HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr maart 29, 2024 1:26 am




Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Koso DB-02R 
Auteur Bericht
*Vincent*
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm
Berichten: 5000
Woonplaats: Oegstgeest
Antwoord met een citaat
Bericht Koso DB-02R
Goedemorgen lieve AF'ers,

Ik bied mijn Koso DB-02R aan. Ik heb hem een tijd terug gekocht voor een sprint project, maar uiteindelijk eigenlijk niet gebruikt (Lees: Gemonteerd, daarna nooit meer iets mee gedaan). Ik heb hem bewaard voor een volgend project waar ik hem op wilde zetten, maar ik heb nog steeds geen plannen ermee. Dat is de reden dat ik hem maar te koop aanbied. Hij is dus zo goed als nieuw, wel uit de verpakking.

Features van deze mooie teller:
Afmetingen: 100 x 60 x 20 mm, Gewicht: 200 g
Functies: Schakelbare vanaf kmh op de MLS Snelheid tot 360 km / h (Geschw.Warnung instelbaar) snelheden tot 20.000 omw / min (instelbaar bereik op 10.000/15.000 / 20.000) KM-teller, Trip A + B + Olie-time temperatuur van het water met alarm (° C, en F) brandstofmeter (instelbaar 100 / 510 Ohm) wordt niet weergegeven als een bar. Reserveer deze waarschuwing (ook instelbaar 10-50%) voor de volgende functies kunnen worden ingesteld met een maximale waarde van de waarschuwing: Snelheid, snelheid (shift licht en pre-shift light), water temp, olie temp, brandstof waarschuwing ... Zus volgende functies kunnen worden ingesteld of opgenomen: de topsnelheid, Max. U / min, uur weer te geven, boven de temperatuur, voltage indicator, target snelheid en afstand. Toon: snelheid (rood), snelheid waarschuwing 1 (geel), snelheidswaarschuwing 2 (oranje), snelheid waarschuwing 3 (rood), temperatuur alarm 1 +2 (rood).

Een hele mooie combinatie van functies vond ik zelf!

En hoe ziet dat er nou uit? Nou, zo dus!

Afbeelding

Bieden mag, de nieuwprijs is 180 euro en ik wil er toch wel 120 euro voor hebben. Je krijgt de zelfgemaakte montagebeugels erbij, zodat je hem op bijvoorbeeld een streetfighter heel gemakkelijk kan monteren!

_________________
Four wheels move the body
Two wheels move the soul
Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!


do feb 21, 2013 12:54 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: