derbi gpr/aprilia rs50 MY-09 (NT) onderdelen tekoop!
hierbij verkoop ik m'n prachtige aprilia rs50 my,
ivm mijn aankomende rijbewijs moet er plaats gemaakt worden voor een auto dus gaat me brommer weg,
ik heb de brommer rood/wit in februari 2009 aangeschaft, het frame is dit jaar verstevigd door de dealer.
de brommer is in juni dit jaar gespoten naar kawasaki groen en zwart wat aardig wat mocht kosten, de brommer heeft maar 88XX km gereden alles gaat in onderdelen weg, kappenset, blok, frame, remmerij, velgen etc!
dus mocht je wat zoeken dan heb ik het wel!
er zit ook een mooie ondoorzichtig zwarte puig kuipruitje van een 50/125cc aprilia my op, het hart van de orginele remschijven is ook zwart gespoten.
er zitten maar een paar gebruikerssporen op, alleen door de kou de laatste tijd is een klein stukje van me voorkap doorgescheurt, dit is te maken bij mij op m'n werk alleen dan kost het extra... voor recentere foto;s even mailen
tevens heb ik ooknog een MHR malossi pijp liggen en een 21mm delortho carburateur, malossi filter en membraam, en een metrakit 70cc allemaal voor een aprilia my/derbi gpr en ooknog een afstelbare toerenbegrenzer met afstandsbediening, ook zitten er in de orginele luchtfilterbox een versterker met 200W boxen erin, waar je je mp3 op aan kan sluiten! dus rijden met muziek.
alles is nog in topconditie en heeft altijd optijd onderhoud gehad! het standard blok met orginele 50cc en 17,5mm delortho is natuurlijk ook te koop.
ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen dus bij interesse mail ik ze en echt een richtprijs heb ik niet aangezien er elk moertje en boutje weggaat!
foto's!
verkocht!
ninja twinner dempersachterzadeltje