[Dienst] Kunstoflassen ( kappen repareren etc )
Ik bied hierbij dus de dienst aan om kappen te repareren of anderen plastic materialen.
Dit gebeurt op dezelfde manier als dat metaal word gelast maar dan met plastic. Kan alle soorten plastic lassen. Kan ze ook versmelten doormiddel van MEK. Hierbij los ik ABS plastic op en smelt de kap zo weer aan elkaar.
Met ABS plastic als opvulling. Hierdoor word het weer net zo sterk als eerst. Beter dan polyesteren dus. voor moeilijke plekken erg makkelijk.
Kan ook wel je kapot gekauwde pen weer lassen als je dat wilt
Heb niet alle lasdraden op voorraad.Heb op dit moment :
- ABS
- PP lasdraad ( Aprilia MY kappen, waarschijnlijk ook derbi kappen, sommige Aprilia NM kappen )
- universele draad.
De code staat in altijd in je kap.Kan de kappen ook helemaal afwerken als je dat wilt ( plamuren ) primeren. of helemaal afspuiten. Gebruik professioneel materiaal hiervoor.
Als je van plan ben om de kappen met Motip te spuiten wel doorgeven als ik het moet spuiten want, het materiaal wat ik gebruikt reageert met de Motip lakken!
Als je een 'nette' scheur heb kan het zijn dat je na het lassen er nog maar weinig van zit. Het beste is om het aan allebei de kanten te lassen.
heb ook verstevigingsmateriaal. Dit zijn gaasjes die in in het plastic worden gelast voor extra stevigheid.
Prijzen :- scheur repareren ( lassen of met MEK ): €15,-
- Afgescheurde kap delen lassen en versterken €25,-
- plamuren en strak maken €15,-
- plamuren + primer €30,-
- plamuren + primer + kleurspuiten €verschilt
Als je kap bijv. laat repareren maar ook spuiten komt er dus nog €15,- bij voor het repareren
Kan ook elke kleur op maat laten maken. is 1K zodat het het vaker kan gebruiken €19,- per bus ( 2K kan ook in spuitbus dan is het maar 1 malig te gebruiken)
Prijzen zijn per kap en ex. het retour sturen. Bij meerdere kappen tegelijk natuurlijk korting
Foto's :
afgescheurd ophangpunt :
kap moet nog afgewerkt worden.
scheur opgevult met MEK.
Koop ook kappen op. Dus wil je ervan af? meldt het.M.v.g Jason Mulders