HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr maart 29, 2024 9:23 am




Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 TK : Aprilia RS125 2001 
Auteur Bericht
Leon ciao
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 9:10 pm
Berichten: 163
Woonplaats: Nederland
Antwoord met een citaat
Bericht TK : Aprilia RS125 2001
Hallo,

eventueel mag mijn RS125 uit 2001 wel verkocht worden aan een andere liefhebber.
Ik heb namelijk nog een kawasaki ninja zx6r en ik wil als 2de motor een RS250 of RGV250 gaan aanschaffen binnekort.
Dan zou ik 3 motors hebben en dat is misschien een beetje te veel van het goede, omdat ik er dan toch echt te weinig gebruik van ga maken.

De motor is opgevoerd d.m.v. een RVS Jim Lomas uitlaatssysteem, 34mm carburateur en twin air open powerfilter.
Recentelijk is de voorvork gerevisseerd en het volgende vervangen : bougie, bougie dop en het spruitstuk [oude heb ik er nog bij, heeft een klein scheurtje erin].

De motor heeft 23XXX gelopen. Zuiger is +- 4000 km oud.
Banden, ketting en tandwielen zijn niet meer nieuw maar wel nog prima en kunnen nog een tijdje mee.

Alles werkt gewoon prima aan de motor, hij loopt heerlijk. Enige 2 minpunten die ik kan bedenken :
- Her en der wat gebruikerssporen [niets ernstigs]
- Loopt stationair een beetje hoog --> andere stationair sproeier. Kan ik eventueel ook nog doen, maar dan moet ik een nieuw kitje bestellen of door een geïnteresseerde aangeleverd krijgen.

Foto's :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De motor staat in Maasbracht [tussen Roermond en Sittard, midden-Limburg]
Vragen? Stel ze gerust. Het snelste antwoord krijg je als je me smst of via whats app benaderd --> 0611744634
Ruil met RS250 of RGV250 met bijbetaling behoort eventueel tot de mogelijkheden.

De vraagprijs is 1500 euro. Is onderhandelbaar, maar het is niet zo dat ik ruimte of geld nodig heb dus kom niet met belachelijk lage biedingen van 700 ofzo..

Met vriendelijke groet,

Leon


Laatst bijgewerkt door Leon ciao op vr okt 17, 2014 9:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



vr okt 03, 2014 8:52 pm
Profiel
Leon ciao
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 9:10 pm
Berichten: 163
Woonplaats: Nederland
Antwoord met een citaat
Bericht Re: TK : Aprilia RS125 2001
Winterprijsje --> 1150 euro !


ma dec 01, 2014 8:38 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: