Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo apr 22, 2018 10:29 am




Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Kymco K-PIPE 
Auteur Bericht
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
Kan er geen stroom overgebracht worden via de veren? Of geleidt dat materiaal niet genoeg?

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


ma jan 28, 2013 9:37 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
amorscode
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am
Berichten: 106
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Gieten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
dat maakt het idd wel beter en dan word het idd een mooi systeem :00:
want als je om de 500 km je koolborstels moet vervangen dat schiet ook niet op natuurlijk :P

_________________
marien schreef:
Gast, hij komt uit noord nederland, daar wonen maar drie negers.


ma jan 28, 2013 9:38 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
amorscode
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am
Berichten: 106
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Gieten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
marien schreef:
Kan er geen stroom overgebracht worden via de veren? Of geleidt dat materiaal niet genoeg?

denk dat de slijtage/hitte dan te hoog wordt in de veer
en het ligt er natuurlijk net aan welk materiaal je gebruikt

_________________
marien schreef:
Gast, hij komt uit noord nederland, daar wonen maar drie negers.


ma jan 28, 2013 9:40 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Buschpresident
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 11, 2011 10:06 pm
Berichten: 1045
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
zo'n stroom zorgt niet voor extra slijtage hoor, hoogstens (verwaarloosbare) warmte ontwikkeling

_________________
Aprilia Rs 50 '06
Aprilia Rs 50 '07
Aprilia Rs 125 '11


ma jan 28, 2013 9:42 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
Maar kennelijk is het niet mogelijk, anders zou je geen koolborstels gaan klussen.

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


ma jan 28, 2013 9:45 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
amorscode
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am
Berichten: 106
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Gieten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
dat bedoelde ik ook :P ik ben elektromonteur dus ik weet dat (in dit geval) de stroom niet voor extra slijtage zorgt :D: maar ik zou eigenlijk ook verder dan niet weten waarom ze geen veer gebruiken zoals marien zegt :_:

_________________
marien schreef:
Gast, hij komt uit noord nederland, daar wonen maar drie negers.


ma jan 28, 2013 9:47 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
Onvoldoende geleiding, vermoed ik.

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


ma jan 28, 2013 9:48 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
amorscode
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am
Berichten: 106
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Gieten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
het grote voordeel van een koolborstel is denk ik dat ie zichzelf smeert (tenminste volgens wikipedia)

_________________
marien schreef:
Gast, hij komt uit noord nederland, daar wonen maar drie negers.


ma jan 28, 2013 9:49 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
amorscode schreef:
het grote voordeel van een koolborstel is denk ik dat ie zichzelf smeert (tenminste volgens wikipedia)

je bent elektromonteur en je moet voor je vakspecifieke kennis naar wikipedia verwijzen? :p

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


ma jan 28, 2013 9:51 pm
Profiel WWW
amorscode
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am
Berichten: 106
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Gieten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
marien schreef:
Onvoldoende geleiding, vermoed ik.

zou ook kunnen maar dat licht net aan het materiaal dat je gebruikt
als je bijvoorbeeld koper gebruikt dat geleid heel goed maar is zacht dus veel slijtage
dan zou je dus een legering moeten gaan gebruiken maar dan is het 1 de zaak om de goeie legering te vinden en 2 om het goedkoop te houden
en het probleem is dus vaak dat de goeie legering gemaakt is van grondstoffen die of duur of zeldzaam zijn
dusja geen veer ;)

_________________
marien schreef:
Gast, hij komt uit noord nederland, daar wonen maar drie negers.


ma jan 28, 2013 9:53 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
amorscode
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am
Berichten: 106
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Gieten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
MartinW0527 schreef:
amorscode schreef:
het grote voordeel van een koolborstel is denk ik dat ie zichzelf smeert (tenminste volgens wikipedia)

je bent elektromonteur en je moet voor je vakspecifieke kennis naar wikipedia verwijzen? :p

aangezien mn slimme opmerkingen aan het begin van het topic is het handiger dat ik dit een beetje onderbouw :P

_________________
marien schreef:
Gast, hij komt uit noord nederland, daar wonen maar drie negers.


ma jan 28, 2013 9:54 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
amorscode schreef:
marien schreef:
Onvoldoende geleiding, vermoed ik.

zou ook kunnen maar dat licht net aan het materiaal dat je gebruikt
als je bijvoorbeeld koper gebruikt dat geleid heel goed maar is zacht dus veel slijtage
dan zou je dus een legering moeten gaan gebruiken maar dan is het 1 de zaak om de goeie legering te vinden en 2 om het goedkoop te houden
en het probleem is dus vaak dat de goeie legering gemaakt is van grondstoffen die of duur of zeldzaam zijn
dusja geen veer ;)

Zoiets zal het wel zijn ja.

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


ma jan 28, 2013 9:57 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1704
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
marien schreef:
Kan er geen stroom overgebracht worden via de veren? Of geleidt dat materiaal niet genoeg?


En hoe wil je de massa isoleren van de veren en cilinder ;)

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


di jan 29, 2013 7:35 am
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1704
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
amorscode schreef:
okeoke :00:
maar on-topic het viel me net op deze foto op dat de bougie aan de zijkant zit :S:
dat ben ik nog niet eerder tegengekomen bij een brommer om eerlijk te zijn
Afbeelding


Vermits dit een klein compact brommerblok is ipv een groot motoblok zit de bougie daar
omdat er te weinig plek is om hem centraal te zetten.

Het blok dat je laat zien heeft ook een dubbele bovenliggende nokkenas. Dat brommerblok een enkele bovenliggende.
Dus daar zit gewoon teveel in de weg.

Maakt verder ook geen ruk uit waar die bougie nu juist staat. Het is geen competitieblok ;)

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


di jan 29, 2013 7:37 am
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kymco K-PIPE
Volgens mij is dit wel hetzelfde blok als de 50/125cc jinsheng blokjes.
Dus ook met 1 nokkenas.
Die ligt echter in het midden, vandaar dat de bougie aan de zijkant zit, wat ook zo is bij die blokjes.

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


di jan 29, 2013 11:22 am
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron