Hier nog even het verhaaltje dan, ik had een hele mooie Aprilia RS50 Nero 2005, met 19.000 gereden kwam de fatale klap, door een afleiding en even niet op te letten klapte ik frontaal tegen een lantaarn paal aan, brommer total-loss.... Gelukkig all-risk verzekerd waardoor ik nog een leuke dagwaarde terug kreeg, maar goed niet leuk, na een beetje te twijfelen welke nieuwe RS ik zou nemen is het de Red-White geworden (of het was de nieuwe Spains #1.)
Gallery link RS50 Nero:
viewtopic.php?t=5670Link filmpje ervan:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... CNAqbZsegJ------------------------------------------------------
Maargoed, hier nu mijne nieuwe
RS!
•
Aprilia:
RS50
•
Type:
Red-White 2008
•
Setup: standaard ontgrenst inmiddels, prop er uit top van 101km/h (ja, plat op de tank voor het windje
•
Plannen:
Rode velgstripping > Besteld (Fluor rood) >
gedaanklimmerek er af >
gedaanprop er uit bij 500km en als hij niet hard genoeg trekt een andere pijp (MK) >
gedaan (MK voorlopig nog niet, vind het nu wel even best zo)
Xenon H8 55W look > Besteld (Monu Lights) >
gedaanTankpad > Puig carbon (powered by Pino > Mike) >
gedaan•
13-05-08: ik zit op me stage adress en krijg een sms, ik lezen, en jahoor me nieuwe RS is aangekomen, Aprilia Gertjan had 2 nieuwe remblokjes nodig, hij komt aanrijden en wat wordt er net uit de vrachtwagen gereden
Snel even met zen mobiel een foto'tje gemaakt, morgen middag ga ik even langs om hem zelf even te kunnen zien en er op te zitten
(met betere foto's natuurlijk
)
•
14-05-08: vandaag na examencijfers bezoek aan school (alles voldoende
) gertjan weggebracht en mocht zijn brommer effe lenen om naar de dealer te rijden, hij verwachte me al
even het een en ander opschrijven voor me kenteken op naam te krijgen (hoopt hij morgen voor elkaar te krijgen) en wat gegevens noteren, zodat ik volgens hem een zaterdag kan gaan rijden
Toen even naar beneden gegaan en een paar foto'tjes gemaakt, en even gaan zitten natuurlijk (wat hard! net een plank, wordt zachter zegt ie) maar voor de rest puntje gaaf! Blij met de Red-White te hebben gekozen want het ziet er gewoon een stuk sportiever uit (en ja, ieder zijn keus). Alarmpje afgegeven zodat hij het met rijklaarmaken er gelijk kan opzetten, afwachten maar! (maar hier de foto's)
•
17-05-08: Vandaag, om kwart voor negen weggereden met me nieuwe RS! Wat is ie mooi!
Je zit nog sportiever dan op de vorige modellen RS (of dit ook lekker is op langere afstanden
) En idd, wat schakelt hij licht!!! Niet normaal, waardoor je ook supersnel kan schakelen, ik haalde hem op me 4km en heb er nu inmiddels 40km opstaan, en een topsnelheid van 46km/h gehaald
Hij is wel een beetje vies geworden en ben zelf goed doorweekt, maar ok, als het straks beter weer is (of morgen zoals ze hebben opgegeven) haal ik er effe een lapje overheen en zo snel mogelijk naar de 500km! Het klimmerek gaat er bij de 500km beurt af, en de prop ook, alarmpje werkt goed, heb alleen nog maar foto's kunnen maken met me mobiel want was niet vanplan in de regen foto's te maken met me spiegelreflex
Ik kreeg ook net de nieuwe verzekerings acceptgiro binnen, en heb nog altijd 55% korting (dus me premie is maar gestegen met €73,50 en de nieuwwaarde licht nog €500 hoger ook
) mooi gematst dus weer, meer filmpjes en foto's volgen!
•
18-05-08: Stond op met het zonnetje, dus dacht, laat ik is even wat mooie foto's maken, hier de foto's! 'S avonds heeft me zusje nog een paar fototjes gemaakt, al was bijna alles bewogen zijn er een paar nog te doen
(nog effe leren omgaan met spiegelreflex
)
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... igLsz7nnCQ•
23-05-08 iets voor middernacht onwijs gave foto's gemaakt met Aprilia Gertjan, zijn erg goed gelukt als ik het mag zeggen
(uiteraard met behulp van statief
)
•
29-05-08: Ja was klaar met werken, dus dacht nu gaat me klimmerek er aan, na het eten terug gereden, 5mm dik aluminium gepakt en er wat mooi's van gemaakt (foto's pagina 21 midden
)
•
14-06-08 Had dinsdag me brommer weggebracht met 535km erop
Netjes ingereden en wel daar achtergelaten en vandaag, zaterdag kunnen ophalen, de prop is uit de uitlaat (top gereden van 97km/h) en de keering van de voorvork is onder garantie vervangen, hoop dat het nu over is... Van de week me nieuwe lens voor me camera binnen gehad en de velgstriping ook, even kijken wanneer ik tijd heb, striping er op, en een paar mooie foto'tjes maken
•
15-06-08 Zo, vandaag me striping erop geplakt en hem nog even voor het mooie geboend en gepoetst, nou laat ik hem mooi zo (alleen tankpad nog) maar hier post ik dan de foto's (niet te veel kwijlen
)
•
17-06-08 Filmpje op internet:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... igLDvtSfAw•
02-07-08 Ja was mooi weer, dus nog een paar leuke foto's geschoten aan het Haringvliet
•
07-11-08 Was ee nattige avond, toen het opklaarde dacht ik, kom op, ga weer even wat mooie foto'tjes maken in de avond uren, dus bij deze, update'tje van N'durp!