Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
Aprilia RS50 Pogialli White #Verkocht
Hallo, Ik ben hier al een tijdje aan het rond kijken als ik een geschikte brommer kan kopen Vrijdag 3 April was het dan zo ver we gingen naar 1tje kijken die me wel aanstond Even gekeken en tot de conclusie gekomen dat het een mooie brommer was voor dat geld. Me Vader even laten rijden want had zelf mijn beengebroken en was nog niet van plan om iemand anders ding af te breken dus liet ik hem maar even rijden even later komt hij weer en zegt dat het wel een goede brommer is kwa blokje enzo (zo te horen) dus hebben we hem gekocht het was er een met schade maar de jongen had geen zin meer om hem op te knappen en er geldt in te steken want hij was 18 en wou een iets anders. FOTO UPDATE 22-5-2010
Mobiel kwaliteit
UPDATE 21-05-2010 Foto’s zeggen genoeg Hij is klaaaaaaaaaaar!
Komen nog wel meer foto’s als het mooie weer er weer aankomt zoals zondag!
UPDATE 11-05-2010 Vnvd bezig geweest met het bestickeren van kappen. Hier een foto’tje van men zijkap
Komen nog wel meer foto’s als die verder af is!
UPDATE 29-04-2010 Deze week weer druk bezig geweest met de brommer, en weer een paar problemen gevonden. Onder andere de benzine kraan die het niet deed omdat het slangetje te lang was. Hier weer een paar foto’s van men brommer
UPDATE 08-04-2010 Vanavond De kappen weer gekregen van de spuiter, Ziet er allemaal rete strak uit. Alleen nog even de tank verder af maken (moet nog aprilia stickers hebben) En het zitje is mee genomen en wordt morgen even onderhanden genomen Zwart.
Foto’s van de kappen
UPDATE 28-03-2010 Na een tijdje niks meer van mij te hebben vernomen ben ik toch nog eventje's bezig geweest met de brommer, Ik heb men monoseat helemaal spuit klaar gemaakt en is strak gemaakt door de spuiter, De voorkap wat ik op marktplaats heb gekocht is ook strak gemaakt en het voorspatbord is ook klaar Hier een paar foto's van
Na een paar uurtjes weer druk bezig geweest met m'n brommer heb ik er weer een paar foto's van geschoten. Brommer is nou zover klaar op de Remmen en de Kappen na de kappen worden opnieuw gespoten. Nieuwe stickerset er op. blokje is helemaal weer goed en loopt 100% start en lopen. Foto's zeggen meer dan woorden Nieuwe Kuipruit Puig
Opbouwen
Tot zover de nieuwe foto's van men brommer Vandaag 9 Mei hebben Pa en Ik de brommer uit elkaar gehaald om het helemaal weer op te knappen we zijn vanmorgen begonnen en waren tegen de middag klaar. We gaan alles mooi schoonmaken en kijken wat er gepoeder coat moet worden wordt gedaan en wat gespoten moet worden wordt gespoten Hierbij een paar foto's
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
Re: Aprilia rs50 nm Poggiali White
@Rick B We gaan hem laten abs lassen en als dat niet wil of niet kan dan doen we er nieuwe kappen er op en een nieuwe stickerset
@marnix13 Zou het niet weten ik heb hem in bunnik gehaalt
@RaoulMX Klopt
@Theforce rond de 800-900 euro
@matthijn Ja ik ga er echt een project van maken ik haal hem helemaal uit elkaar dus gaat helemaal los blok en frame alles wat niet meer mooi is wordt op nieuw gespoten
als je de kappen gaat spuiten wil ik heel graag jou zijkappen kopen, ik heb namelijk een poggiali white met zijkappen met dichtgesmolten scheuren bij de ophangpunten. jou kappen zijn nog wel heel zo te zien op een paar krassen na. Ik kan ook wel andere zijkappen voor je regelen dat we kunnen ruilen ofzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum