HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di maart 19, 2024 8:41 am




Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 carburateur probleem 
Auteur Bericht
bamischijf
ApriliaForum Member

Geregistreerd: di sep 22, 2015 10:04 am
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht carburateur probleem
Hoi,

Ik zit met een probleem en misschien dat iemand me even verder kan helpen.

Als mijn brommer start dan loopt hij perfect stationair en gas geven in de vrij is ook geen probleem.

Maar als ik dan weg wil rijden kan ik nog niet naar de 2 schakelen of hij houd er mee op en wil hij ook niet meer starten
dan is het net of hij verzuipt.
En dit zeg ik omdat als ik dan de zwarte natte bougi er uit haal en een tijdje wacht tot de benzine verdampt is hij weer perfect starten wil en stationair heel goed loopt.

Nu is de carburateur al helemaal schoon gemaakt en opnieuw gemonteerd en hierbij bleek het plastic dopje boven de gasnaald verkeerd om de zitten waardoor de naald vrij kon bewegen.
Hiermee dacht ik het verzuipen opgelost te hebben maar nee dus.

Ik ga er eerst een nieuwe bougi inzetten en kijken of dat helpt en kijken of mijn membraan lek is, maar kan het ook zo zijn dat mijn carburateur TE groot is voor de rest van de brommer? (21mm met sproeier 78, op een volgens mij standaard 50cc)
Ik heb heb namelijk nog maar net en eerst reed hij even goed maar nu is het net alsof hij alle benzine niet kwijt kan ofzo.

Kunnen jullie me vertellen waar ik nog meer naar kan kijken?

Het is heel lastig om mijn klacht te verwoorden dus ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb.


di okt 06, 2015 12:52 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron