Ik denk ik zet hem hier ook maar es neer
Beschrijving
bij dezen biedt ik mijn Aprilia RS 50 uit 1995 aan, compleet of bij genoeg vraag in onderdelen,
Omdat ik nu al een half jaar op een RS 125 rijdt doe ik er eigenlijk bijna niks meer mee. Het is een brommer waar nog wel het een en ander aan moet gebeuren.
Vorig jaar is het blok gereviseerd en zijn onder andere de kappen profesioneel laten spuiten. verder zijn er nog heel veel nieuwe onderdelen op gekomen zoals achterschokbreker, cilinder, zuiger, carburateur remblokken, achterremschijf en nog veel meer. Ik weet niet of het origineel zo is maar er zit een Minarelli AM6 blok onder. Dat is het nieuwere type blok met zes versnellingen terwijl de meeste Aprilia's van dit bouwjaar er maar vijf hebben.
Eigenlijk is de brommer dus in goede staat alleen heeft hij wat aandacht nodig en moeten de puntjes op de i gezet worden.
Wat er nog moet gebeuren; De linker zijkap moet gemonteerd worden(krijg je erbij en is ook prof. meegespoten), de tellerunit moet geinstalleerd worden(zit er ook bij), de koplamp moet er in en de achterlamp moet aangesloten worden(zit er ook allebij bij). Verder moeten er nog wat kapjes gemonteerd(compleet) worden en er moet een goede luchtfilter op.
Als er genoeg vraag is ook in onderdelen maar het liefst zou ik hem aan een echte liefhebber verkopen.
groeten Mark Holwerda
bij interesse of vragen, graag mailen
FOTO'S STAAN OP MARKTPLAATS