HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo jan 22, 2025 3:35 pm

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Aprilia RS 50 Black/Red 2008 + eventuele extra onderdelen! 
Auteur Bericht
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia RS 50 Black/Red 2008 + eventuele extra onderdelen!
Oke jongens,

Met pijn in mijn hart stel ik mijn RSje te koop! :(( Ik heb hieronder de text van marktplaats gekopieerd. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. Naja, zoals jullie zien heb ik echt veel info erin zitten wat practisch bijna alle vragen beantwoord die mensen kunnen hebben. Zoals sommige van jullie van het forum mij wel kennen is dit een echt goed verzorgde brommer. Zonder verborgen mankementen. Altijd goed onderhouden bij Aprilia zelf. En voorzichtig mee gereden. En niet als een stuntpiloot. Geen burnouts mee gemaakt. Geen stoppies. Frame is verstevigd door Aprilia zoals het hoort bij deze reeks. En ja, heb je vragen of interesse. Stuur me gerust een PBtje.

Brommer heeft nooit buiten gestald gestaan. En met deze nieuwe setup heb ik er maar 1 keer mee in de regen mee gereden toen ik onderweg naar huis was.

----------------------------------------------------------------------------
Hierbij stel ik mijn Aprilia RS 50 te koop uit 2008. De brommer is in gebruik genomen in oktober 2008. Hij heeft een half jaar stil gestaand vanwege stage in het buitenland. Hij heeft altijd alle beurten gehad bij de dealers. Alle beurten kunnen opgevraagd en nagetraceerd worden bij de desbetreffende dealers.

Zoals u kunt zien is het een en ander aangepast aan de brommer.

Optisch heeft de brommer een zwart/rode tankpad. Deze beschermt de tank tegen eventuele krassen van de jasritsen als de gebruiker erop zit. Ook heeft de brommer Michelin Pilot Sporty's voor en achterbanden erop zitten met elk meer dan 80% profiel over. Op de velgen zit fluor rode 11mm velgstriping om de velgen een mooiere en vollere geheel te geven. Met de banden is nog nooit geburned!

Motorisch heeft de brommer ook hele leuke en fijne aanpassingen gekregen:

Setup (4000KM oud!):
80cc Malossi Hyper Racing Replica Cilinder
Jolly Moto 80cc Carbon Uitlaat (beste uitlaat op de markt!)
21mm Dellorto Carburateur
21mm Malossi Spruitstuk kit
Malossi VL6 Membraan
Doppler Endurance Krukas (goed voor 15.000 toeren!)
Polini 5-plaats Koppeling
Malossi Koppeling Veertjes (beste veertjes, nooit slippende koppeling!)
Tandwiel 14 voor en tandwiel 52 achter.

Ook zit er een Stage 6 Temperatuur Meter op het stuur die constant digitaal de temperatuur van het blok bijhoudt! Dit is een perfecte indicatie om aan te geven wanneer de brommer klaar is voor sportief gebruik na het warm rijden. Ook kunt u hiermee constant zien of het blok eventueel te warm aan het worden is tijdens een hete zomer en het handig is om even af te stappen zodat het blok niet beschadigd word. Zou deze situatie zich voordoen.

En uiteraard zit er een begrenzer ingebouwd op de brommer die heel gemakkelijk en onopvallend aan en uit gezet kan worden. Zo zal de brommer als ie op een rollerbank komt een accepteerbare snelheid behalen en de boetes fors verlaagd worden.

Zoals u kunt zien is deze brommer behoorlijk pittig! Deze brommer heeft de perfecte straat setup zonder de nadelen dat er na de paar 100 kilometers er constant wat vervangen moet worden aan de brommer. Met deze setup heeft de brommer bovendien een heerlijke koppeling die de 50cc cilinders heel erg missen. Bovendien maakt de brommer met deze cilinder minimale geluidsverschil met de standaard cilinder. De brommer heeft een zeeeeer snelle acceleratie en een zeeer accepteerbare top snelheid. Dit kan bewezen worden tijdens een eventuele bezoek.

Zoals eerder vermeld heb ik persoonlijk NIKS maar ook NIKS motorisch aan de brommer geknutseld. Alles is ALTIJD bij een erkende dealer gemonteerd. 80% van de beurten zijn zelfs bij een officiele Aprilia dealer ondergaan! Alleen de simpele optische opties heb ik zelf gemonteerd zoals velglint en de tankpad.

De brommer is bovendien altijd zeer goed onderhouden! Persoonlijk gebruik ik altijd Vulcanet dat een speciale en helaas vrij dure materiaal is waarmee de brommer schoongemaakt wordt. Het geeft daardoor de brommer altijd zijn showroom shine terug na een goede poetsbeurt en laat een beschermende laagjes achter die zelfs de schadelijke UV straling van de zon blokkeert waardoor de kleuren van de kappen niet vervagen! Dit product kan ik u ook aantonen tijdens een eventuele bezoek.

Extra:

Ook geef ik u de mogelijkheid om tegen een meerprijs de standaard onderdelen mee te nemen zou u dat wensen. De prijs hierover zal persoonlijk besproken moeten worden. Alle standaard onderdelen zijn aanwezig en kunnen bekeken worden.

Ook heb ik voor een 50cc setup een Metrakit Carbon uitlaat liggen die ook tegen een individuele prijs meegenomen mag worden. Dit moet ook persoonlijk besproken worden zou u hierin interesse hebben.

Heeft u na deze uitgebreide uitleg van de brommer nog vragen? Dan kunt u mij met een gerust hart emailen. Persoonlijk heb ik voorkeur aan de email aangezien ik een druk schema heb alle dagen van de week. Ik wil u namelijk niet teleur stellen als ik niet telefonisch bereikbaar ben.

Email: cjambor88@gmail.com

Hopelijk heb ik bij u interesse opgewekt en natuurlijk vertrouwen in de eerlijkheid van deze brommer. Met genoegen wacht ik op uw contact.

C. Jambor

Vraagprijs: 2495EU (over prijs kan altijd onderhandeld worden!)

FOTOS KOMEN ERAAN! Moet ff hun extensie aanpassen. :X: Anders ga je maar ff tijdelijk door mijn topic neuzen naar foto's :P

wo okt 20, 2010 12:14 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia RS 50 Black/Red 2008 + eventuele extra onderdele
Via MP was 1900 en 1950 geboden. Vond ik helaas aan de lage kant. Mijn minimale prijs offer werd 2300. En voor 2300 komt 1 van de 2 bieders langs zaterdag voor een bezoekje. Om jullie up to date te houden.

di okt 26, 2010 11:01 am
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia RS 50 Black/Red 2008 + eventuele extra onderdele
Meerdere bezoekers langs gehad van de week. Overleg over prijs is gaande.

za nov 06, 2010 11:26 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]