dit topic is voor aanmelding voor een meeting in heijnenoord iedereen met schakel is uitgenodigd (liefst natuurlijk wel rsjes majah schakels zijn sowieso al de beste)
datum (eind augustus) en tijd volgen nog maar voor interesse schrijf je alvast in zodat we weten of er vraag naar is
groet Björn
ok mensen hier de laatste info:
de datum word 1 of 2 september (wat het beste uitkomt voor iedereen)
voor degene uit zeeland ofsow is het mogelijk om naar heinenoord busstation te rijden of naar willemstad waar we met z'n alleeneen pauze houden en wat drinken op een terras ofzo.
voor de niet zeelanders is het de bedoeling om 12 uur te verzamelen bij het heinenoord busstation.
eventueel als jullie langs barendrecht rijden kunnen jullie met mij meerijden naar heinenoord, dan word de verzameltijd bij mij om half 12 uiterlijk.
dan heb ik ene route uitgezet van ongeveer 52 km (inclusief rit naar maasdam om wat te gaan (avond) eten en terugrit naar verzamelplaats).
tijds polanning heb ik niet zo dus het kan zijn dat als het nog erg vroeg is als we in willemstad aankomen dat de route nog wat verlangd word en als het wat later word dan is er eventueel mogelijkheid voor enkele mensen die van veraf komen (2/3 personen) om bij mij te overnachten mochten zij geen zin/mogelijkheid meer hebben terug naar huis te rijden. (moet ik je wel aardig vinden natuurlijk )
hier de link naar de route die een beetje globaal is uitgezet:
http://maps.google.nl/maps/ms?msa=0&msi ... &z=11&om=1
ok we hebben tot nu toe:
kevin
bert
pino
robb
ik
mss een vriend van mij met tzr
mss nog een vriend van robb
maarten
dus dat zijn er welgeteld: 6 sowieso en 2 vraagtekens
kom op mensen meld je aan zondag 2 september gezellig dagje rondtrekken met z'n allen