RS50 2003 nieuwe plannen..... nieuwe update 08-02-2008
even link naar fotoalbums
http://bjorn3003.mijnalbums.nl
nieuwe update
nou hard gewerkt
ondertussen nieuwe velgen, kuipruitje, cilinder, koppeling op het blok, uitlaat en alles en nog wat
nouja bekijk maar gewoon de foto's
ziet er echt dik uit vind ik zelf
samen met RS-icerain ze RS
Nou naar tijdje rond gereden te hebben maar weer verder denk ik zo.
Ondertussen maatje van me op rollerbank geweest met ze 80cc en had een 50cc nodig. Nou hij kon mijn 50cc wel even gebruiken. Samen gepraat en gebabbeld en zou van hem voor weinig dan een andere cilinder (2e hands) krijgen. Nou nu ondertussen al weer stuk verder.
Verder zijn er de volgende plannen:
Velglint
Nieuwe banden (zijn besteld incl velgen met velglint)
Stickersetje (wil ik bestellen bij motorbikegraphics)
Kleine optische dingen bijvoorbeeld handvatten, racegaas en dergelijke
Denk wel aan een begrenzertje
verder ben ik kijken voor 2e hands uitlaatje. Iemand hmr2 of iets dergelijks? zoek een 70cc uitlaatje. Heb er een gianelli en een metrakit rk te ruil voor.
Nouja tot zo ver mijn ideeën.
-------------------------------------------------------------------------------------
Nou beste mensen.
ik vroeg me af wanneer mag ik nou een keer een project maken.
Ik verveelde me dus denk dat dit wel mooi moment is om er 1 te maken
ik zal het bijhouden maar eerst maar even het een en ander plaatsen.
Ik heb een Aprilia rs uit 2003 Rood met Wit gekocht in Januari 2007
In Februari was ik al uitgekeken op de kleuren en begon het saai te vinden. Uit eindelijk liet ik een keer me tank vallen en ook me brommer deze hebben nu helaas goede beschadegingen te pakken. Dus ik op het idee te gaan spuiten en nieuwe stickers en natuurlijk een monoseat. Persoonlijk wilde ik ook gaan kijken voor een dikke motordemper. Nou ik kijken op internet kijken en vergelijken.
En uiteindelijk ik gevonden een demper van een yamaha thundercat. Nou ik mailen met die gast en ik mocht hem hebben voor 5 euro omdat die opgeknapt moest worden. Nou 7 euro verzendkosten erbij en ja hoor ik heb een motordemper. Nou demper ligt hier nu voor poep maar komt er nog wel onder;)
Nou ik verder zoeken en kijken en heee verrek ik vind een leuke stickerset. Shit te duuur. Nja ik verder zoeken en wat blijkt... zelfde set op andere site gewoon 30 euro goedkoper. Kijk dat moet je hebben. Ik gelijk besteld overschrijving gedaan en op mijn verjaardag kreeg ik het binnen hoor:D. Verder gelijk maar me rs uit elkaar gehaald. Daarvan heb ik wat foto's.
Nou ik alles schoongemaakt blok reviceren en bla bla bla. Nou verder loopt die nu weer helemaal perfect. Maarja hij rijd nu alleen nog niet. Nouja eergister maar een bestelling de deur uit gedaan voor nieuwe tandwielen en nieuwe ketting (want ketting is kapot en tandwielen zijn op) en daar wacht ik nu op. Wel heb ik al me monoseat erop gezet. Ziet er wel strak uit vind ik. Kon ik voor een klein prijsje kopen van een vriend. Dit omdat hij een duoseat mooier vind staan.
De setup is:
gila2 50cc
21mm carb (komt een 17,5 onder want 21 zuipt te veel:P)
raceontsteking
omgekeerde versnellingsbak (vind ik persoonlijk erg lekker schakelen)
vertanding 14 - 46 (word 12 - 47)
Ik heb nu besteld:
een nieuwe spiegel voor rechts inclusief bevestegingset
nieuwe remblokken voor en achter
nieuw achterwiellager (is kapot:()
teller aandrijving (deed het helaas niet meer)
tandwielen en ketting (12 om 47)
achterlicht glas carbon (mooier dan standaard)
binnekort bestel ik nog een zooi troep
knipperlichten (rood voor)
knipperlichten (rood achter)
zoooi stickers (duivel voor op me tank, aprilia logo's, woord aprilia, racing sticker zoals op me voorkop)
nieuwe koppelingshevel (was al stuk toen ik hem kocht)
en misschien een schijfremslot (moet ik even bekijken)
de yamaha sticker komen er trouwens niet op:P
nouja dat tot nu
als ik verder ben laat ik het weten
en zal ik het aanpassen