HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do maart 28, 2024 4:35 pm




Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 zwarte top 80 maximaal benutten 
Auteur Bericht
team-rs
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 16, 2010 2:17 am
Berichten: 5211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: zwarte top 80 maximaal benutten
hein schreef:
nou dat zijn tenminste concrete en goed onderbouwde antwoorden :thumleft: :thumleft:

125cc banden bestaan niet, als je gewoon michelin banden koopt oid met de maten van een 125 heb je dezelfde banden als een 125. dat gezwets van of je wel banden heb die zo hard mogen is bij een rs50 zwaar achterhaald, vroeger hadden we het daarover toen we op onze puch zaten maar tegenwoordig is dat niet meer aan de orde (dus keiji of kenji :BAN: )

een motor is vele malen duurder dan een brommer, ook om te rijden, dus die ga ik niet aanschaffen.
ik gaat nog wel ff googelen naar andere cilinders etc

bedankt iig!

als jij je brommer serieus wil opvoeren ben je net zo veel geld kwijt als een rs125 kopen ;)

maar vind het wel knap dat jij een 150 band achter hebt kunnen monteeren op een rs50 :')

_________________
money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets


di dec 04, 2012 11:35 pm
Profiel
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm
Berichten: 5939
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Lemelerveld
Antwoord met een citaat
Bericht Re: zwarte top 80 maximaal benutten
hein schreef:
nou dat zijn tenminste concrete en goed onderbouwde antwoorden :thumleft: :thumleft:

125cc banden bestaan niet, als je gewoon michelin banden koopt oid met de maten van een 125 heb je dezelfde banden als een 125. dat gezwets van of je wel banden heb die zo hard mogen is bij een rs50 zwaar achterhaald, vroeger hadden we het daarover toen we op onze puch zaten maar tegenwoordig is dat niet meer aan de orde (dus keiji of kenji :BAN: )

een motor is vele malen duurder dan een brommer, ook om te rijden, dus die ga ik niet aanschaffen.
ik gaat nog wel ff googelen naar andere cilinders etc

bedankt iig!


bespeur ik sarcasme in die eerste zin of...is wat moeilijk te zien bij nieuwe gebruikers ;)

dat ''gezwets'' over die banden is dus niet achterhaald.

het is niet alleen of ze hele blijven op die snelheid, maar ook of ze niet los gaan draaien tov de velg.

heb hier wel eens meegemaakt dat er een jongen met een rieju rs2 (vergelijkbaar met aprilia rs) 130 reed met banden die 120 mochten (stond op de verpakking). die gingen dus rond draaien over de velg. met als gevolg dat eerst zijn vernieldopje scheef kwam, en daarna afscheurde.

zijn wel goede banden te koop, maar moet je zeker wel rekening mee houden.

_________________
Apriliaaah schreef:
Erwin denkt: Moah daar ken ik wel trucje op


viewtopic.php?f=13&t=18626 AM6 blok revisie/reparaties: viewtopic.php?f=7&t=21193 http://www.erwinvanputten.com/


wo dec 05, 2012 1:55 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
NakedRS50
ApriliaForum Member

Geregistreerd: di dec 27, 2011 8:18 pm
Berichten: 1644
Antwoord met een citaat
Bericht Re: zwarte top 80 maximaal benutten
Ik weet niet wat voor puchbanden die kerel op zijn brommer had zitten maar daar klopt niks van , ten eerste gebeurt er geen bal als je 10 km te hard rijd dan aangegeven aangezien de fabrikanten een brede veiligheids marge hebben en niet naar 10 km te hard , en dat brommertje reed vast 130 op teller dus 110 echte kms lijkt me wat redelinker.
Ten tweede komen de brommers tegenwoordig met echt goede banden en niet te vergelijken met 30 of 40 jaar terug.
Standaard rs2 komt met pilot sport banden van michelin (ja keiji het zijn kut banden haha)
En deze hebben een snelheidsindex v en voor je dat haalt moet je een r6 blok oid onder je brommer gooien.
We leven niet meer in de stenentijdperk.

_________________
No fear schreef:
Je hebt 2 type motorrijders.

Motorrijders die nog moeten vallen en motorrijders die al zijn gevallen!


wo dec 05, 2012 7:30 pm
Profiel
RSjoep
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm
Berichten: 2298
Woonplaats: 0418
Antwoord met een citaat
Bericht Re: zwarte top 80 maximaal benutten
Aprilia RX 50 2003 schreef:
hein schreef:
nou dat zijn tenminste concrete en goed onderbouwde antwoorden :thumleft: :thumleft:

125cc banden bestaan niet, als je gewoon michelin banden koopt oid met de maten van een 125 heb je dezelfde banden als een 125. dat gezwets van of je wel banden heb die zo hard mogen is bij een rs50 zwaar achterhaald, vroeger hadden we het daarover toen we op onze puch zaten maar tegenwoordig is dat niet meer aan de orde (dus keiji of kenji :BAN: )

een motor is vele malen duurder dan een brommer, ook om te rijden, dus die ga ik niet aanschaffen.
ik gaat nog wel ff googelen naar andere cilinders etc

bedankt iig!


bespeur ik sarcasme in die eerste zin of...is wat moeilijk te zien bij nieuwe gebruikers ;)

dat ''gezwets'' over die banden is dus niet achterhaald.

het is niet alleen of ze hele blijven op die snelheid, maar ook of ze niet los gaan draaien tov de velg.

heb hier wel eens meegemaakt dat er een jongen met een rieju rs2 (vergelijkbaar met aprilia rs) 130 reed met banden die 120 mochten (stond op de verpakking). die gingen dus rond draaien over de velg. met als gevolg dat eerst zijn vernieldopje scheef kwam, en daarna afscheurde.

zijn wel goede banden te koop, maar moet je zeker wel rekening mee houden.

Een rs2 met binnenbanden..... Ik bespeur een beunhaas....

_________________
rs_maniac666 schreef:
die van malossi willen ook nog wel. maar wat het aller belangrijkste is, is dat je je powerband goed oppompt.


wo dec 05, 2012 8:03 pm
Profiel
kenny77
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 22, 2011 5:53 pm
Berichten: 319
Antwoord met een citaat
Bericht Re: zwarte top 80 maximaal benutten
Motor aanschaf hoeft ook niet duur te zijn. Ik had mijn xj600 met opknapkosten en verbouwen voor 350 euro.

Toegeven het is geen schoonheid en snelheids monster, maar wel oke en gaat harder als een brommer.
een jaren 90 racer heb je ook al voor niet te duur.

Andere uitlaat, cilinder, carburateur, membraan, ontsteking voor je brommer en ben je even veel / meer kwijt.

Enigste wat wat duurder is is het rijbewijs.
Maarja die keuze is natuurlijk aan jou! :)


wo dec 05, 2012 8:54 pm
Profiel
MAD L
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm
Berichten: 927
Woonplaats: angeruh
Antwoord met een citaat
Bericht Re: zwarte top 80 maximaal benutten
scheelt wel weer bekeuringen...

wordt je gepakt op je brommer met 150, of met motor 150 op dezelfde weg....

_________________
I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free


2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK


wo dec 05, 2012 10:04 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron