart 11, 2008 12:57 am |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
alst net zo gezellig word als vorig jaar dan komt het wel goed! ik heb de eerste stem in de poll al toegeeigend, ik kies voor zondag
|
di maart 11, 2008 1:05 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
natuurlijk kom ik ook
stuurde jij trouwens die SMS?
me ook zondag
P!n0 @ RS50
maybe nog een Derbi Senda...
en HEEEEEEL misschien nog 2 RSjes
EDIT:
hehehe,
eten drinken? bij de lieftallige dame waarvan we geen snoep mochten nuttigen?
andere route?
whahahha zandweg?
als we met teveel zijn kunne we dat niet maken hoor
EDIT2:
Schumon schreef: Ja nog een keer lijkt me zeker leuk Ben ik er ook weer bij met mooi gespoten kappen En mike krijgt nog 1,50 van me voor et broodje kroket
iedereen NEEM GELD MEE want, er zit, geloof het of niet ook een bodem in mijn portefuille...
zit net beetje berichtjes te lezen over de vorige,
fantastische meeting
di maart 11, 2008 12:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 14, 2007 6:58 pm Berichten: 317 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Goes-west
|
misschien, als k dan mn brommertje nog heb enz...
opzich wle grappig, ik hoop dat t wat drukker word als meeting middelburg
hoop dat k ditkeer geen bon krijg trouwens
|
di maart 11, 2008 1:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ja meeting zierikzee 1 was echt de gaafste die ik tot nu toe heb gedaan, maar naar dat serooskerke rijden vindt ik wat ver...
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di maart 11, 2008 2:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
aprilia kevin, vorige keer zijn we ook door Serooskerke geweest.. jij denkt waarschijnlijk de andere bij mij in de buurt..
spoorlijncrosser, dat ligt geheel aan je eigen en zoals in de startpost staat is dat gedrag niet gewenst, waarbij je boete kan krijgen. met uitzonderingen natuurlijk
P!n0, sms? heb jou nummer niet eens.. en we zullen niet meer bij die takkewijven gaan drinken de route word zowiezo ietsies anders, maar ik zit ook nog te denken over compleet andere route..
ik heb gister ook nog bijna het hele topic gelezen van vorig jaar, herinneringen ophalen
|
di maart 11, 2008 2:56 pm |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Als m'n rsje dan lekker rijdt ga ik ckr weer meej was gwoon supahgzellug vorig jaar
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
di maart 11, 2008 4:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
Robb schreef: Als m'n rsje dan lekker rijdt ga ik ckr weer meej was gwoon supahgzellug vorig jaar
Is dat qua afstand te doen? Misschien blaas ik ook wel mee dan
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
di maart 11, 2008 5:32 pm |
|
|
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
Als ik niet moet werken ben ik zeker aanwezig
@floris komt chris ook?
|
di maart 11, 2008 5:34 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
ik kreeg namelijk deze SMS:
Zierikzee meeting 4 life @ apforum!
ff belle dan maar
di maart 11, 2008 6:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
jefrs50, waarschijnlijk wel, of het op kreidler of rs zal zijn.. kan allebei, maar k denk t eerste of niet
|
di maart 11, 2008 8:32 pm |
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 12, 2008 12:39 am Berichten: 34 Woonplaats: Ouddorp
|
hej floris
k denk wel dat ik ook aanwezig ben k weet nog niet hoeveel mensen ik meeneem en ik rij maar 100km op een tank k weet nie of dat een probleem is;)
spreek je nog wel op school
_________________ ---> #84 DERBI senda SUPERMOTARD #84 <---
|
wo maart 12, 2008 1:01 am |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
heu, nee is geen probleem. alst nodig is kunne we altijd nog ergens tanken. kzet je dr wel alvast ff bij
@ robbert, mike of kevin. zou werner weer meegaan? ik moet simon ook nog even seintje geven
|
wo maart 12, 2008 1:13 am |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
ghehe ik verveelde me, kan niet slapen.. heb de beginpost even opgeleukt, alsook me sig Viva la paint! FTW
|
wo maart 12, 2008 3:08 am |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Jah, werner zou ook meegaan.
Hij had het er gister op msn nog over dat hij weer zin had in zierikzee
@ youri
Tis een aardig stukkie rijden, maar wel de beste en gezelligste meeting waar ik ooit gweest ben
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
wo maart 12, 2008 4:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
|