HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr maart 29, 2024 12:04 am




Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Aprilia RS4 125 11KW 
Auteur Bericht
ThjardoHA
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 06, 2012 8:58 pm
Berichten: 348
Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia RS4 125 11KW
Hey allemaal,

Na 2 rs'jes gehad te hebben ben ik het zat om steeds om de stad heen te rijden en steeds om me heen en in de spiegel te kijken voor die irritante politie. Ik vind 2 of 4 jaar wachten voor A2 of A te lang dus heb ik een Aprilia RS4 125 11KW gekocht. Bewust gekozen voor 4t, omdat 2t toch wat onbetrouwbaar is, en ik vind de RS4 de allermooiste in de A1 klasse.

Heb hem helemaal standaard gekocht, heb er zelf een double bouble ruitje op gezet, onderkuip tricolore laten spuiten, zelf een ''tailtidy'' gemaakt, smoke led achterlicht met knippers erin, rood velgenlint erop en monokapje erop.

Er komen hier en daar nog wat stickers, en ik wil de onderkant van de vork nog een keer zilver spuiten.

Ik heb hem al vanaf 2 juli maar ik word 16 november pas 18. Ik wil eerdaags aan mn theorie beginnen.

Hier wat foto's van mijn brommer/scooterverleden en motor:

Zo kocht ik mijn eerste RS, echt een supertijd mee gehad. Mijn eerste brommer, heb er een hoop van geleerd.
Afbeelding

Zo was ie toen ik hem verkocht :(( . Helemaal naar mn zin gemaakt :L:
Afbeelding

Toen een Aerox gekocht, ook erg veel aan gedaan. Loopt 65 en doet het altijd, hier rijd ik nu nog dagelijks mee.
Afbeelding

Aan Aerox'en word altijd zoveel gebeund, ik kocht hem helemaal standaard van een oud mannetje met 3000 km.
Afbeelding

Toen miste ik heel snel het schakelen en de snelheid, dus kocht ik er een RS bij voor het mooie weer. Zo kocht ik hem:
Afbeelding

Na een tijdje was hij naar mn zin:
Afbeelding

Ik had de RS laatst te koop gezet met de gedachte dat hij voor november dan hopelijk wel weg zou zijn. Binnen 2 uur gebeld en kreeg een bod waar ik geen nee tegen kon zeggen, dus heb nu alleen mn aerox en motor nog.

Tussendoor nog een chinese scooter en vespa ciao gehad om lopend te maken, beetje opknappen en door te verkopen.

Hier de RS4 :L:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben echt heel blij met mn RS4, kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb.

:{-):

_________________
Aprilia RS80 Balck Red
Aprilia RS4 125 Racing Black
Yamaha Aerox


vr aug 29, 2014 8:40 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: