HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr maart 29, 2024 12:05 am




Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
 tandwiel verhouding 
Auteur Bericht
bigbangAT
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:39 am
Berichten: 105
Woonplaats: Den Haag / Voorburg
Bericht tandwiel verhouding
hey,

ik ga binnenkort mijn tandwielen en ketting veranderen en ik vroeg mij af welke tandwielen ik moet nemen. ik heb nu 14-52 terwijl standaard 11-52 is. ik trek nu ongeloofelijk sloom op als ik rustig aan het rijden ben (op lage toeren rijden) wat vrij irritand is.

ik wil dus mijn voortandwiel verlagen voor harder optrekken maar ik wil ook niet te veel mijn top naar beneden halen. ik ga nu 98 op de teller en ik vroeg mij af of jullie weten hoe hard ik ga met 12 voor of 13 voor. alles aan mijn brommer (derbi gpr 50 2007) is standaard behalve de uitlaat (gianelli). ik weet niet of dat wel te zeggen is (hoe hard die gaat lopen met welke tanwielen), maar tis het proberen waard

ohja, en is het verschill in optrekken echt te merken als ik maar 1tje verlaag (voor dan)

mvg,

ik

_________________
You're here for a good time, not a long time...


di sep 07, 2010 9:02 pm
Profiel
Washandje
ApriliaForum Member

Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm
Berichten: 5500
Woonplaats: Zeeuwenland
Bericht Re: tandwiel verhouding
Je had je vraag elders al gesteld!

// close


di sep 07, 2010 9:02 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: