Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Brommervakantie Rotterdam -> Parijs
Hallo allemaal, Ik en Jordy (Aprilius), hadden het idiote idee om met onze standaard brommers naar de grens België-Frankrijk te rijden, daar onze snelle uitlaatjes erop te gooien. En lekker hard door te knallen naar Parijs, om daar vervolgens over de Champs-Elyssée te rijden! Dit wilden wij gaan doen van donderdag 22 tot en met maandag 26 juli. En wij vroegen ons af of er nog meer mensen mee willen!? Mensen die mee willen, worden wel vriendelijk verzocht op een degelijke brommer te komen, en niet op een afgetrapte mt5, waarmee we om de 15 km stil staan. Update: Nacht 1 zullen we verblijven op: http://www.camping-picardie.com/Nacht 2 3 (parijs) zullen we verblijven op: http://www.campint.com/nacht 4 zullen we verblijven op: http://www.campingimage.com/campingKosten voor Nacht 1 zullen €8,50 per persoon bedragen Kosten voor nacht 2&3 zullen €15 per persoon (€7,50 per nacht) bedragen Kosten voor nacht 4 zullen €9 per persoon bedragen. Tips zijn welkom. Offtopic gelul met dat ik een varionicht ben stuur je maar in een PB.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
Laatst bijgewerkt door bartp op wo mei 19, 2010 3:37 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
vr mei 14, 2010 11:40 pm |
|
|
desleyboer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 21, 2009 3:22 pm Berichten: 863 Woonplaats: Beilen
|
Re: Brommervakantie Rotterdam -> Parijs
Waarom standaard naar de grens rijden?
_________________ Aprilia sx50 2009 Totalloss. Derbi Gpr50 2010 Verkocht. Citta snor. 65cc Golf mk1 cabrio 84.
|
vr mei 14, 2010 11:43 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
België is nogal streng qua brommers.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
vr mei 14, 2010 11:44 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
In een weekend ga je dit niet redden hoor. Wel leuk idee.
|
vr mei 14, 2010 11:47 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: In een weekend ga je dit niet redden hoor. Wel leuk idee. Ja, we willen dan vrijdagochtend vroeg vertrekken, en zondag nacht thuiskomen. En anders moet de maandag er ook nog maar bij hè
|
vr mei 14, 2010 11:49 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Haha oke, hebben jullie ook een backupplan voor als de brommertjes kapot gaan?
|
vr mei 14, 2010 11:51 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
mama bellen
za mei 15, 2010 12:04 am |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
|
za mei 15, 2010 12:11 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
Graag alleen posts die er toe doen, we willen hier geen "Heerewaarden meeting topic-replica" van maken.
|
za mei 15, 2010 12:13 am |
|
|
desleyboer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 21, 2009 3:22 pm Berichten: 863 Woonplaats: Beilen
|
bartp schreef: België is nogal streng qua brommers. oohja is ook zo hoe gaan jullie het doen met onderdelen enzo? en ga je in 1 dag heen of maak je stop? lijkt me wel vet maar dan kun je beeter weekje voor plannen.
_________________ Aprilia sx50 2009 Totalloss. Derbi Gpr50 2010 Verkocht. Citta snor. 65cc Golf mk1 cabrio 84.
|
za mei 15, 2010 12:22 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
we gaan in een keer . met kleine pauzes
za mei 15, 2010 12:27 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
We doen het in 3 dagen.
Even een vraag: Kan iemand bevestigen dat je over de A1 mag rijden met je brommer, in Frankrijk? Dat had ik eens gehoord. (over de vluchtstrook weliswaar)
|
za mei 15, 2010 12:44 am |
|
|
Robert63372
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 16, 2009 5:55 pm Berichten: 328 Woonplaats: Groningen city!
|
leuk idee maar ik raad het je wel af, je bent te ver van huis als iets kapot gaat en jullie rijden heen en dan weer terug? 3dagen de tijd is erg kort denk dat je parijs op en neer niet eens haalt in 3dagen.. ik zou trouwens ook minstens een paar dagen in frankrijk blijven, doe het dan over een hele week?
_________________ Project: Aprilia rs sbk custom: viewtopic.php?f=14&t=15600
|
za mei 15, 2010 12:58 am |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Vertrouw me, je gaat doodop zijn als je aankomt. En dan moet je nog terug.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
za mei 15, 2010 1:02 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
Robert63372 schreef: leuk idee maar ik raad het je wel af, je bent te ver van huis als iets kapot gaat en jullie rijden heen en dan weer terug? 3dagen de tijd is erg kort denk dat je parijs op en neer niet eens haalt in 3dagen.. ik zou trouwens ook minstens een paar dagen in frankrijk blijven, doe het dan over een hele week? We zitten er inderdaad al over te denken er 5 dagen van te maken, net wat meer relax.
|
za mei 15, 2010 1:10 am |
|
|
|